Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Boykot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OBligation Se indlæg
    "Det er med stor sandsynlighed også den bedste stemning leveret på stadion i lige så mange år, eller måske endda mere"

    Rolig nu. Ros for indsatsen, ros for aktivitetsniveauet og ros for en fin stemning. Kun rosende ord for søndagens indsats, ingen tvivl. Men at kalde det for "den bedste stemning leveret på stadion i mange år" er lige voldsomt nok. Hvorfor skal præstationerne snakkes op på det niveau som ikke stemmer overens med virkeligheden?

    Jeg befandt mig personligt på RMN-tribunen, og jo, indsatsen og det hele fortjener ros. Men at snakke stemningen op på det niveau, som det fremgår i artiklen er meget virkelighedsfjernt og uærligt. Jeg har inden for, lad indgrænse det til de sidste 5 år, været vidne til stemning der var bedre og mere koordineret end den vi så i fredags. Og det gælder både hjemme- og udebanekampe.

    Fanklubben fortjener rosen, de stemningsaktive i søndags fortjener ros - men forstår simpelthen ikke, at man skal 'overhype' præstationerne på den måde. Det er meget usmageligt og jeg forstår ikke denne fremgangsmåde. Giv de fortjente ros, men lad præstationerne snakke for sig selv - de behøver ikke bliver 'overhypet' i det ene interview efter det andet.
    Følger næsten alle OB-kampe, enten på stadion eller via et stream i nettet. Vil gerne tilgive at det er lidt sværere at vurdere stemningen når man ser det kun på tv eller nettet. Men synes det var den bedste præstation på lægterne siden forårsoptakt mod FCM 2014 (Det var kampen i forbindelse med mindestime for Richard Møller Nielsen).
    Er rigtig stolte at kunne være en del af det sidste søndag.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Kan virke lidt som om klubben og fanklubben vil vise de uofficelle at der sagtens kan skabes stemning på trods af boykot og at de uofficelle står udenfor og er lettere tøsefornærmede over det lykkedes så godt de seneste par kampe. Så vi er tilbage ved den uendelige mudderkastning.

      Stemningen i søndags var klart det bedste i lang tid, selv kommentatorerne på tv roste stemningen og sagde at de ikke havde oplevet lignende i flere år. De seneste 6-8 år har stemningen været ekstrem fesen på stadion med enkelte popups , om et af disse popups har ramt samme niveau skal jeg lade være usagt da det er en smule svært at måle.
      Selvfølgelig kan der være stemning uden os uofficielle. Det er 2 forskellige former for stemning og det burde enhver kunne fornemme. "Så er vi tilbage til det uendelige mudderkastning" Spørgsmålet er så, hvorfor du så vælger at kaste med mudder?

      Det er flot at der endelig er kommet noget op at stå og at folk har taget fat i sig selv og indset, at stemning ikke skal tages for givet. Det virker. Du siger stemningen er svær at måle, og alligevel sidder du og måler. Du taler om enkelte popups, men at have god stemning mod hhv. Esbjerg (pokalsemifinale hvor alt flasker sig) samt en sejr mod Brøndby i kamp om en 3. plads er ikke et popup? Hvor er din realistiske sans henne? Stemningen i søndags var da ikke bedre end stemningen sidst vi spillede på hjemmebane mod Brøndby. Det var i min optik ganske sammenligneligt.

      Det går åbenbart næsen helt forbi, hvordan forholdene var under KN op mod det fodboldhold vi ser i dag. Det er også spøjst hvordan folk som dig har filens travlt med at feje det arbejde stemningskernen har gjort de sidste mange forfærdelige år væk. "Så anerkend dog de officielle" - Gerne. Men det skal ikke gå den anden vej, eller ligger det underforstået?

      Som du også nævner, så er det tydeligt at OB fokuserer mere på stemningen nu, da de har haft brug for at noget etableres i en fart. Men hvorfor først fokusere på det punkt nu, hvis stemningen har været så rædselsfuld de sidste 6 år? For selv at perspektivere lidt, så tror jeg ikke at I kommer til at opleve lignende jammerlige (men genkendelige) forhold det næste stykke tid: Eksempel 1 og eksempel 2

      Ps. Er det blevet lidt kult at hakke på os uofficielle som tribunens "bad guys"? En stor del må jo ikke nærme sig stadion på en kampdag. Måske er det grundet os 5-10 tilbageværende og vores sympatiske følelser for de urimeligt behandlede kammerater?

