Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD: OB-HORSENS, den 24. september

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
    Nogen der har et link til sammendrag af kampen på TV? Vil gerne se målene :-/
    http://www.superliga.dk/kamp/2018-20.../ob-ac-horsens

    Målene er der, men ikke meget mere end det.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      http://www.superliga.dk/kamp/2018-20.../ob-ac-horsens

      Målene er der, men ikke meget mere end det.
      Der var sgu heller ikke meget andet der var værd at vise😁

      Comment


        Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
        Der var sgu heller ikke meget andet der var værd at vise😁
        Så sandt , så sandt 😎
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Superliga.dk plejer at være ret gode med highlights

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
            Nogen der har et link til sammendrag af kampen på TV? Vil gerne se målene :-/
            Superliga.dk er altid mit go-to sted til at se highlights fra alle rundens kampe. Og så slipper du for reklamer!

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
              Superliga.dk er altid mit go-to sted til at se highlights fra alle rundens kampe. Og så slipper du for reklamer!
              ... og med et væld af stats!
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Jeg takker mange gange - generelt gode kasser der sættes ind :O

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Tipsbladet indikerer at Casper var småskadet og også er tvivlsom til søndag

                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...takt-aab-ob-10
                  Han trænede da ellers fuldt med i tirsdagstræningen sammen med de andre, der ikke spillede mandag. Til gengæld er Kløve helt sikkert ude de næste par kampe.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                    Han trænede da ellers fuldt med i tirsdagstræningen sammen med de andre, der ikke spillede mandag. Til gengæld er Kløve helt sikkert ude de næste par kampe.
                    Jeg refererede også kun til hvad Tipsbladet hentydede. Men det er nok bare resultatet af at vi endelig har fået en bred trup med mange muligheder

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                      Han trænede da ellers fuldt med i tirsdagstræningen sammen med de andre, der ikke spillede mandag. Til gengæld er Kløve helt sikkert ude de næste par kampe.
                      Måske Jacob Michelsen også er ved at være klar over at man ikke hæver effektiviteten på holdet ved at lade én af truppens mindst effektive spillere ud i afslutninger/afgørende pasninger spille en afgørende rolle?

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                        Måske Jacob Michelsen også er ved at være klar over at man ikke hæver effektiviteten på holdet ved at lade én af truppens mindst effektive spillere ud i afslutninger/afgørende pasninger spille en afgørende rolle?

                        MvH ChrisOB
                        Det er da bestemt ikke en helt dum tanke, og jeg tror da også, det har noget med det at gøre. Jeg hentyder bare til den i Tipsbladet, hvor de skriver, han er tvivlsom grundet skadesproblemer. Det ser bestemt ikke sådan ud.

                        Comment

                        Working...
                        X