Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB Sæson 2014/2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Det er ikke fordi jeg er uenig men er det ikke i begge tilfælde sådan at vi har haft dem stort set gratis fordi de ikke blev brugt i deres respektive klubber?

    Ved ikke hvem vi skulle have hevet op i stedet .... der er vel ikke nogen på U19 der føler sig overset?
    Man kan vel ikke påstå at vi har kunnet hive nogle op istedet for de 2 herrer , men C.Sørensen kunne let have fået den spilletid Lófquist fik. Og så nægter jeg at tro at de 2 spillere har været gratis , der er måske ikke smidt mange penge efter dem men de har stadig hevet lidt penge fra vores næsten tomme kasse.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
      Nu er det nemt at være bagklog. Men i stedet for at tilføre flere til vores i forvejen overbefolkede midtbane, kunne de lønkroner være brugt på spillere, vi rent faktisk kunne bruge til noget. I forsvar eller angreb.

      Det har intet med bagklogskab at gøre , det har længe været åbenlyst hvor har de store mangler :

      defensiv midtbane
      venstre back
      angreb

      Allr tre steder har manglen været udtalt over flere sæsoner.

      Comment


        #18
        Det bliver spændende at se hvad der sker med truppen i næste season. Der er i den grad behov for at vi får rystet posen. Nu skal vi i første omgang holde os over stregen når 33. spillerunde er ovre.

        Jeg tror desværre, at vi har overvurderet vores hold og det kan være farligt i et så tæt nedrykningsspil. Jeg har hele tiden troet/håbet, at det kun har handlet om at truppen skulle spilles rigtigt sammen og at vi skulle igennem den berømte proces, men realiteterne er, at vi to år i træk kun med nød og næppe er blevet i den bedste række og det ligner at vi skal igennem samme tur i dette forår. Javel - Vi har været ramt af skader og Falk, Emil Larsen og Kadrii har i glimt vist spil som har været helt fantastisk, men set over den lange bane har vi ikke holdet til at ligge bedre end vi gør og vi skal prise os lykkelige for at der har været hold som var marginalt dårligere end os.

        Det værste, for mig at se, er at vi ikke spiller som et hold og det virker ikke som om, at der er den rigtige gejst, eller vilje i truppen.

        Er det så løsningen at hive en masse unge spillere ind på holdet og håbe på at vi klare den? Det tror jeg ville være farligt, det er i høj grad de unge som vi allerede har i truppen som er faldet igennem. Daniel Høgh er knækket helt, Kasper Larsen er ikke overbevisende, Falk er en skygge af sig selv og det er lang tid siden at Emil Larsen har vist noget.

        Jeg tror at det skyldes at vores såkaldte rutinerede kræfter ikke har slået til. JC har haft en udstålig som en usikker teenager i xfactor, AMC har nærmest kostet et mål hver kamp. Skoubo virker heller ikke som en fyr med selvtillid og jeg kan ikke huske hvornår han sidst har scoret et mål.
        Har man ikke stamme af rutinerede kræfter som de unge kan læne sig opad, er jeg bange for at vi vil falde helt sammen. Vi skulle aldrig have skippet HHA og CS afsted.

        Derfor håber jeg at vi går ind og styrker os i alle kæder med nogle gode solide og rutinerede kræfter. Derfor synes jeg, at vi bør bide stoltheden i os og byde Lars Jacobsen tilbage i klubben, han vi have den ro, det lederskab og rutine som vi mangler. Jeg ved godt at der ligger mange sårede følelser og nager, men når man står i lort til halsen skal med ikke kigge ned.
        Last edited by Tim Vermund; 16-03-2014, 22:04.