      Vi bliver også ofte gjort til skyldnere ift. uoverensstemmelserne mellem os og DS i tide og utide. Faktum samt det sjove er, at det altid er os der aktivt må række hånden ud for at komme tilbage på sporet (indtil det efter noget tid så går i plukfisk igen).

      Puha, nu fik jeg taget dit bait og sprang med hovedet i.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg
        Selvfølgelig kan der være stemning uden os uofficielle. Det er 2 forskellige former for stemning og det burde enhver kunne fornemme. "Så er vi tilbage til det uendelige mudderkastning" Spørgsmålet er så, hvorfor du så vælger at kaste med mudder?

        Det er flot at der endelig er kommet noget op at stå og at folk har taget fat i sig selv og indset, at stemning ikke skal tages for givet. Det virker. Du siger stemningen er svær at måle, og alligevel sidder du og måler. Du taler om enkelte popups, men at have god stemning mod hhv. Esbjerg (pokalsemifinale hvor alt flasker sig) samt en sejr mod Brøndby i kamp om en 3. plads er ikke et popup? Hvor er din realistiske sans henne? Stemningen i søndags var da ikke bedre end stemningen sidst vi spillede på hjemmebane mod Brøndby. Det var i min optik ganske sammenligneligt.

        Det går åbenbart næsen helt forbi, hvordan forholdene var under KN op mod det fodboldhold vi ser i dag. Det er også spøjst hvordan folk som dig har filens travlt med at feje det arbejde stemningskernen har gjort de sidste mange forfærdelige år væk. "Så anerkend dog de officielle" - Gerne. Men det skal ikke gå den anden vej, eller ligger det underforstået?

        Som du også nævner, så er det tydeligt at OB fokuserer mere på stemningen nu, da de har haft brug for at noget etableres i en fart. Men hvorfor først fokusere på det punkt nu, hvis stemningen har været så rædselsfuld de sidste 6 år? For selv at perspektivere lidt, så tror jeg ikke at I kommer til at opleve lignende jammerlige (men genkendelige) forhold det næste stykke tid: Eksempel 1 og eksempel 2

        Ps. Er det blevet lidt kult at hakke på os uofficielle som tribunens "bad guys"? En stor del må jo ikke nærme sig stadion på en kampdag. Måske er det grundet os 5-10 tilbageværende og vores sympatiske følelser for de urimeligt behandlede kammerater?

        Vi bliver også ofte gjort til skyldnere ift. uoverensstemmelserne mellem os og DS i tide og utide. Faktum samt det sjove er, at det altid er os der aktivt må række hånden ud for at komme tilbage på sporet (indtil det efter noget tid så går i plukfisk igen).

        Puha, nu fik jeg taget dit bait og sprang med hovedet i.
        Har svært ved at se, at der skulle være opstået en “kult” omkring at hakke på de uofficielle. Er det ikke meget forventeligt, at der på et debatforum bliver reageret på OBligations gentagne ensidige og tendentiøse indlæg?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
          Har svært ved at se, at der skulle være opstået en “kult” omkring at hakke på de uofficielle. Er det ikke meget forventeligt, at der på et debatforum bliver reageret på OBligations gentagne ensidige og tendentiøse indlæg?
          Nu er han vel også mere løsgænger end uofficiel så vidt jeg ved? Men det skal jeg ikke gøre mig klog på.

          Hvis man spørger De Stribede vil de sikkert også sige at folk skyder mod dem. Mon ikke der sidder en stor flok som hverken er på den "ene" eller "anden" side og skyder løs med dømmende budskaber til højre og venstre? Hvis nu de folk selv havde prøvet at tage ansvaret for stemningen havde det også været mere konkret og konstruktivt.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg
            Nu er han vel også mere løsgænger end uofficiel så vidt jeg ved? Men det skal jeg ikke gøre mig klog på.

            Hvis man spørger De Stribede vil de sikkert også sige at folk skyder mod dem. Mon ikke der sidder en stor flok som hverken er på den "ene" eller "anden" side og skyder løs med dømmende budskaber til højre og venstre? Hvis nu de folk selv havde prøvet at tage ansvaret for stemningen havde det også været mere konkret og konstruktivt.
            Jo jo, det er da altid nemmest at sidde udenfor og kritisere.

