Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD: ESBJERG-OB, 14. september, 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlæg
    + en dødboldstræner. Der er nok at tage fat på....
    Vi har jo fået HH til den post. Bulletinerne gik på, at han skulle være aldeles fremragende til netop det.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlæg
      + en dødboldstræner. Der er nok at tage fat på....
      Jeg troede ellers det ville hjælpe da vi fik Henrik Hansen, men åbenbart ikke

      Comment


        Og man må spørge sig selv: hvem er det vi kan slå, når vi gang på gang kommer fint fra land, men taber?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
          sæt lige kløve på den liste også...hov må lige redigere og Casper Nielsen.....
          Ja tak
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            - 60 % boldbesiddelse
            - næsten dobbelt så mange afslutninger som modstanderen
            - langt højere afleveringsnøjagtighed end modstanderen

            Vi taber til os selv for femte gang i sæsonen.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
              Jeg mener ikke som sådan det er skidt af Ludwig, han er bare oppe imod en mand der er langt hurtigere, men hvis man skal følge fodboldloven er der frispark.
              Hvis man er obsternasig, er der frispark.

              Comment


                Og den fynske glæde fes helt ud..........trist.
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                  Jeg troede ellers det ville hjælpe da vi fik Henrik Hansen, men åbenbart ikke
                  Må jeg spørge hvad du byggede den tro på ?
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Vi spiller med 5 forsvarere mod en oprykker, og taber alligevel komfortabelt. Imponerende på sin egen sære måde!
                    Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

                    Comment


                      JM har fundet ud af hvad det vil sige at være træner i Odense. Tror mange ikke kan klare presset.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Jeg mener ikke som sådan det er skidt af Ludwig, han er bare oppe imod en mand der er langt hurtigere, men hvis man skal følge fodboldloven er der frispark.
                        Hvis du ikke mener det er skidt af ham, hvorfor skriver du så at det udstiller hans mangler?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                          Jeg troede ellers det ville hjælpe da vi fik Henrik Hansen, men åbenbart ikke
                          Det nytter jo ikke noget, når kun Eske og Kadrii kan slå indlæg. Så lander bolden ikke der hvor den er aftalt. Det ser heller ikke ud som modstanderne gør som til træning. Igen var holdet ikke nok forberedt på høje folk i centerforsvaret. Og vores egen Helenius , øh, nej skriver ikke mere om ham
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            Det er simpelthen så ustyrligt håbløst, at jeg ikke har ord for det.

                            Endnu en sæson med nedrykningskamp, endnu en sæson milevidt fra toppen af dansk fodbold. Hvornår får den uendelige strøm af skuffende resultater konsekvenser for den sportsligt ansvarlige? Det kan jo for helvede ikke blive ved!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                              - 60 % boldbesiddelse
                              - næsten dobbelt så mange afslutninger som modstanderen
                              - langt højere afleveringsnøjagtighed end modstanderen

                              Vi taber til os selv for femte gang i sæsonen.
                              Hvad siger expected goals - det er tæt på at folkene bag må ændre deres algoritmer - OB er ved at modbevise de eksisterendes validitet :o(

                              Comment


                                Der bliver næppe åbnet op for pengene for alvor, førend vi har træningsfaciliteterne på plads.
                                Håber så bare der er en fornuftig vision på plads inden..

                                Comment

                                Working...
                                X