        Comment


          #19
          Jeg er enig i at det var torskedumt at lade rygrad og kulturbærer HHA forsvinde. Og du har nok ret det virkede særlig stærkt fordi den langt dårligere Chrisoogså lige var forsvundet.
          Du har også ret i at de unge bliver dårligere. Sådan har det været længe i klubben. Noget er galt. Men jeg synes altså nu, at vi må forsøge med en ny træner... Ellers kan vi ryge ud.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            #20
            Nu er jeg træt af Troels.
            Til spørgsmålet om, hvordan han vurderede vores forår hidtil, svarede han bl.a.: "der har været flere gode minutter end dårlige". Kan der ikke snart blive meldt ud, at vi slet, slet ikke er tilfredse, og at vi ikke kan bruge pletvist godt spil? Det er som om, de ikke tager situationen seriøst.
            Vi er 3 point fra stregen!! I næste kamp spiller vi ude mod Brøndby uden Spelmann og Skulason (og nok også Barret).
            Det bliver en kamp om liv og død, når vi møder SønderjyskE runden efter Brøndby-kampen.

            Sagde til mig selv inden dagens kamp, at vinder vi ikke, så er det ud med Troels. Er træt af at træde vande, og være i fare for nedrykning hver gang vi rammer april. Troels er simpelthen ikke manden. Den trup er for god til at underpræstere så voldsomt.

            Jeg ønsker mig mest af alt en spiller med et helt fast spilkoncept. Og er efterhånden så træt af det hele, at jeg næsten er ligeglad med, hvilken spillestil det skal være. Det skal bare være en gruppe fokuserede og målrettede spillere der går på banen, der ved, hvordan de skal få point ud af kampen.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Emilseir Se indlæg
              Nu er jeg træt af Troels.
              Til spørgsmålet om, hvordan han vurderede vores forår hidtil, svarede han bl.a.: "der har været flere gode minutter end dårlige". Kan der ikke snart blive meldt ud, at vi slet, slet ikke er tilfredse, og at vi ikke kan bruge pletvist godt spil? Det er som om, de ikke tager situationen seriøst.
              Vi er 3 point fra stregen!! I næste kamp spiller vi ude mod Brøndby uden Spelmann og Skulason (og nok også Barret).
              Det bliver en kamp om liv og død, når vi møder SønderjyskE runden efter Brøndby-kampen.

              Sagde til mig selv inden dagens kamp, at vinder vi ikke, så er det ud med Troels. Er træt af at træde vande, og være i fare for nedrykning hver gang vi rammer april. Troels er simpelthen ikke manden. Den trup er for god til at underpræstere så voldsomt.

              Jeg ønsker mig mest af alt en spiller med et helt fast spilkoncept. Og er efterhånden så træt af det hele, at jeg næsten er ligeglad med, hvilken spillestil det skal være. Det skal bare være en gruppe fokuserede og målrettede spillere der går på banen, der ved, hvordan de skal få point ud af kampen.
              Studsede også over den der med flere gode min end dårlige ..

              Intet har hængt sammen , vi har nærmest ikke skabt nogle chancer . Vi har scoret 3 mål , det første på frispark hvor Lóssel ikke så for godt ud , det andet på et glimrende langskud efter en fæl kikser af P.Sisto fra FCM og i dag da den dumper ned for fødderne af Mos efter en målmandsfejl af VFF´s keeper .. Vi har vel ret beset ikke skabt en eneste chance hvor man kan sige den der skulle vi have scoret på ..
              I dag mod rækkens ringest spillende hold på hjemmenbane var indsatsen ikke meget bedre end mod EfB modstanderen var blot meget ringere.

              Hvad er spilkonceptet ?
              Hvad blev der af det boldbesiddende spil ?
              Hvad blev der af genpres ?

              Kontionitet .. hmmm konstant famlende , lossende og middelmådigt er vel også en slagt stabilitet..

              Comment


                #22
                Over and out
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Emilseir Se indlæg
                  Nu er jeg træt af Troels.
                  Til spørgsmålet om, hvordan han vurderede vores forår hidtil, svarede han bl.a.: "der har været flere gode minutter end dårlige". Kan der ikke snart blive meldt ud, at vi slet, slet ikke er tilfredse, og at vi ikke kan bruge pletvist godt spil? Det er som om, de ikke tager situationen seriøst.
                  Vi er 3 point fra stregen!! I næste kamp spiller vi ude mod Brøndby uden Spelmann og Skulason (og nok også Barret).
                  Det bliver en kamp om liv og død, når vi møder SønderjyskE runden efter Brøndby-kampen.