            Men hvor er det så du ser den klapjagt/hakken på de uofficielle?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
              Jo jo, det er da altid nemmest at sidde udenfor og kritisere.

              Men hvor er det så du ser den klapjagt/hakken på de uofficielle?
              Hvilket form for svar tilfredsstiller? Hvis jeg nu siger, at det er min opfattelse her i tråden - ville det så være tilstrækkeligt? Eller skal jeg hoppe tilbage og finde quotes? ;-)
              Jeg læser med på diverse debatter, både herinde og på usaglige Facebook. Jeg står tilbage med den følelse. Det kan også sagtens være i takt med den gigantiske fryd nogle har sig over, at vi ikke er en del af den sportslige optur. Hvor meget det så end "skader" vores fremtidige udvikling på fanscenen som helhed, må vi vente og se med.

              Mon ikke hele den hakken sker i takt med indlæg som "Kæft DS var dårlige i dag. Vi kan ikke lave stemning uden de uofficielle" og "Ud over at vi vinder, så fryder jeg mig over at der sidder nogle små drenge hjemme i sofaen og ikke kan være med"?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                Det er jeg nu ikke enig i. I løbet af de 6-8 år har der været stemning der overgik i søndags. Særligt i kreativitet og koordination, mindre - men også i lydtoppe.

                Men jeg mener også, efter at have været i stemningsgamet en del år, at man skal lade være med at måle pik på forskellige stemningsniveauer og fokusere på at blive bedre i stedet. Det andet ender kun i ligegyldigt mudderkast.

                Hvis man altid husker endemålet: At vi skal have så god stemning som muligt, for at støtte klubben så godt som muligt og lader alle andre overvejelser være indordnede herunder (om de uofficielle eller officielle er stærkest, hvem der synger højest osv.), så når vi længst.

                Derfor kan man altid stille sig selv det her spørgsmål: Gør jeg det jeg gør for mig selv, eller fordi det opfylder det mål vi er enige om? F.eks. hvis man kvæler andres sange eller hvis man kritiserer andre.
                Meget enig. Den her tråd har udviklet sig til en uskøn gang selvhævdelse og mudderkast - på begge sider af bordet. Vi savner virkelig nogen fælles ståsteder for de forskellige typer fans.

                Hvad angår stemningen er det jo notorisk svært at sammenligne enkelte kampe. TV-optagelser giver et mangelfuldt billede, og så har vi ikke andet en vores hukommelse at hænge argumenterne op på.
                Jeg synes, stemningen var god i søndags, men konteksten skal med i billedet. Det er meget sjældent, at vi har rundet 10.000 igennem de seneste år, og sidst vi gjorde, mod Brøndby i sidste sæson, mindes jeg, at stemningen som minimum på samme højde. Desuden husker jeg stemningen mod FCM i denne sæson som imponerende, tilskuertallet taget i betragtning, men det er svært at bevise og lige så svært at modbevise.
                SLO

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg
                  Hvilket form for svar tilfredsstiller? Hvis jeg nu siger, at det er min opfattelse her i tråden - ville det så være tilstrækkeligt? Eller skal jeg hoppe tilbage og finde quotes? ;-)
                  Jeg læser med på diverse debatter, både herinde og på usaglige Facebook. Jeg står tilbage med den følelse. Det kan også sagtens være i takt med den gigantiske fryd nogle har sig over, at vi ikke er en del af den sportslige optur. Hvor meget det så end "skader" vores fremtidige udvikling på fanscenen som helhed, må vi vente og se med.

                  Mon ikke hele den hakken sker i takt med indlæg som "Kæft DS var dårlige i dag. Vi kan ikke lave stemning uden de uofficielle" og "Ud over at vi vinder, så fryder jeg mig over at der sidder nogle små drenge hjemme i sofaen og ikke kan være med"?
                  Fair nok. Jeg deler ikke helt din fornemmelse, sådan helt generelt. Heller ikke, når jeg læser den her tråd igennem, men det kommer nok også an på øjnene, der ser, og hvad udgangspunkt man har.

                  Altså, ham der udtrykker stor fryd, er jo en notorisk troll, som ingen tager seriøst. Og så er der så nogen, som har lidt sjov med ironien i, at han fik “ret”. Ellers synes jeg, at langt de fleste af de negative kommentarer opstår på baggrund af OBligations indlæg (som jeg som tidligere skrevet også finder meget tendentiøse).

