Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD: ESBJERG-OB, 14. september, 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg
    Der bliver næppe åbnet op for pengene for alvor, førend vi har træningsfaciliteterne på plads.
    Håber så bare der er en fornuftig vision på plads inden..
    Jeg tror sådan set, at der er blevet åbnet godt op her i vinduet, efter OB-standarder. Bashkim, Drachmann, Leeuwin, Vacek, Ludwig, de har ikke været billige. De har måske ikke kostet store transferbeløb, men de skal nok bære nogle tunge lønninger med sig.

    Comment


      Egentlig er jeg ikke utilfreds med kampen.
      Vi skabte de chancer, der skulle til, og vi scorede ikke.
      Kampen blev lidt ødelagt af at EFB scorede første mål med albuen/armen, uden at dommeren reagerede.
      Desuden tog Halsti bolden med hånden, uden andet end gult kort.
      Mål nr. 2 til EFB var der ikke noget at sige til, Jerg ville ønske, at vi havde samme held/færdighed.
      Vi havde totalt set de nødvendige chancer til at vinde, og totalt set havde EFB ikke de samme chancer; men de vandt 2 - 0.
      Det kan ikke hidse mig synderligt op (bagefter).
      Hvis vi fortsætter på samme måde, så er aldrig en del af nedrykningen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Henrikhc Se indlæg
        Det er simpelthen så ustyrligt håbløst, at jeg ikke har ord for det.

        Endnu en sæson med nedrykningskamp, endnu en sæson milevidt fra toppen af dansk fodbold. Hvornår får den uendelige strøm af skuffende resultater konsekvenser for den sportsligt ansvarlige? Det kan jo for helvede ikke blive ved!
        Jo lige så længe som JH og TC bestemmer. De er begge udygtige til de de er ansat/sat til

        Comment


          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
          Hvis du ikke mener det er skidt af ham, hvorfor skriver du så at det udstiller hans mangler?
          At han gør sit bedste, for det tror jeg da han gør.
          Jeg vil mere definere noget som skidt, hvis en spiller ikke gør noget han kan.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Hvem fanden skal vi vinde over i denne sæson?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
              Hvem fanden skal vi vinde over i denne sæson?
              Da gerne Horsens på mandag. Men med deres evner på dødbolde, skal vi nok bruge i hvert fald 2-3 mål.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Da gerne Horsens på mandag. Men med deres evner på dødbolde, skal vi nok bruge i hvert fald 2-3 mål.
                Hmm og vi må ikke komme bagud. Det er svære odds👎

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Da gerne Horsens på mandag. Men med deres evner på dødbolde, skal vi nok bruge i hvert fald 2-3 mål.
                  Vi får bolden 2/3 af tiden. 0-0 indtil Qvist kaster et indkast.

                  Comment


                    Nå men det skal nok komme. Vi spiller altså bedre end under Kent Nielsen

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                      Hvem fanden skal vi vinde over i denne sæson?
                      Næste runde over Horsens. Og derudover til mindst over Brøndby. :-)
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                        Hvem fanden skal vi vinde over i denne sæson?
                        Thisted...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Jeg kan ikke undgå at anse det som en sigende ting for OB, at de eneste gange vi ser JH og Thorborg på sidelinjen og på banen efter kampe, er når vi har vundet. Når det går dårligt, får træneren lov til at stille sig helt alene op til en omgang tørre tæsk.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            Nå men det skal nok komme. Vi spiller altså bedre end under Kent Nielsen
                            Enig. Vi spillede faktisk en rigtig god første halvleg. I anden halvleg blev det dårliger, især efter Esbjergs anden scoring da de trak sig fuldstændigt tilbage. Vores problem er ja allerede lang tid at åbne op et dybt stående hold. Vi kan alt for sjældent spille os igennem og prøver det derfor med høje indlæg. Men for mig er Eskesen den eneste som kan slå indlæg skarp og farlig ind (den en eller anden gang lykkes det også til Barrett) Men når man kigger hvad CN og de andre sender der i i feltet, det er håbløst.
                            Tror den mangel vi har i den hensigt er vores største problem og det har vi årevis nu.
                            Tja, og når det lykkes en gang at finde
                            en angriber med indlæg i feltet så.... vil AK vel brænde chancen...
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
                              Vi spiller med 5 forsvarere mod en oprykker, og taber alligevel komfortabelt. Imponerende på sin egen sære måde!
                              Nej, i dag stiller vi for usammenhængende offensivt op. En af dine backs er Kløve og både Kløve og Barrett fungerer mere som offensive kantspillere.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Jeg tror sådan set, at der er blevet åbnet godt op her i vinduet, efter OB-standarder. Bashkim, Drachmann, Leeuwin, Vacek, Ludwig, de har ikke været billige. De har måske ikke kostet store transferbeløb, men de skal nok bære nogle tunge lønninger med sig.
                                Som sagt i slutningen af sidste sæson: Den her klub kommer ikke til at flytte sig så længe, der ikke er nogle klare mål og en klar strategi for hvordan man vil nå derhen.

                                Alt er spredehagl, og det rammer man sjældent på. Selvom spillerne burde have navne til top 5

                                Comment

                                Working...
                                X