                  Sagde til mig selv inden dagens kamp, at vinder vi ikke, så er det ud med Troels. Er træt af at træde vande, og være i fare for nedrykning hver gang vi rammer april. Troels er simpelthen ikke manden. Den trup er for god til at underpræstere så voldsomt.

                  Jeg ønsker mig mest af alt en spiller med et helt fast spilkoncept. Og er efterhånden så træt af det hele, at jeg næsten er ligeglad med, hvilken spillestil det skal være. Det skal bare være en gruppe fokuserede og målrettede spillere der går på banen, der ved, hvordan de skal få point ud af kampen.
                  Jeg er meget, meget enig.

                  Derudover er jeg efterhånden ved at være på linje med Slambert også. Han har stået alene i skoven og råbt, i i hvert fald et halvt år efterhånden, at COB-indkøbet var hovedløst, og vores mangler på venstre back, def midt og i angrebet kunne blive fatale, og jeg og flere andre har rystet lidt på hovedet og smilet skævt af hans dommedagsprofetier. Efterhånden som foråret er skredet frem, lyder hans ord mindre og mindre som paranoia og hovedløs kritik af ledelsen, og mere og mere som en profeti ramt på kornet, det skal jeg ikke være for fin til at indrømme.

                  Jeg synes nu i øvrigt ikke, at vores midtbane og forsvar er så dårligt, men vores angreb er en katastrofe, og den konstante rykken rundt på spillerne hugger enhvert tilløb til et koncept af ved knæene.

                  Omkring Troels: Jeg har mistet troen. Jeg kunne komme med en masse argumenter, men jeg orker det ikke. Den korte udgave:

                  - Han kan ikke slå de andre trænere på taktikken.
                  - Han kan ikke få sine topspillere til at fungere (Falk, Spelmann, Høegh, COB og til dels Emil er alle faldet i niveau under ham)
                  - Han kan åbenbart ikke analysere sit holds mangler og rette dem (Bodul fra start i foråret? Manglende indkøb til angrebet? Vores VB op på def. midt?)
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                    Jeg er meget, meget enig.

                    Derudover er jeg efterhånden ved at være på linje med Slambert også. Han har stået alene i skoven og råbt, i i hvert fald et halvt år efterhånden, at COB-indkøbet var hovedløst, og vores mangler på venstre back, def midt og i angrebet kunne blive fatale, og jeg og flere andre har rystet lidt på hovedet og smilet skævt af hans dommedagsprofetier. Efterhånden som foråret er skredet frem, lyder hans ord mindre og mindre som paranoia og hovedløs kritik af ledelsen, og mere og mere som en profeti ramt på kornet, det skal jeg ikke være for fin til at indrømme.

                    Jeg synes nu i øvrigt ikke, at vores midtbane og forsvar er så dårligt, men vores angreb er en katastrofe, og den konstante rykken rundt på spillerne hugger enhvert tilløb til et koncept af ved knæene.

                    Omkring Troels: Jeg har mistet troen. Jeg kunne komme med en masse argumenter, men jeg orker det ikke. Den korte udgave:

                    - Han kan ikke slå de andre trænere på taktikken.
                    - Han kan ikke få sine topspillere til at fungere (Falk, Spelmann, Høegh, COB og til dels Emil er alle faldet i niveau under ham)
                    - Han kan åbenbart ikke analysere sit holds mangler og rette dem (Bodul fra start i foråret? Manglende indkøb til angrebet? Vores VB op på def. midt?)
                    Jeg tilslutter mig enigheden.
                    Der blev råbt på kontinuitet fra trænerens side. Vi skulle forstå vigtigheden af det.
                    Eksemplificeret på et par kampe i efteråret: Vi smadrer (var det ikke) GF, for så i efterfølgende kamp at rykke rundt på hele 4 pladser (og få et dårlig resultat), selvom muligheden for at stille præcis samme hold som ugen forinden var til stede. Man fatter det jo ikke...

                    Har vi i år stillet samme hold to gange i træk? Nej. Har vi haft mulighed for det? Ja.