                  Hvis jeg skal se en tendens, så er det nærmere, at folk prøver at se fremad og vil det bedste for stemningen og klubben - og det er i jo på den korte bane (delvist selvvalgt) desværre ikke en del af. Med al respekt, så tror jeg, at det for det brede publikum er sekundært, hvor stemningen kommer fra.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                    Jo jo, det er da altid nemmest at sidde udenfor og kritisere.

                    Men hvor er det så du ser den klapjagt/hakken på de uofficielle?
                    Nu er jeg måske ikke den rigtige til at svare på det her. Jeg er ikke uofficiel, og jeg synes egentlig ikke, der er tale om en klapjagt fra den øvrige fanskare; dertil er de kritiske kommentarer for sporadiske. Når det er sagt, er det min opfattelse, at der i medierne og blandt politikkerne meget hurtigt sker en stigmatisering af fodboldfans, der falder uden for roligan-stereotypen.

                    På OBstruktion citeres Søren Pape eksempelvis for det følgende ved DFF-seminaret i januar:
                    ”De nye initiativer er ikke tænkt for at ramme de almindelige fodboldfans, der tager på stadion for at synge og have det sjovt. De er målrettet uromagere, der tager på stadion for at ødelægge det for de mange. (…) Jeg kan godt forstå, at når vi siger noget, der er lidt hårdt, at man som fan i hjertet tænker, ’Er det os, de snakker om?’. Det er det ikke.”
                    Underforstået: de karantæneramte er slet ikke fodboldfans, de er voldsmænd, der bruger fodboldkampe som en undskyldning for at lave ballade.

                    Samtidig har jeg som medlem af fanpanelet oplevet, at denne forsimplede og generaliserende opfattelse af fodboldfans med jævne mellemrum også dukker op i OB’s kommercielle afdeling. Både uofficielle og officielle smides hurtigt i meget lukkede kasser. Når man igen og igen oplever, at der tegnes et billede, som man ikke selv kan genkende, kan jeg egentlig godt forstå, at man som uofficiel kan have en tendens til at gå i defensiven. Omvendt forstår jeg også godt, at man som udenforstående forholder sig kritisk og spørgende til karantænerne og boykotten – især fordi man netop ikke har ret meget andet end mediernes og politikkernes udlægning at forholde sig til.
                    SLO

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Følger næsten alle OB-kampe, enten på stadion eller via et stream i nettet. Vil gerne tilgive at det er lidt sværere at vurdere stemningen når man ser det kun på tv eller nettet. Men synes det var den bedste præstation på lægterne siden forårsoptakt mod FCM 2014 (Det var kampen i forbindelse med mindestime for Richard Møller Nielsen).
                      Er rigtig stolte at kunne være en del af det sidste søndag.
                      Ja det var sgu stort.

                      Jeg syntes stemningen er ved at være ok, klart at det har taget lidt tid for nye at tage over.

                      Jeg håber at vi aldrig igen bliver afhængige af de uoffiicille som stemning skabere, og man bare lader dem tage over når boykotten slutter.

                      Syntes det er ødelæggende for klubben, at stemningen kan forsvinde helt fordi en lille gruppe er utilfredse med en eller flere episoder.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg
                        Selvfølgelig kan der være stemning uden os uofficielle. Det er 2 forskellige former for stemning og det burde enhver kunne fornemme. "Så er vi tilbage til det uendelige mudderkastning" Spørgsmålet er så, hvorfor du så vælger at kaste med mudder?

                        Det er flot at der endelig er kommet noget op at stå og at folk har taget fat i sig selv og indset, at stemning ikke skal tages for givet. Det virker. Du siger stemningen er svær at måle, og alligevel sidder du og måler. Du taler om enkelte popups, men at have god stemning mod hhv. Esbjerg (pokalsemifinale hvor alt flasker sig) samt en sejr mod Brøndby i kamp om en 3. plads er ikke et popup? Hvor er din realistiske sans henne? Stemningen i søndags var da ikke bedre end stemningen sidst vi spillede på hjemmebane mod Brøndby. Det var i min optik ganske sammenligneligt.

