Side 1 af 8 123 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 72

Nedtakt EFB OB

Det var en Odense Classic:
    a) Vi afslutter for ringe – der er to 101% chancer,som vi ikke scorer på
    b) Vi er ringe defensivt på dødbolde
    c) Vi kan ikke skabe chancer i detetablerede spil, før vi rigtig ser alvoren i øjnene
    d) Vi lægger først et 100% massivt pres, når vikommer bagud 2-0
    e) Ådalens Bermuda-trekant har allerede godt fat iKadrii - pis.... (måske lidt overdrevet..)

Pinligt men forventet, så nemme penge på oddset.
    Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

Løbevilligheden og genpresset ser egentlig fint ud, men der er så mange ting, der er alt for dårlige.

Indlæg, den sidste aflevering og langt de fleste afslutninger er på 2. divisions niveau. Det er simpelthen ikke Superligaen værdigt ikke at kunne ramme indenfor målet på mere end hver 4. afslutning.

Administrator
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Fruens Bøge
    Far er ikke sur, far er skuffet ... og går i seng ��

Senior Member andlox's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Tyskland
    Citer Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
    Far er ikke sur, far er skuffet ... og går i seng ��
    God nat. Håber du drømmer godt. :-)

Citer Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Løbevilligheden og genpresset ser egentlig fint ud, men der er så mange ting, der er alt for dårlige.

Indlæg, den sidste aflevering og langt de fleste afslutninger er på 2. divisions niveau. Det er simpelthen ikke Superligaen værdigt ikke at kunne ramme indenfor målet på mere end hver 4. afslutning.
    Ja, men der skal jo igen igen ryddes op efter JH. 3 for dårlig angribere, vi mangler en header i forsvaret, og vi skal have en fysisk stor og stærk angriber. Dertil skal Kløve og Nielsen også ud.

Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Tyskland
    Citer Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Ja, men der skal jo igen igen ryddes op efter JH. 3 for dårlig angribere, vi mangler en header i forsvaret, og vi skal have en fysisk stor og stærk angriber. Dertil skal Kløve og Nielsen også ud.
    Kan egentlig god lide CN og ser ham ikke så dårlig som flere andre herinde. Men i dag var der intet at finde hvad kunne hentyde til en fremtid i holdet

Senior Member
    Oprettet
    Jun 2017
    Lokation
    København lige nu
    Spillet er simpelthen for langsomt og der er alt for få dybdeløb. Jeg troede på Kløve, men den skal han ikke spille igen. Og skarpheden er til at blive komplet vanvittig over. Ryans vigtighed er undervurderet.

Når det er sagt er det fortsat et koncept og en trup, der kommer til at virke. Jeg er gal lige nu, men jeg sidder også med følelsen af, at vi kommer. Og når det sker kan vi godt se gode stimer.

Det skal jeg tro på.

Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Tyskland
    Er enig. Og synes vi spillede en god første halvleg. Hvis Bashkim ville have scoret med en af sine kæmpe chancer så ville vi glæde os over tre point nu, det er jeg overbevist om.

Senior Member
    Oprettet
    Mar 2014
    Lokation
    Eksil i 3060
    Det er vel en AGF/HSV vi er i gang med. Træneren får indkøbt spillere til sit system. Så fyres han pga. utålmodighed. Ny træner kommer til, som forsøger med et nyt system, og truppen forsøges trimmet dertil. Når resultaterne udebliver, fyres han, og cirklen fortsætter til klubben er helt nede i dyndet.

Regler for indlæg