                    Så til spillestilen: Nogen ser forbedringer siden LO. Jeg ser dem ikke. Vi spiller anderledes, ja. Men bedre? Ikke i mine øjne. Vi spiller ofte hovedløst (ja, blind høne finder også et korn i ny og næ) og usammenhængende. Vores forsvar har til tider sejlet helt ekstremt. Jeg ser flere forringelser i spillet end forbedringer.

                    Indkøbene: Spelmann er i mine øjne overordnet en gevinst. Mos er ok. Og så er der blevet hentet en hulens masse midtbanefolk. Hvad pokker skal vi med dem, når nu det er andre steder på banen, vi har manglet folk. Azer og COB er da ganske sikkert fine spillere, men var det lige dem, vi havde allermest brug for? Det virker som om, OB ikke ligefrem har et stort økonomisk råderum, og det er så som det er. Men var det så ikke en ide, at bruge pengene de steder, hvor der er allermest brug for dem? Så må man tage chancerne med spillere, man gerne vil prøve af (og som der er sandsynlighed for, at de kommer i overskud), når pengene er der til det.

                    Tilbage til spillet: her for nylig så jeg et klip i tv, hvor man "analyserede" de sidste mange års tophold. Fælles for dem alle var en stensikker defensiv. Når den er på plads, så kan der tænkes fremad banen. Har man ikke defensiven på plads, vinder man ikke nok kampe til at holde sig i toppen. Det lyder muligvis pivhamrende kedeligt og meget lidt eksotisk, men det er ikke desto mindre fakta. Dén ting kunne både Bruce Rioch og Lars Olsen. Og vi vandt kampe og vi vandt medaljer. I dag skal vi spille naivt. Ganske som FC Nordsjælland og Lyngby blandt andre gør det. Og det koster. (javel, FCN nappede da lige en topplacering - men hvad skete der så i CL? De blev rundbarberet i værste grad, og de er da heller ikke at frygte nu). Hvis man partout VIL spille på den måde, så må man have spillerne - og især klassen - til det. Det har vi ikke. Vi er middelmådige på de fleste pladser. Emil og Falk er vel de eneste, der for alvor kan stråle i ny og næ. Men vi ser da også, at det ikke fungerer for Falk her i foråret (indtil nu). Og Emil er vel undskyldt pt pga skaden.

                    I starten, da Troels kom til, skulle der spilles tiki-taka. Og det blev der. Til siden, bagud, en smule fremad, til siden og så bagud igen...om og om igen. Vi havde bolden, men det var dødsygt og intetsigende at se på. Ufarligt ad h til. Nu ved jeg ikke, om der er ændret lidt i den taktik, men selv det har vi ikke kunnet længe - hverken henover efteråret eller her i foråret. Jeg kan ganske enkelt ikke få øje på nogen fast spillestil, som det ser ud til, vi går efter.

                    Jeg frygter for, hvad der sker efter sommeren. Og ja, nu skal vi da lige blive oppe, for ellers er det hele da godt nok noget lort. Men til sommer forsvinder fx. Ruud - og hvad med AMC, Skoubo og Mos? Forsvinder de, skal vi have nye spillere af et vist niveau ind. Nuvel, vi har Diarra. Ganske fin defensiv, har han vist sig. Men jeg mangler stadig at se noget offensivt fra ham. Hvis ikke det sker, så kan man da godt pakke taktikken med offensive backs væk. Får OB noget kvalitet ind? Jeg er bange for at det ikke sker. Jeg er faktisk næsten sikker på, det ikke sker. Der kommer sikkert spillere a la Bodul, som i bund og grund ikke kan bruges til ret meget. Og vi får endnu en midtbanemand ind i Lucas fra Viborg. Fint nok med unge spillere. Men hvis der skal bruges unge spillere, skal de altså have noget kvalitet. Det hjælper ikke meget med spillere på bænken, der bare ikke er gode nok til superligabold. Hvis OB skal bestå som superligahold, skal der altså noget kvalitet til - både på spillersiden og trænersiden. Ved ikke, hvor vi mangler mest?!

