Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Horsens

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Jeg kan ikke forklare det bedre.
    Resultater, spillertrup, udmelding fra cheftræneren ... der er intet der taler for det du skriver, intet.
    Undskyld, men af og til lader du dig farve for meget af at du er fan.
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-medaljekampen

    Forventningerne til FCN er pt. højere end de er til OB, noget højere ... både eksternt og internt og det er ekstremt velbegrundet.

    Vi er så enige i at det ikke BURDE være sådan, når man tænker på OB´s ekstremt favorable placering ... rent geografisk.
    Sludder og vrøvl, lyt eventuelt seneste Mediano udsendelse igennem om OB eller kommentarsporet til EFB-OB

    Du er velkommen til at forsøge at tale OB ned, jeg kunne egentligt ikke være mere ligeglad, men dit indlæg her oser af “jeg får et kick ud af at være Rasmus modsat”.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Du forstår det ikke. Du kommer bare med resultater. Vil du også belære os om at presset er større i fcn end det er i AGF? En klub der har været i 1.division 3 gange siden årtusindskiftet. Hvis du mener det kaster jeg håndklædet:) presset er bare langt større i de store byer/klubber.
      Vi debatterer på baggrund af forventninger, ikke pres ... det er to forskellige størrelser.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlæg
        Sludder og vrøvl, lyt eventuelt seneste Mediano udsendelse igennem om OB eller kommentarsporet til EFB-OB

        Du er velkommen til at forsøge at tale OB ned, jeg kunne egentligt ikke være mere ligeglad, men dit indlæg her oser af “jeg får et kick ud af at være Rasmus modsat”.
        Mit formål er slet ikke at tale nogen ned, jeg ser bare på trup, udmeldinger og resultater og der kan der kun være en konklusion.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          #34
          Jeg føler at truppen er god og ved at “være der”. Men der mangler relationer og interne forståelser. Og måske skal man justere en anelse i måden man spiller på

          På samme måde beskrev Hjulmand sit FCN hold forleden. Og syntes faktisk det passer meget godt på OB pt IMO

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlæg
            Sludder og vrøvl, lyt eventuelt seneste Mediano udsendelse igennem om OB eller kommentarsporet til EFB-OB

            Du er velkommen til at forsøge at tale OB ned, jeg kunne egentligt ikke være mere ligeglad, men dit indlæg her oser af “jeg får et kick ud af at være Rasmus modsat”.
            Enig med dig ... ikke første gang denne profil ytrer sig underligt her på forum. Tror bare han keder sig. Han plejer at krybe ned under sin sten når han løber tør for argumenter :)

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              Enig med dig ... ikke første gang denne profil ytrer sig underligt her på forum. Tror bare han keder sig. Han plejer at krybe ned under sin sten når han løber tør for argumenter :)
              Det er egentlig sjovt. Lige siden profilen, på teatralsk vis, bekendtgjorde, at han/hun i hvert fald ikke var fan, så har der været en korreleret kurve i mængden af nonsens, hvis eneste formål har været at være Djævlens Advokat. Og som du påpeger, så når ammunitionen løber tør, er profilen videre i en ny tråd.

              Good fun!

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                Det er egentlig sjovt. Lige siden profilen, på teatralsk vis, bekendtgjorde, at han/hun i hvert fald ikke var fan, så har der været en korreleret kurve i mængden af nonsens, hvis eneste formål har været at være Djævlens Advokat. Og som du påpeger, så når ammunitionen løber tør, er profilen videre i en ny tråd.

                Good fun!
                Jeg er klar over at det ikke skal være nemt ikke at være fan på sådan en side her, men derfor kan vi da godt respektere hinanden og holde debatten til det og ikke blive personlig.

                Jeg forstår 100% at det virker provokerende når det går skidt for OB, men mit eneste formål er at bringe mit syn på sagen, det kan altså være sundt nok midt i en flok af fans som MÅSKE kan have svært ved at være objektive.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  Enig med dig ... ikke første gang denne profil ytrer sig underligt her på forum. Tror bare han keder sig. Han plejer at krybe ned under sin sten når han løber tør for argumenter :)
                  Jeg forstår din patriotisme, har selv været der!

                  ... og så synes jeg at jeg forsøger at forholde mig til det faktuelle og bringe relevant dokumentation.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    #39
                    Gratis øl eller vand på mandag

                    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/albani...el-paa-mandag/

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlæg
                      Sludder og vrøvl, lyt eventuelt seneste Mediano udsendelse igennem om OB eller kommentarsporet til EFB-OB

                      Du er velkommen til at forsøge at tale OB ned, jeg kunne egentligt ikke være mere ligeglad, men dit indlæg her oser af “jeg får et kick ud af at være Rasmus modsat”.
                      Vi kan så være enige i at der historisk set er større forventninger til OB og at OB BURDE gøre det bedre, men pt. er den bare vendt rundt p.g.a. resultaterne de sidste mange år og den kvalitet der er i trupperne.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Og ej at forglemme banko....

