Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Boykot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Hvis det er 2 år, må det vel være sommeren 2020?
    Rigtigt. Min regnefejl xD

    Comment


      Nå det er lang tid. Håber der vokser noget nyt op når resultaterne begynder at flaske sig :)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Nå det er lang tid. Håber der vokser noget nyt op når resultaterne begynder at flaske sig :)
        Det sker allerede. Vi kæmper meget at lukke hullet som er opstået med boykotten. Og synes det er klart at se at det bliver bedre end bedre. Tænk kun hvordan det gik under pokaljampen: med kun 4300 tilskuere på stadion så skabte RMN alligevel en rigtig fedt stemning. Vi er på vej i den rigtige retning og håber Brøndby-kampen bliver det næste skridt. Er lige på vej til Fyn og glæder mig helt vildt at stå på RMN søndag!!!!
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Det sker allerede. Vi kæmper meget at lukke hullet som er opstået med boykotten. Og synes det er klart at se at det bliver bedre end bedre. Tænk kun hvordan det gik under pokaljampen: med kun 4300 tilskuere på stadion så skabte RMN alligevel en rigtig fedt stemning. Vi er på vej i den rigtige retning og håber Brøndby-kampen bliver det næste skridt. Er lige på vej til Fyn og glæder mig helt vildt at stå på RMN søndag!!!!
          Første kamp mod agf var det fint. Ellers har stemningen været pinlig i alle kampe undtagen mod Esbjerg her hvor stemningen endelig mindede om gamle dage

          Comment


            Første kamp efter boykottet var så absolut ikke mod AGF, der jo først blev afviklet den 6. oktober. Inden da var der hjemmekampe mod både FCN og Horsens, hvor der var så stille, at man kunne høre et ølkrus falde til jorden.
            Last edited by Lærlingen; 01-03-2019, 17:19.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
              Første kamp efter boykottet var så absolut ikke mod AGF, der jo først blev afviklet den 6. oktober. Inden da var der hjemmekampe mod både FCN og Hobro, hvor der var så stille, at man kunne høre et ølkrus falde til jorden.
              Undskyld min fejl :) men var mod agf der blev taget interiativ til at prøve at lave stemning uden de uofficlelle og der var det fint i perioder , men derefter har stemningen været pinlig lige indtil pokal kampen mod Esbjerg hvor stemningen var tilbage på et rigtig godt niveau

              Comment


                Jeg tænker snart at Svinet havde ret. Vi taber jo ikke fodboldkampe så længe vi boykotter, haha.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg
                  Jeg tænker snart at Svinet havde ret. Vi taber jo ikke fodboldkampe så længe vi boykotter, haha.
                  Ha ha ... hvor er svinet blevet af?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Ha ha ... hvor er svinet blevet af?
                    Han ligger nok og roder rundt i noget afføring, som sådan nogle gør...

                    Comment


                      Ja hva er der blevet af ham RMN :P

                      Comment


                        Fedt, fedt stemning på stadion i aften. Det var virkeligt rigtig godt fra første til sidste minut under kampen - og derefter hvor RMN fejrede med holdet!
                        Det fungerer rigtig godt med to capo og megafoner.
                        Og vi fik åbenbart også styr på de pinlige råb mod modstanders målmand. Tror det var en af de capos som gav det videre at det må stoppe og det virkede.
                        Jeg er fuldstændigt glad over oplevelsen i aften og at være med i det sammen med min søn. Stor tak til alle for en fantastisk aften!
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Fedt, fedt stemning på stadion i aften. Det var virkeligt rigtig godt fra første til sidste minut under kampen - og derefter hvor RMN fejrede med holdet!
                          Det fungerer rigtig godt med to capo og megafoner.
                          Og vi fik åbenbart også styr på de pinlige råb mod modstanders målmand. Tror det var en af de capos som gav det videre at det må stoppe og det virkede.
                          Jeg er fuldstændigt glad over oplevelsen i aften og at være med i det sammen med min søn. Stor tak til alle for en fantastisk aften!
                          Er din søn ved at være lige så stor fan som hans far?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Er din søn ved at være lige så stor fan som hans far?
                            Arbejder på det. :-)
                            Og i hvert er han rigtig god med på RMN. Selvom han taler ikke dansk så finder han sig rigtig godt i de mere simple sange og har en rigtig fedt og højt "Schalalala", "Ole, ole", "En gang Odense, altid Odense" osv. Jeg er en rigtig stolt far!
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Arbejder på det. :-)
                              Og i hvert er han rigtig god med på RMN. Selvom han taler ikke dansk så finder han sig rigtig godt i de mere simple sange og har en rigtig fedt og højt "Schalalala", "Ole, ole", "En gang Odense, altid Odense" osv. Jeg er en rigtig stolt far!

                              Comment


                                Man bliver sgu glad i låget, når det rent faktisk lykkes at stable en stemning på benene, som jeg ikke havde regnet med, vi ville komme i nærheden af det næste halvandet år.

                                Når den tid er gået ser jeg frem til, at tidligere tiders uenigheder kan blive lagt til side, så alle parter kan levere endnu bedre stemning. Ikke for de uofficielles skyld. Ikke for De Stribede. Men for os alle.

                                Det lugtede lidt af tidligere tider i dag, det lugtede af potentiale.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X