Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Boykot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
    Nej hvor har jeg dog savnet, at denne tråd blev genoptaget efter kun 67 sider. (I/A)
    Tak fordi du hjælper med at holde den i live :)

    jeg synes nu stadig det er en vigtig sag, og tiden nærmer sig jo så småt, hvor de uofficielle vender tilbage. Håber samarbejdet bliver godt til den tid, og at de officielle bliver ved med at være aktive. Men glæder mig også til nytænkningen kommer tilbage, og vi forhåbenligt kan blive fri for de mest bøvede tilråb der engang imellem har præget tribunen.

    Men tiden med at pege fingre af hinanden er forhåbenligt forbi, for begge grupper har brug for hinanden. Lad os håbe det positive der er sket ved at flere har skulle tage ansvar for stemningen, bliver ved med at udvikle sig.

    Comment


      Glæder mig så meget til de kommer tilbage, de stribede giver bare ikke den samme stemning!
      siden 1887

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

        Er det 1/1 -20 eller 1/7 -20 de udløber?
        Vil tro det er 1/7-20
        siden 1887

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
          Glæder mig så meget til de kommer tilbage, de stribede giver bare ikke den samme stemning!
          Synes dog de har gjort det ganske fornuftigt i fraværet af de uofficielle. Derfor jeg håber lysten til at lave stemning bevares når de uofficielle vender tilbage. Respekt til dem der har ageret capo, taget trommen osv. Lad os alle stå sammen om den gode stemning :)

          Comment


            Sys nu de officielle er kommet godt efter der. I starten var det pinligt med stemningen men nu er stemningen sgu fin. Og heldigvis er de der åndssvage tilråb til modstanderens målmand ved at forsvinde igen. Håber dog de stribede og de andre officielle ikke bare læner sig tilbage når de uofficielle er tilbage, så det bliver ligesom før boyccuttet, hvor de uofficielle trak læsset og de officielle kun kunne synge med når det var "kom alle mand" der blev sunget

            Comment


              Det der er mest demoraliserende ved stemningstribunen er alle dem der er der, uden at bidrage til stemningen. F.eks. sidst lå der og kravlede små børn rundt på ståtribunen Der er også mange der bare står der. Det er ok at man gerne vil være en del af stemningen, men så syng dog med eller gør noget, i stedet for bare at stå. Bidrag ! Man vil gerne være hvor der er stemning, men man vil ikke bidrage

              Comment

              Working...
              X