Side 20 af 23 FørsteFørste ... 101819202122 ... SidsteSidste
Viser resultater 191 til 200 af 223
    Citer Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Jeg mener ikke som sådan det er skidt af Ludwig, han er bare oppe imod en mand der er langt hurtigere, men hvis man skal følge fodboldloven er der frispark.
    Hvis du ikke mener det er skidt af ham, hvorfor skriver du så at det udstiller hans mangler?

Citer Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
    Jeg troede ellers det ville hjælpe da vi fik Henrik Hansen, men åbenbart ikke
    Det nytter jo ikke noget, når kun Eske og Kadrii kan slå indlæg. Så lander bolden ikke der hvor den er aftalt. Det ser heller ikke ud som modstanderne gør som til træning. Igen var holdet ikke nok forberedt på høje folk i centerforsvaret. Og vores egen Helenius , øh, nej skriver ikke mere om ham
    Jeg har for længe siden opgivet at benytte trådvisning.

SE denne fantastiske serie om en fodboldklub og bliv klogere, grebet og underholdt:
    https://www.dr.dk/tv/se/hjemmebane/hjemmebane-2/hjemmebane-1-10

Senior Member Henrikhc's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Odense
    Det er simpelthen så ustyrligt håbløst, at jeg ikke har ord for det.

Endnu en sæson med nedrykningskamp, endnu en sæson milevidt fra toppen af dansk fodbold. Hvornår får den uendelige strøm af skuffende resultater konsekvenser for den sportsligt ansvarlige? Det kan jo for helvede ikke blive ved!

Citer Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    - 60 % boldbesiddelse
    - næsten dobbelt så mange afslutninger som modstanderen
    - langt højere afleveringsnøjagtighed end modstanderen

Vi taber til os selv for femte gang i sæsonen.
    Hvad siger expected goals - det er tæt på at folkene bag må ændre deres algoritmer - OB er ved at modbevise de eksisterendes validitet :o(

Der bliver næppe åbnet op for pengene for alvor, førend vi har træningsfaciliteterne på plads.
    Håber så bare der er en fornuftig vision på plads inden..

Citer Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg
    Der bliver næppe åbnet op for pengene for alvor, førend vi har træningsfaciliteterne på plads.
    Håber så bare der er en fornuftig vision på plads inden..
    Jeg tror sådan set, at der er blevet åbnet godt op her i vinduet, efter OB-standarder. Bashkim, Drachmann, Leeuwin, Vacek, Ludwig, de har ikke været billige. De har måske ikke kostet store transferbeløb, men de skal nok bære nogle tunge lønninger med sig.

Senior Member
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Søborg
    Egentlig er jeg ikke utilfreds med kampen.
    Vi skabte de chancer, der skulle til, og vi scorede ikke.
    Kampen blev lidt ødelagt af at EFB scorede første mål med albuen/armen, uden at dommeren reagerede.
    Desuden tog Halsti bolden med hånden, uden andet end gult kort.
    Mål nr. 2 til EFB var der ikke noget at sige til, Jerg ville ønske, at vi havde samme held/færdighed.
    Vi havde totalt set de nødvendige chancer til at vinde, og totalt set havde EFB ikke de samme chancer; men de vandt 2 - 0.
    Det kan ikke hidse mig synderligt op (bagefter).
    Hvis vi fortsætter på samme måde, så er aldrig en del af nedrykningen.

Citer Oprindeligt indsendt af Henrikhc Se indlæg
    Det er simpelthen så ustyrligt håbløst, at jeg ikke har ord for det.

Endnu en sæson med nedrykningskamp, endnu en sæson milevidt fra toppen af dansk fodbold. Hvornår får den uendelige strøm af skuffende resultater konsekvenser for den sportsligt ansvarlige? Det kan jo for helvede ikke blive ved!
    Jo lige så længe som JH og TC bestemmer. De er begge udygtige til de de er ansat/sat til

Citer Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    Hvis du ikke mener det er skidt af ham, hvorfor skriver du så at det udstiller hans mangler?
    At han gør sit bedste, for det tror jeg da han gør.
    Jeg vil mere definere noget som skidt, hvis en spiller ikke gør noget han kan.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Hvem fanden skal vi vinde over i denne sæson?

Regler for indlæg