Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt AaB-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt AaB-OB

    Lad os glemme boykot o.a. i denne tråd

    Største udfordring for JM er vel om Helenius eller AK skal starte sammen med Bashkim. AK har lavet et mål på 757 min, og Helenius 4 mål på 555 min. JJT tror jeg starter inde på bekostning af Kløves skade.
    Last edited by manner; 28-09-2018, 08:11.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    #2
    Der skal bare 3 point på kontoen :)

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Der skal bare 3 point på kontoen :)
      Det bliver en svær kamp i Aalborg. Jeg synes godt nok, at det begynder at se spændende ud det, som de har fået sammensat deroppe. På nogen måder har deres sæsonstart her egentligt mindet en del om vores. De skramlede rundt i starten og fik først deres forstærkninger og trup helt på plads sidst i vinduet, meget lig os. Der er så bare den kæmpe forskel, at de på halvmystisk vis fik skrabet masser af point sammen, mens de skramlede rundt. Nu står de med et pointmæssigt godt udgangspunkt og en god trup og vil formentligt kun blive stærkere herfra.

      Jeg ville så gerne, men jeg tror ikke rigtigt på 3 point deroppe, men nu må vi se. Det kræver en stabil deffensiv indsats, og så kan det være, at vi kan gøre ondt på dem i omstillingerne.

      Comment


        #4
        Jeg håber mere end jeg tror på 3 point.

        Vores chance er, at Aab tager spillet, det vil de gerne, det er de gode nok til mod os, så det gør de. Det afgørende bliver så, at have marginalerne i de situationer der kommer i og omkring vores felt og så skal vi være knivskarpe i vores omstillinger.

        Mathias Jørgensen som makker til Bashkim, siger det bare.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
          Jeg håber mere end jeg tror på 3 point.

          Vores chance er, at Aab tager spillet, det vil de gerne, det er de gode nok til mod os, så det gør de. Det afgørende bliver så, at have marginalerne i de situationer der kommer i og omkring vores felt og så skal vi være knivskarpe i vores omstillinger.

          Mathias Jørgensen som makker til Bashkim, siger det bare.
          Lige mod Aab tror jeg ikke MJ er løsningen, for hvis der er en forsvarer i ligaen som kan løbe om kap med ham er det nok Okore. Men selvfølgelig kan han ikke dække 2 mand.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
            Lige mod Aab tror jeg ikke MJ er løsningen, for hvis der er en forsvarer i ligaen som kan løbe om kap med ham er det nok Okore. Men selvfølgelig kan han ikke dække 2 mand.
            Okore er bare klasse. Jeg tænker dog, at som kampen former sig, så vil der blive "bagrum" at løbe i og så vil jeg starte med de hurtigste.

            Som du siger, så tager Okore nok kun en mand (han tager alle dem vi har uden problemer) og så vil jeg helst have MJ/BK overfor Kasper Pedersen.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
              Okore er bare klasse. Jeg tænker dog, at som kampen former sig, så vil der blive "bagrum" at løbe i og så vil jeg starte med de hurtigste.

              Som du siger, så tager Okore nok kun en mand (han tager alle dem vi har uden problemer) og så vil jeg helst have MJ/BK overfor Kasper Pedersen.
              Jeg tror egentlig jeg foretrækker Helenius, men det er nok mere fordi vi mod Horsens i store perioder ikke kunne fastholde bolden og der synes jeg bare han har vist indtil videre at være en god opspilsstation. Ser mere MJ som det våben der kan ændre tingene.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                Jeg tror egentlig jeg foretrækker Helenius, men det er nok mere fordi vi mod Horsens i store perioder ikke kunne fastholde bolden og der synes jeg bare han har vist indtil videre at være en god opspilsstation. Ser mere MJ som det våben der kan ændre tingene.
                Tror det er mere sandsynligt du får din vilje end jeg gør

                Comment


                  #9
                  Vi skal spille defensivt. De har hidtil haft svært ved at åbne hold op der står tilbage. Jeg tror helt klart der er gode muligheder for at nappe en sejr.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Vi skal spille defensivt. De har hidtil haft svært ved at åbne hold op der står tilbage. Jeg tror helt klart der er gode muligheder for at nappe en sejr.
                    100%. De offensivspillere de har skal på ingen måde have bagrum at løbe i. Så gerne en Ove P'sk tilgang.

                    Comment


                      #11
                      Vi vinder 2-1 med følgende opstilling:

                      Gryte - JBL - Ludwig - Tverskov - Ramon - RJL - Jens Jakob - Drachmann - Eskesen - Helenius - Bashkim

                      0 - 1: Bashkim Kadrii

                      0 - 2: Jeppe Tverskov

                      1 - 2: XX

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                        Vi vinder 2-1 med følgende opstilling:

                        Gryte - JBL - Ludwig - Tverskov - Ramon - RJL - Jens Jakob - Drachmann - Eskesen - Helenius - Bashkim

                        0 - 1: Bashkim Kadrii

                        0 - 2: Jeppe Tverskov

                        1 - 2: XX
                        Købt.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #13
                          Tror på sejr - vi kan forbedre os på flere punkter i forhold til Horsens kampen. Vi vandt alligevel komfortabelt på 4 kvalitets mål.

                          Comment


                            #14
                            Der kommer i hvert fald ingen fans fra OB. Striwerne har aflyst deres tur grundet for få tilmeldte, og de uofficielle.. Ja, den historie kender vi godt.

                            Så vi bliver vel 10-20 stykker, højt sat.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                              Der kommer i hvert fald ingen fans fra OB. Striwerne har aflyst deres tur grundet for få tilmeldte, og de uofficielle.. Ja, den historie kender vi godt.

                              Så vi bliver vel 10-20 stykker, højt sat.
                              Du kan vel bare tage udgangspunkt i dette minus stemningskernen https://www.youtube.com/watch?v=AINPAV45bF4

                              Jeg har også en god mavefornemmelse omkring kampen. Det bliver en rigtig ufortjent sejr, takket være Bashkim.

                              Comment

                              Working...
                              X