                        Det går åbenbart næsen helt forbi, hvordan forholdene var under KN op mod det fodboldhold vi ser i dag. Det er også spøjst hvordan folk som dig har filens travlt med at feje det arbejde stemningskernen har gjort de sidste mange forfærdelige år væk. "Så anerkend dog de officielle" - Gerne. Men det skal ikke gå den anden vej, eller ligger det underforstået?

                        Som du også nævner, så er det tydeligt at OB fokuserer mere på stemningen nu, da de har haft brug for at noget etableres i en fart. Men hvorfor først fokusere på det punkt nu, hvis stemningen har været så rædselsfuld de sidste 6 år? For selv at perspektivere lidt, så tror jeg ikke at I kommer til at opleve lignende jammerlige (men genkendelige) forhold det næste stykke tid: Eksempel 1 og eksempel 2

                        Ps. Er det blevet lidt kult at hakke på os uofficielle som tribunens "bad guys"? En stor del må jo ikke nærme sig stadion på en kampdag. Måske er det grundet os 5-10 tilbageværende og vores sympatiske følelser for de urimeligt behandlede kammerater?

                        Vi bliver også ofte gjort til skyldnere ift. uoverensstemmelserne mellem os og DS i tide og utide. Faktum samt det sjove er, at det altid er os der aktivt må række hånden ud for at komme tilbage på sporet (indtil det efter noget tid så går i plukfisk igen).

                        Puha, nu fik jeg taget dit bait og sprang med hovedet i.
                        Jeg er hverken officiel eller uofficiel og syntes der fra begge sider har været en tendens til at man ikke vil/ville samarbejde. Som det er med spillet på banen er det også med stemningen, vi har hver vores syn på hvor godt det er.
                        Der er ingen tvivl om st de uofficielle har trukket et stort læs og kæmpet en kamp for stemningen, men den måde i har søgt opbakning fra de øvrige på tribunen må vel ikke have været så fantastisk siden i ikke fik større tilslutning?
                        Alt imens har de officielle stået som en ludobrik der er slået hjem uden at gøre det store væsen af sig.

                        At der de sidste to kampe har været en god stemning er som jeg også beskrev i et indlæg voldsomt hjulpet af dramatikken mod EfB , at det var bif vi mødte , kampenes udvikling og spillet på banen. Det er ikke nødvendigvis et endegyldigt bevis på at nu kan de officielle lave fed stemning hver gang .

                        Er ret sikker på der også herinde er delt ros ud til jer i de kampe hvor o har fået stemningen op at ringe .

                        jeg er iøvrigt, hvis du skulle have overset det helt enig med dig i at indtil i gik karantæne har OB ageret mere som stemnings bekæmpere end som stemnings skabere
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                          Ja det var sgu stort.

                          Jeg syntes stemningen er ved at være ok, klart at det har taget lidt tid for nye at tage over.

                          Jeg håber at vi aldrig igen bliver afhængige af de uoffiicille som stemning skabere, og man bare lader dem tage over når boykotten slutter.

                          Syntes det er ødelæggende for klubben, at stemningen kan forsvinde helt fordi en lille gruppe er utilfredse med en eller flere episoder.
                          Helt enig.
                          Det er godt når de "gamle" uofficielle kommer tilbage - som én del af tribunelivet men ikke som tribunelivet selv. To år er en lang tid og der vokser ja åbenbart også nye grupper op. Det går om at sammenarbejde med alle der på stadion på "øhehøjde" og ikke at en gruppe alene ses som "de stemningsskaber". Det bliver en udfordring at bringe det tilsammen med en fælles forståelse af sammebarbejde men hvis det lykkes så bliver det stort.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Jeg er hverken officiel eller uofficiel og syntes der fra begge sider har været en tendens til at man ikke vil/ville samarbejde. Som det er med spillet på banen er det også med stemningen, vi har hver vores syn på hvor godt det er.
                            Der er ingen tvivl om st de uofficielle har trukket et stort læs og kæmpet en kamp for stemningen, men den måde i har søgt opbakning fra de øvrige på tribunen må vel ikke have været så fantastisk siden i ikke fik større tilslutning?
                            Alt imens har de officielle stået som en ludobrik der er slået hjem uden at gøre det store væsen af sig.

                            At der de sidste to kampe har været en god stemning er som jeg også beskrev i et indlæg voldsomt hjulpet af dramatikken mod EfB , at det var bif vi mødte , kampenes udvikling og spillet på banen. Det er ikke nødvendigvis et endegyldigt bevis på at nu kan de officielle lave fed stemning hver gang .