                    For et år siden frygtede jeg det værste, men håbede, min frygt blev gjort til skamme. Det er den ikke blevet endnu. Jeg frygter stadig det samme, og håber igen, at den frygt bliver gjort til skamme. Jeg tvivler desværre. Lige nu krydser jeg blot alt hvad jeg kan i håbet om, at OB redder sig endnu en sæson i superligaen.
                    Mvh Kent

                    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      enig. Ufatteligt at Aab er pt 2p fra guldet.. De hiver det ene talent frem efter det andet og overpræsterer i så stor grad at jeg grimmer mig over hvordan det ser ud i OB....
                      Noget andet, som AaB har, er en træner, det har været i klubben siden 2010, hvor AaB kun lige akkurat sikrede sig overlevelse. En træner, som har fået lov til i ro og mag at indføre det, han tror på.
                      Måske det også har en effekt. Sjovt nok går det oftest bedst for de hold, der har haft kontinuitet på trænerposten.

                      Comment


                        #26
                        Meget enig i hele smøren. Derudover er det beskæmmende at se på, at holdet stadig ikke er i stand til at levere 100% som hold fra start til slut i alle kampe. Det ligner mod alle hold end FCK og BIF en omgang alibi-fodbold, hvor man forsøger at klare sig med mindst mulig indsats. Problemet er, at man ikke er dygtig nok til at slå FCK og BIF selv med 100% indsats. Så er det svært at hente point.

                        Jeg sidder med en rigtig underlig fornemmelse i kroppen, når jeg ser OB spille. Det er lige som om, at holdet mangler noget. De mangler øjensynligt kvalitet på rigtig mange pladser og flere spillere underpræsterer pt.. Men fred være med det - det gør mange af de andre hold også. Men der mangler noget helt grundlæggende. Noget team- og kampgejst. Det virker som om, at spillerne ikke rigtig tror på projektet og derfor ikke er villige til at ofre sig for det og for naboen og for holdet. Så bliver det en ½-hjertet indsats, som bare ikke er nok på topplan.

                        Jeg synes efterhånden, at pilen peger på TB. Man har prøvet at hente spillertyper, som kæmper røven ud af bukserne (Ari, Spellmann). Men de har ikke betydet, at det har smittet nok af på holdet som helhed. Hvad er det så spillerne ikke tror på: den primitive lange bolde op på Skovbo-taktikken?

                        På trods af, at rigtig mange spillere på holdet pt. ikke viser/har niveau til topfodbold, burde TB kunne få mere ud af truppen. Helhjertet indsats ville give flere point. Men hvorfor er den der ikke bare, som den burde?

                        Comment


                          #27
                          http://onside.dk/superligaen/tv-ob-v...oejdepunkterne

                          Tjek lige reaktionerne spillerne imellem efter VFF målet ved minut 2:14.

                          Det handler mere om at skælde de andre ud end over at stå sammen om at rejse sig (AMC, KL og Ruud). Hvad fanden er det for en holdgejst eller netop mangel på samme!

                          Comment


                            #28
                            Det e sgu for hårdt at være vidne til at OB igen igen er en del af bundstriden. Man spørger sig selv hvad fanden sker der.
                            Spillerene har jo vist i glimt at de kan spille en god gang fodbold, men der mangler ligesom kontinuitet. Man spiller godt i en kamp og vinder for derefter at tabe de næste to. Vi mangler en angriber der scorede mange mål 15-20 stk pr sæson. Vi mangler en venstre back, vi har rokeret alt for meget rundt, vi mangler styring på banen, vi er for dårlige på dødbolde både dem vi selv har og dem der er imod os. Vi mangler penge til at få et par spillere med super kvalitet.
                            Jeg synes det er fint at integrere vores egne unge spillere, der er super vigtigt. Der skal kigges på truppen og så få sorteret de spillere fra der ikke har slået til og for nogens vedkommen er "over the hill".
                            Det kan godt ske at udskiftningen i truppen vil koste point , topplacering, men noget må der ske. Siden man fyrede hele den sportslige ledelse er det jo kun gået ned ad bakke. Vi er igang med 3 sæson hvor bundplacering og nedrykning er et tema.
                            Jeg har stor tiltro til vores sportsdirektør, som kom udefra.. men jeg kan frygte at han kæmper forgæves med en direktion/bestyrelse der agere for langsomt. Man har godt nok slanket organisationen og sparer hvor spares kan. Man har også meldt en fin strategi ud, men skal den aldrig evalueres.
                            Jeg ved at der har været/ er krisen økonomisk, men jeg ser min klub stå fuldstændig stille på alle planer,og hvis der ikke sker noget radikalt frygter jeg en tur i 1.division.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              Jeg er meget, meget enig.

