Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD: OB-HORSENS, den 24. september

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nu kom det mest til udtryk i første halvleg, hvor vi var mest på bolden, men hold da op, jeg tror Bashkim bliver en gevinst for os! Han bidrager med alt dét, som de andre ikke gør i opspillet. Fanme en fornøjelse!

    Comment


      Synes egentlig at helenius laver et ok indhop (ud over målet). Han fungerer fint i opspillet synes jeg.

      Comment


        Undrer mig lidt over at Casper Nielsen ikke var på bænken, han var nemlig udtaget i første omgang. Han kunne nemlig have været fin at sætte ind i 2. halvleg med sin fight og store løbearbejde.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
          Synes egentlig at helenius laver et ok indhop (ud over målet). Han fungerer fint i opspillet synes jeg.
          enig. Han kæmpe også som en gal. Rigtig godt indhop

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
            Undrer mig lidt over at Casper Nielsen ikke var på bænken, han var nemlig udtaget i første omgang. Han kunne nemlig have været fin at sætte ind i 2. halvleg med sin fight og store løbearbejde.
            Ja den har jeg tænkt over også. Men for at have alsidighed på bænken stod det nok mellem ham,JJ og Greve. Og han trak det korte strå igår.

            Han må så kæmpe 10-20% mere på træningsbanen for at vise sig frem

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
              Undrer mig lidt over at Casper Nielsen ikke var på bænken, han var nemlig udtaget i første omgang. Han kunne nemlig have været fin at sætte ind i 2. halvleg med sin fight og store løbearbejde.
              Ah great, endnu én der kunne komme ind og smide en masse bolde væk...

              For at være fair, så kunne han ha passet fint ind, når nu holdet i tidsrummet 20-80 forsøgte at slå rekord i ikke at ramme hinanden...

              ...men for at være mere fair så tror jeg faktisk Casper Nielsens kvaliteter kunne være blevet brugt godt, når nu vi var mere koncentreret på forsvar.

              Mærkelig kamp. Dejligt udfald. Mærkeligt udfald. Stort smil i dag. :-)

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                Jeg kunne godt forestille mig at det bunder i at han ikke er tilfreds med sig selv. Han virker til at have det svært i duelspillet med store fysiske spillere. I dag viftede skytte ham væk flere gange og han nåede også at få et gult kort (godt nok tyndt) fordi at han tabte en duel på fysikken. Det skal han vænne sig til og bør nok tage en halv time ekstra i fitnesscenteret. Det har ikke været to gode kampe for Leuwin, selvom at det er tydeligt at han er god i afleveringsspillet.
                Nu har jeg kun set situationen fra stadion, men er det ikke næsten sådan en der burde appeleres? Ligner slet ikke det er Leuwin der gør noget?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                  Nu har jeg kun set situationen fra stadion, men er det ikke næsten sådan en der burde appeleres? Ligner slet ikke det er Leuwin der gør noget?
                  På fjernsyn lignede det (i slow) at Leeuwin ramte Horsens-spilleren med knopperne ret langt oppe på læggen. I min bog var det gule kort okay, men jeg har heller ikke meget dommerkyndighed

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jelnegaard47 Se indlæg
                    På fjernsyn lignede det (i slow) at Leeuwin ramte Horsens-spilleren med knopperne ret langt oppe på læggen. I min bog var det gule kort okay, men jeg har heller ikke meget dommerkyndighed
                    Okay, jeg troede det var Ryan der egentlig lavede frisparket, men så lyder det som om den er god nok. Men jeg var så også efter Putros fra den tidlige Drachmann episode, så det har måske også spillet ind

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                      Okay, jeg troede det var Ryan der egentlig lavede frisparket, men så lyder det som om den er god nok. Men jeg var så også efter Putros fra den tidlige Drachmann episode, så det har måske også spillet ind
                      Stempling på læggen, hvis den skulle ændres skulle det være til rødt ... en relativt farlig tackling.
                      Tjekkede den lige.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                        Nu har jeg kun set situationen fra stadion, men er det ikke næsten sådan en der burde appeleres? Ligner slet ikke det er Leuwin der gør noget?
                        Så den også kun fra stadion og der så den billig ud, men det kan da godt være den var værre end jeg lige så den. Det gør i hvert fald intet godt for min påstand om at han havde problemer i duelspillet. Det måtte Bo også have set, da Skytte konsekvent søgte duellerne med Leuwin fremfor Ludwig og Tverskov.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                          Så den også kun fra stadion og der så den billig ud, men det kan da godt være den var værre end jeg lige så den. Det gør i hvert fald intet godt for min påstand om at han havde problemer i duelspillet. Det måtte Bo også have set, da Skytte konsekvent søgte duellerne med Leuwin fremfor Ludwig og Tverskov.
                          Ingen tvivl om Leuwen kæmpede derovre, men for det meste fik han egentlig løst det (så vidt jeg lige erindrer) og fik også reddet Tverskov på et tidspunkt. Derudover virkede det også som om at Skytte fik lidt frispark på alle dueller i 1. Halvleg, heldigvis virkede det til der kom en lidt hårdere linje i 2. Halvleg. Synes egentlig Leuwen så mere problematisk ud i forhold til positionering og kom til at stå forkert i forhold til Horsens spillerne et par gange, men ved så ikke hvor meget vinden har spillet ind ned på banen.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                            Undrer mig lidt over at Casper Nielsen ikke var på bænken, han var nemlig udtaget i første omgang. Han kunne nemlig have været fin at sætte ind i 2. halvleg med sin fight og store løbearbejde.
                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Ah great, endnu én der kunne komme ind og smide en masse bolde væk...

                            For at være fair, så kunne han ha passet fint ind, når nu holdet i tidsrummet 20-80 forsøgte at slå rekord i ikke at ramme hinanden...

                            ...men for at være mere fair så tror jeg faktisk Casper Nielsens kvaliteter kunne være blevet brugt godt, når nu vi var mere koncentreret på forsvar.

                            Mærkelig kamp. Dejligt udfald. Mærkeligt udfald. Stort smil i dag. :-)

                            MvH ChrisOB
                            Tipsbladet indikerer at Casper var småskadet og også er tvivlsom til søndag

                            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...takt-aab-ob-10

                            Comment


                              Nogen der har et link til sammendrag af kampen på TV? Vil gerne se målene :-/

                              Comment


                                Der ligger noget på Tipsbladet og vidst også her på ob.dk. Er ikke en haj til links osv😉

                                Comment

                                Working...
                                X