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          Jeg er klar over at det ikke skal være nemt ikke at være fan på sådan en side her, men derfor kan vi da godt respektere hinanden og holde debatten til det og ikke blive personlig.

                          Jeg forstår 100% at det virker provokerende når det går skidt for OB, men mit eneste formål er at bringe mit syn på sagen, det kan altså være sundt nok midt i en flok af fans som MÅSKE kan have svært ved at være objektive.
                          Jeg synes nu også, at debatten er rimelig sober. Og om du er fan eller ej, gør nu ikke noget for mig. Jeg har bare oplevet en ændret brugeradfærd, hvor formålet virker til primært at være at tale OB ned. Det provokerer mig ikke, at du synes hele Horsens' hold er bedre end OB's. Jeg afholder mig faktisk fra at kommentere på dine indlæg, fordi jeg ofte tolker dem som forsøg på at puste ild i en debat, udelukkende med det formål at, ja, puste ild til en debat. I den forbindelse synes jeg ofte ikke, at det er særlig velbegrundet. Det er vel en fair holdning at have?

                          Synes i øvrigt ikke, at vi mangler sortseere herinde.. Eller objektive personer, som du skriver.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                            Jeg synes nu også, at debatten er rimelig sober. Og om du er fan eller ej, gør nu ikke noget for mig. Jeg har bare oplevet en ændret brugeradfærd, hvor formålet virker til primært at være at tale OB ned. Det provokerer mig ikke, at du synes hele Horsens' hold er bedre end OB's. Jeg afholder mig faktisk fra at kommentere på dine indlæg, fordi jeg ofte tolker dem som forsøg på at puste ild i en debat, udelukkende med det formål at, ja, puste ild til en debat. I den forbindelse synes jeg ofte ikke, at det er særlig velbegrundet. Det er vel en fair holdning at have?

                            Synes i øvrigt ikke, at vi mangler sortseere herinde.. Eller objektive personer, som du skriver.
                            Synes du at debatten skal være det eller er det?
                            Hvis du er tilhænger af en sober debat, så bør du måske læse dit indlæg igen ...

                            Hvornår erklærede jeg "teatralsk" at jeg ikke er fan?
                            Der var en en bruger der gjorde mig opmærksom på at jeg kunne skrive det som signatur, så det gjorde jeg så ... på opfordring, er det ikke okay?

                            Jeg har ingen steder påstået at hele Horsens`s hold er bedre end OB`s ... hvis det ikke provokerer dig at jeg ikke er fan, så hold det dog faktuelt :).

                            Jeg vil altid forsøge at debattere på baggrund af fakta og logik og forsøger aldrig at rakke nogen ned, det er i hvert fald aldrig formålet.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg
                              Og ej at forglemme banko....
                              Jeg prøver så godt jeg kan på at glemme det....

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Synes du at debatten skal være det eller er det?
                                Hvis du er tilhænger af en sober debat, så bør du måske læse dit indlæg igen ...

                                Hvornår erklærede jeg "teatralsk" at jeg ikke er fan?
                                Der var en en bruger der gjorde mig opmærksom på at jeg kunne skrive det som signatur, så det gjorde jeg så ... på opfordring, er det ikke okay?

                                Jeg har ingen steder påstået at hele Horsens`s hold er bedre end OB`s ... hvis det ikke provokerer dig at jeg ikke er fan, så hold det dog faktuelt :).

                                Jeg vil altid forsøge at debattere på baggrund af fakta og logik og forsøger aldrig at rakke nogen ned, det er i hvert fald aldrig formålet.
                                Lad os blive enige om at være uenige. Jeg kan bare konstatere, at dit tilhørsforhold (eller mange på samme) efterhånden er blevet påpeget op til flere gange af forskellige personer i de sidste mange måneders debattråde. Hvis jeg var den eneste, der gik med opfattelsen af, at noget var ændret, var dette næppe tilfældet.

                                Anyways, jeg synes jeg holder det sobert. Jeg hverken tilsviner eller er, intentionelt, nedladende - det er i hvert fald ikke meningen. Jeg synes blot ofte, at din 'fakta og logik' er en smule ude af trit med virkeligheden - og det synes jeg ikke er en dødssynd at påpege, når det nu er et debatforum. Men hey, det er et debatforum for fodboldfans, så det er jo ikke altid rationelt, dét der foregår.

                                Comment

                                Working...
                                X