Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD: ESBJERG-OB, 14. september, 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    Jeg tror du skal se den en ekstra gang i slow. Han er ikke engang tæt på en én mod én fra en forøvrigt spids vinkel. Et rødt kort havde været en kæmpe foræring.
    Graulund havde samme konklusion som dig, indtil han så den igen, og konstaterede det samme som mig. Helenius vinkel er fin og den anden forsvarsspiller halser bagefter.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
      jeg ser kameraet fokusere på Casper og dernæst på Eskesen. Vi scorer ikke i aften, drenge :D
      Hvad laver vores stjerne indkøb til midtbanen ?
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        AK brænder helt alene fra 30 cm. Det er jo latteligt

        Comment


          AK forh.......
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Ak AK
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              Lige på keeperen....tsk tsk tsk...
              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

              Comment


                Er du gal en afbrænder AK

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                  Graulund havde samme konklusion som dig, indtil han så den igen, og konstaterede det samme som mig. Helenius vinkel er fin og den anden forsvarsspiller halser bagefter.
                  Det bliver vi ikke enige om. Og derudover undskylder et par eventuelle dommerfejl stadig ikke vores indsats.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                    Jeg tror du skal se den en ekstra gang i slow. Han er ikke engang tæt på en én mod én fra en forøvrigt spids vinkel. Et rødt kort havde været en kæmpe foræring.
                    Det havde da også været dejlgt med lidt dommertække
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                      Det er satme aldrig et rødt kort. I hvilken verden havde Helenius fået noget ud af den halve mulighed?
                      Nu må dommerens beslutning ja ikke være afhængigt af angriberens kvalitet men kun om situationen. Og der må man på den en sidexsige at ham var bagerste mand. På den anden side kom Helenius ikke fra en central position. Og det gør til sidst om spørgsmålet omen anden forsvarsspiller har mulighed for at gribe ind. I den hensigt kan det måske gå begge veje men synes det lugter mere efter rødt. Og i hensigt af fejldom ved første mål... kan man vel også sige at dommeren skylder noget...
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Vi er godt i gang med at tabe til os selv. Esbjerg er lige så ringe som Fcn.

                        Comment


                          Imponerende hvis vi kommer herfra uden at score.

                          Comment


                            Se det fra den positive side..

                            Nu får vi mere aktivitet her på forum!!! 😂🤪

                            Comment


                              Gryte risikerer meget, men det lykkes.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Den så jeg inde. Men hvorfor trækker vi tiden ud . Hjælp.
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X