                              Derudover er jeg efterhånden ved at være på linje med Slambert også. Han har stået alene i skoven og råbt, i i hvert fald et halvt år efterhånden, at COB-indkøbet var hovedløst, og vores mangler på venstre back, def midt og i angrebet kunne blive fatale, og jeg og flere andre har rystet lidt på hovedet og smilet skævt af hans dommedagsprofetier. Efterhånden som foråret er skredet frem, lyder hans ord mindre og mindre som paranoia og hovedløs kritik af ledelsen, og mere og mere som en profeti ramt på kornet, det skal jeg ikke være for fin til at indrømme.

                              Jeg synes nu i øvrigt ikke, at vores midtbane og forsvar er så dårligt, men vores angreb er en katastrofe, og den konstante rykken rundt på spillerne hugger enhvert tilløb til et koncept af ved knæene.

                              Omkring Troels: Jeg har mistet troen. Jeg kunne komme med en masse argumenter, men jeg orker det ikke. Den korte udgave:

                              - Han kan ikke slå de andre trænere på taktikken.
                              - Han kan ikke få sine topspillere til at fungere (Falk, Spelmann, Høegh, COB og til dels Emil er alle faldet i niveau under ham)
                              - Han kan åbenbart ikke analysere sit holds mangler og rette dem (Bodul fra start i foråret? Manglende indkøb til angrebet? Vores VB op på def. midt?)

                              Kan sgu heller ikke forstå at OB ikke snart ringer og spørger om råd :-)

                              Ved godt jeg kan være betingelsesløs i min kritik , både af spillere og trænere og ledelse og folk derfor får tanken om at jeg bare er en brokkerøv .

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                                Jeg er meget, meget enig.

                                Derudover er jeg efterhånden ved at være på linje med Slambert også. Han har stået alene i skoven og råbt, i i hvert fald et halvt år efterhånden, at COB-indkøbet var hovedløst, og vores mangler på venstre back, def midt og i angrebet kunne blive fatale, og jeg og flere andre har rystet lidt på hovedet og smilet skævt af hans dommedagsprofetier. Efterhånden som foråret er skredet frem, lyder hans ord mindre og mindre som paranoia og hovedløs kritik af ledelsen, og mere og mere som en profeti ramt på kornet, det skal jeg ikke være for fin til at indrømme.

                                Jeg synes nu i øvrigt ikke, at vores midtbane og forsvar er så dårligt, men vores angreb er en katastrofe, og den konstante rykken rundt på spillerne hugger enhvert tilløb til et koncept af ved knæene.

                                Omkring Troels: Jeg har mistet troen. Jeg kunne komme med en masse argumenter, men jeg orker det ikke. Den korte udgave:

                                - Han kan ikke slå de andre trænere på taktikken.
                                - Han kan ikke få sine topspillere til at fungere (Falk, Spelmann, Høegh, COB og til dels Emil er alle faldet i niveau under ham)
                                - Han kan åbenbart ikke analysere sit holds mangler og rette dem (Bodul fra start i foråret? Manglende indkøb til angrebet? Vores VB op på def. midt?)
                                angrebet er klart vores svageste punkt - men chancerne skal jo også skabes og her levere midtbanen bare ikke lige pt; hverken falk eller emil har ramt niveauet fra efteråret og det ses tydeligt nu hvor afhængige vi er af, at de 2 finde på noget.....spilkonceptet mangler i den grad - hvad og hvordan er det vi vil spille bold??

                                Pilen peger i den grad på Troels som for 3. gang har bevist at ham og OB bare ikke rigtigt kommer til at fungere

                                Comment

                                Working...
                                X