Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD: ESBJERG-OB, 14. september, 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlæg
    Er jeg den eneste der bliver træt af at kommentatorne bliver ved med at sige vi skal i top 6 når det ikke er meldt ud fra klubben
    De kikker jo bare på holdet. Det er jo klart til top 6-7 stykker.

    Comment


      Rigtigt set af dommeren. Det kan aldrig være en åbenlys chance når det er Helenius der har bolden.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
        Pjat. Udover målet har han dømt fint. Ikke hans skyld vi sejler rundt og ligner juniorspillere
        enig
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlæg
          Er jeg den eneste der bliver træt af at kommentatorne bliver ved med at sige vi skal i top 6 når det ikke er meldt ud fra klubben
          Det synes jeg er glimrende, at de gør. Det er det som er meldt ud som målsætning fra bestyrelsen til 2018, fra dengang at Kent stadig var træner. At man så ikke har haft nosser nok til at melde noget ud siden i sommer, selvom at vi endda blev lovet, at det skulle ske efter transfervinduet, ja det er da ved gud klubbens egen skyld.

          Selvfølgelig vil kommentatorerne antage, at målsætningen er top 6, når den har været det i flere sæsoner, og at vi fyrer en træner for ikke at opnå det.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
            Helt uenig. To fejl ved målet og nu også et manglende rødt kort. Til gengæld massevis af kompensationsdomme fordi han ved han har begået fejl.
            Det er satme aldrig et rødt kort. I hvilken verden havde Helenius fået noget ud af den halve mulighed?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Synes du vi har folkene til 4-1-4-1? Vi har stort set ingen midtbanespillere der kan lave mål, tvivler på at løsningen er færre angribere.
              RJL - Ramon - Tverskov - Barret
              Drachmann
              Eske - JJT - CN - Kadrii
              AK/Helenius/MJ

              Jeg mener faktisk løsningen er færre angribere. Vi sidder tit på spillet, det er forsvaret og angrebet der ganske enkelt ikke er gode nok.
              Så hvorfor bruger flere spillere, der ikke er gode nok?
              Husk på at dette hurtigt bliver en 4-3-3

              Comment


                Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlæg
                Er jeg den eneste der bliver træt af at kommentatorne bliver ved med at sige vi skal i top 6 når det ikke er meldt ud fra klubben
                De meldte det ud med et hold som var 9-12 i ligaen. Det hold vi har nu ser jeg som 6-9, så det kunne man melde ud men vi har jo sat meget til fordi JH er laaaannngsoooom

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                  Så er det fordi du ikke kan reglerne. Det er ikke en åben scoringsmulighed.
                  Den anden forsvarsspiller er i hvert fald 4-5 meter længere fremme på banen. Jeg ved Helenius er en af de dårligste angribere i Superligaen og han kan præstere utænkelige ting, men han burde i adstædigt trilletempo kunne få en 1:1 mod keeperen. Det er en oplagt scoringschance.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                    Den anden forsvarsspiller er i hvert fald 4-5 meter længere fremme på banen. Jeg ved Helenius er en af de dårligste angribere i Superligaen og han kan præstere utænkelige ting, men han burde i adstædigt trilletempo kunne få en 1:1 mod keeperen. Det er en oplagt scoringschance.
                    Sådan ser jeg det bestemt også..

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      De kikker jo bare på holdet. Det er jo klart til top 6-7 stykker.
                      Det er en jo påstand, men virkeligheden er, at det er meget få spillere i truppen der har spillet på et top 6 hold inden for de sidste 3-4 år, eller på et niveau der minder om det.

                      Comment


                        Vi skal jo satse nu. Om vi taber med 2 eller 3 er jo lige meget

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                          Top6 over and out, må betyde JH også er over and out
                          Jeg giver ham indtil jul før jeg tager stilling. Og nu kommer CN - det kunne blive godt - bare han ikke sparker på mål.
                          Last edited by Tåhyler; 14-09-2018, 19:25.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                            Den anden forsvarsspiller er i hvert fald 4-5 meter længere fremme på banen. Jeg ved Helenius er en af de dårligste angribere i Superligaen og han kan præstere utænkelige ting, men han burde i adstædigt trilletempo kunne få en 1:1 mod keeperen. Det er en oplagt scoringschance.
                            Jeg tror du skal se den en ekstra gang i slow. Han er ikke engang tæt på en én mod én fra en forøvrigt spids vinkel. Et rødt kort havde været en kæmpe foræring.

                            Comment


                              Åhhhh gud .. så sætter de CN ind
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                jeg ser kameraet fokusere på Casper og dernæst på Eskesen. Vi scorer ikke i aften, drenge :D

                                Comment

                                Working...
                                X