                            Er ret sikker på der også herinde er delt ros ud til jer i de kampe hvor o har fået stemningen op at ringe .

                            jeg er iøvrigt, hvis du skulle have overset det helt enig med dig i at indtil i gik karantæne har OB ageret mere som stemnings bekæmpere end som stemnings skabere
                            Det bunder ud i kæmpe forskelligheder ved at gå til fodbold på. Uofficielle fans bærer ofte følelserne uden på tøjet og kan derfor til tider fremstå både aggressive og ubehagelige. I kontrast kan en officiel fanklub fremstå som 'roligan-typer'. Det er selvfølgelig sat sort på hvidt. Dén forskellighed sammen med frustrerende resultater og gentagende skuffelser på tribunen har skabt konflikter.
                            Umiddelbart føler jeg ikke vi har søgt opbakning på nogen forfærdelig måde - måske kan du uddybe? Mod Esbjerg løb en mand (fra De Stribede?) rundt på RMN og skreg siddende folk op i hovedet med en megafon. Jeg tror (subjektivt og set med øjne inde fra kernen) den manglende tilslutning var grundet dårlige resultater og vores egen evne til at holde på folk i miljøet. Du så jo stor tilslutning til kampe der trak folk på stadion.

                            Der er efter mit hoved også andre parametre der påvirker en god stemning - noget som mange andre måske er fløjtende ligeglade med. Lydtoppe er én ting, men hvor mange minutter synger man/er der tavshed på tribunen? Hvordan er variation af sangene? Jeg går personligt meget op i, at man ikke synger en sang mere end 1-3 gange pr. kamp.
                            Men det skal/kan jeg i bund og grund ikke blande mig i pt.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg
                              Det bunder ud i kæmpe forskelligheder ved at gå til fodbold på. Uofficielle fans bærer ofte følelserne uden på tøjet og kan derfor til tider fremstå både aggressive og ubehagelige. I kontrast kan en officiel fanklub fremstå som 'roligan-typer'. Det er selvfølgelig sat sort på hvidt. Dén forskellighed sammen med frustrerende resultater og gentagende skuffelser på tribunen har skabt konflikter.
                              Umiddelbart føler jeg ikke vi har søgt opbakning på nogen forfærdelig måde - måske kan du uddybe? Mod Esbjerg løb en mand (fra De Stribede?) rundt på RMN og skreg siddende folk op i hovedet med en megafon. Jeg tror (subjektivt og set med øjne inde fra kernen) den manglende tilslutning var grundet dårlige resultater og vores egen evne til at holde på folk i miljøet. Du så jo stor tilslutning til kampe der trak folk på stadion.

                              Der er efter mit hoved også andre parametre der påvirker en god stemning - noget som mange andre måske er fløjtende ligeglade med. Lydtoppe er én ting, men hvor mange minutter synger man/er der tavshed på tribunen? Hvordan er variation af sangene? Jeg går personligt meget op i, at man ikke synger en sang mere end 1-3 gange pr. kamp.
                              Men det skal/kan jeg i bund og grund ikke blande mig i pt.
                              Der var på et tidspunkt for nogle år siden hvor der blev søgt opbakning via en aggressiv adfærd hvilket også blev rigeligt diskuteret herinde, håber ikke “ de nye stemningsskabere “ bruger samme adfærd . Det er ikke vejen frem ligesom De stribede’s “ Ratata adfærd” med logrende hale heller ikke opmuntrer mange . Håber der fremadrettet bliver større enighed de uofficielle, de officielle og de neutrale imellem og vi kan ramme en stabil god stemning.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Der var på et tidspunkt for nogle år siden hvor der blev søgt opbakning via en aggressiv adfærd hvilket også blev rigeligt diskuteret herinde, håber ikke “ de nye stemningsskabere “ bruger samme adfærd . Det er ikke vejen frem ligesom De stribede’s “ Ratata adfærd” med logrende hale heller ikke opmuntrer mange . Håber der fremadrettet bliver større enighed de uofficielle, de officielle og de neutrale imellem og vi kan ramme en stabil god stemning.
                                Kan du uddybe på hvilken måde, der "blev søgt opbakning via en aggressiv adfærd" på?

                                Comment

                                Working...
                                X