Annoncering

Collapse
No announcement yet.

U17: Brøndby IF - OB, 2018.09.08 kl. 13:00

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    U17: Brøndby IF - OB, 2018.09.08 kl. 13:00

    Jeg er på plads ved opvisningsbanen i Brøndby.
    Hvis mobilen ikke driller, så vil jeg prøve at komme med lidt opdateringer her / på Twitter.

    Jeg er lidt udfordret på spillerne, for det er jo nærmest er nyt hold, og ob.dk oplyser ikke trøjenumre. Men jeg vil forsøge mig.

    #2
    Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
    Jeg er på plads ved opvisningsbanen i Brøndby.
    Hvis mobilen ikke driller, så vil jeg prøve at komme med lidt opdateringer her / på Twitter.

    Jeg er lidt udfordret på spillerne, for det er jo nærmest er nyt hold, og ob.dk oplyser ikke trøjenumre. Men jeg vil forsøge mig.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
      Jeg er på plads ved opvisningsbanen i Brøndby.
      Hvis mobilen ikke driller, så vil jeg prøve at komme med lidt opdateringer her / på Twitter.

      Jeg er lidt udfordret på spillerne, for det er jo nærmest er nyt hold, og ob.dk oplyser ikke trøjenumre. Men jeg vil forsøge mig.
      Et tip, jeg selv fik fra OB’s twitterkonto: numrene står der faktisk, omend de er lige rigeligt gemt væk bag flagene.
      SLO

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
        Et tip, jeg selv fik fra OB’s twitterkonto: numrene står der faktisk, omend de er lige rigeligt gemt væk bag flagene.
        Præcis. Og det halve af dem skal man gætte sig til. Ikke super smart

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
          Et tip, jeg selv fik fra OB’s twitterkonto: numrene står der faktisk, omend de er lige rigeligt gemt væk bag flagene.
          Tak for tippet. Enten kan jeg ikke rigtig læse det på mobilen, eller også er nogen af dem forkerte. I hvert fald i forhold til den oplæste opstilling.
          Den følger.

          Comment


            #6
            Phillip Gejl
            Gustav Grubbe - Frederik Lebæk - Daniel Obbekjær - Mathias Brems.
            Lasse Skøtt - Valdemar Ibsen - Magnus Saaby - Andreas Eriksen.
            Jonathan Petersen - Valdemar Kwasniak.

            Og Brøndby foran 1-0 efter hjørne. Der tog 1 minut.

            Siden har Brøndby sværmet omkring feltet.
            Fem minutter inde og OB har nu været to gange ved Brøndbys felt inden for et minut.

            Comment


              #7
              Stærk redning af Gejl på et frit skud fra kanten af feltet.

              Comment


                #8
                Vigtig blokering af Frederik Lebæk på kanten af det lille felt. Brøndby kontra efter en fejlaflevering.

                Comment


                  #9
                  20 minutter spillet, så vi er halvvejs. Fortsat 1-0 og der er ikke umiddelbart tegn på at det ændrer sig.
                  OB har forsøgt sig med at sende Jonathan Petersen dybt i højre side er par gange, men uden held. Der er intet etableret spil fra vores side.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Præcis. Og det halve af dem skal man gætte sig til. Ikke super smart
                    Det lød heldigvis til, at der kommer en opdatering inden alt for længe. Jeg savner også både billeder og fødselsdatoer, og desuden er flagene ret overflødige, når 99 % af spillerne er danske.
                    SLO

                    Comment


                      #11
                      Valdemar Ibsen dribler sig til en chance i feltet, men afslutter forbi. De sidste par minutter har været klart bedre. Presset virker og omvendt kommer vi forbi Brøndbys pres.

                      Comment


                        #12
                        Daniel Obbekjær sparker væk fra stregen! Tæt på 2-0. Brøndby har os igen trykket ned.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
                          Det lød heldigvis til, at der kommer en opdatering inden alt for længe. Jeg savner også både billeder og fødselsdatoer, og desuden er flagene ret overflødige, når 99 % af spillerne er danske.
                          Jeg tror ikke, at de må sætte fødselsdatoer på med den nye datalov

                          Comment


                            #14
                            Gult kort til Magnus Saaby for at give et løbende kram til en Brøndbyspiller.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                              Jeg tror ikke, at de må sætte fødselsdatoer på med den nye datalov
                              Ah, det havde jeg ikke tænkt på.
                              SLO

                              Comment

                              Working...
                              X