Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Boykot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg er så pisse træt af at læse om det her mudderkastning frem og tilbage konstant.
    Jeg er pisse træt af, at når jeg mødes med andre fanklubber, så hører man bare om de der uofficielle i Odense der bliver grinet af, fordi andre synes det er en gang vatnisser der ikke står ved deres karantæner, men piver over klubben ikke reddede deres røv.
    Jeg er pisse øv over at modtage mails fra en anden fanklub om, at 2 af vores uofficielle har været forbi deres uofficielles bus for at smadre en rude. Men det er vel en del af de forskelligheder man bare må acceptere.
    Det pisser mig af når Brian igen igen modtager trusler fra Uofficielle folk, der nærmest gør at mine egne børn ikke synes at stadion er et ret sted at være, men det er noget de må leve med fordi deres far er formand for den officielle fanklub.
    Det gør mig træt, når jeg kan læse hvordan andre tror jeg har deltaget i bannerproduktion… og nej vi hjalp ikke kun med 1 bogstav, men beklager da at de 5 timer jeg brugte en lørdag ikke var nok og at mine børn gerne ville have deres mor hjem.
    Og ja jeg valgte at sige ja til det trykte banner fordi jeg absolut ikke er nogen Clevin (Og ikke lige kender en Clevin), og har job og børn… men jeg sagde heldigvis nej til trykte tekst banner, fordi jeg synes det var. Og tusind tak til dem der hjalp med dem på OCC i onsdags og ikke mindst mine unger for at de ville ligge på hårde betongulve og male sammen med vi andre i deres vinterferie.
    Og tak til den søde maler som gik og malede en masse plader for en anden fangruppering (De havde vidst hellere ikke tiden til det hele), for gode snakke om skønne OB minder.
    Men hold op hvor jeg håber, at nogen snart har nosser nok til at indse at uden samarbejde og respekt for hinandens forskelligheder, så bliver det aldrig godt og aldrig noget vi kan prale af. Nogen skal rive op i sig selv og gå forrest. Jeg er færdig i De Stribede om lidt, men jeg håber at de nye får gang i noget godt. Både den ene og anden vej. Alt andet vil være katastrofalt.

    Vh Diana

    PS det er ikke Jack Jørgensen der har skrevet dette,.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Dsodense Se indlæg
      Jeg er så pisse træt af at læse om det her mudderkastning frem og tilbage konstant.
      Jeg er pisse træt af, at når jeg mødes med andre fanklubber, så hører man bare om de der uofficielle i Odense der bliver grinet af, fordi andre synes det er en gang vatnisser der ikke står ved deres karantæner, men piver over klubben ikke reddede deres røv.
      Jeg er pisse øv over at modtage mails fra en anden fanklub om, at 2 af vores uofficielle har været forbi deres uofficielles bus for at smadre en rude. Men det er vel en del af de forskelligheder man bare må acceptere.
      Det pisser mig af når Brian igen igen modtager trusler fra Uofficielle folk, der nærmest gør at mine egne børn ikke synes at stadion er et ret sted at være, men det er noget de må leve med fordi deres far er formand for den officielle fanklub.
      Det gør mig træt, når jeg kan læse hvordan andre tror jeg har deltaget i bannerproduktion… og nej vi hjalp ikke kun med 1 bogstav, men beklager da at de 5 timer jeg brugte en lørdag ikke var nok og at mine børn gerne ville have deres mor hjem.
      Og ja jeg valgte at sige ja til det trykte banner fordi jeg absolut ikke er nogen Clevin (Og ikke lige kender en Clevin), og har job og børn… men jeg sagde heldigvis nej til trykte tekst banner, fordi jeg synes det var. Og tusind tak til dem der hjalp med dem på OCC i onsdags og ikke mindst mine unger for at de ville ligge på hårde betongulve og male sammen med vi andre i deres vinterferie.
      Og tak til den søde maler som gik og malede en masse plader for en anden fangruppering (De havde vidst hellere ikke tiden til det hele), for gode snakke om skønne OB minder.
      Men hold op hvor jeg håber, at nogen snart har nosser nok til at indse at uden samarbejde og respekt for hinandens forskelligheder, så bliver det aldrig godt og aldrig noget vi kan prale af. Nogen skal rive op i sig selv og gå forrest. Jeg er færdig i De Stribede om lidt, men jeg håber at de nye får gang i noget godt. Både den ene og anden vej. Alt andet vil være katastrofalt.

      Vh Diana

      PS det er ikke Jack Jørgensen der har skrevet dette,.
      Godt brølt Diana - det trængte vi til.
      Mvh PNL

      Comment


        Jeg er så pisse træt af at læse om det her mudderkastning frem og tilbage konstant.
        Sjovt, når dit næste lange afsnit er rent mudderkast

        Det pisser mig af når Brian igen igen modtager trusler fra Uofficielle folk, der nærmest gør at mine egne børn ikke synes at stadion er et ret sted at være, men det er noget de må leve med fordi deres far er formand for den officielle fanklub.
        Hvis det er sandt, så skal I jo melde det. Ingen skal trues.

        Det gør mig træt, når jeg kan læse hvordan andre tror jeg har deltaget i bannerproduktion… og nej vi hjalp ikke kun med 1 bogstav, men beklager da at de 5 timer jeg brugte en lørdag ikke var nok og at mine børn gerne ville have deres mor hjem.
        Og ja jeg valgte at sige ja til det trykte banner fordi jeg absolut ikke er nogen Clevin (Og ikke lige kender en Clevin), og har job og børn… men jeg sagde heldigvis nej til trykte tekst banner, fordi jeg synes det var. Og tusind tak til dem der hjalp med dem på OCC i onsdags og ikke mindst mine unger for at de ville ligge på hårde betongulve og male sammen med vi andre i deres vinterferie.
        Selvfølgelig var Høgh bannerne i august en fælles indsats. OBligation gjorde det bare klart, at det var de uofficielles idé og produktion, da en anden debattør troede det var jeres.

        Personligt synes jeg bare at I skulle have sparet tiden og sagt ja til fuldt tryk, hvis I alligevel har sagt ja til at få det store banner trykt. Folk kommer ikke til at huske de tekstbannere alligevel.
        Du prædiker om sammenhold og jeg er helt på samme bølgelængde. Selvfølgelig skal vi stå sammen for at skabe noget her i Odense. Men hvis du ikke kan se det forkerte i en trykt tifo på vores stemningstribune, så er det godt nok også op ad bakke og langt, meget langt, fra hinanden... Du kunne evt. spørge nogle af de andre omtalte fanklubber om de havde sagt ja til den forespørgsel.

        Og tak til den søde maler som gik og malede en masse plader for en anden fangruppering (De havde vidst hellere ikke tiden til det hele), for gode snakke om skønne OB minder.
        Det er rigtigt at maleren lavede noget "bagside arbejde" på et andet projekt, som du forresten ikke behøver at spoile for hele vores fanscene, tak.
        Vi andre har jo også 8-16 jobs, og når der allerede er brugt en måned med skæve tidspunkter i den hal, så var det er pænt tilbud, når denne mand tilbød at give en hånd med beskyttelse af materialet.

        Men hold op hvor jeg håber, at nogen snart har nosser nok til at indse at uden samarbejde og respekt for hinandens forskelligheder, så bliver det aldrig godt og aldrig noget vi kan prale af. Nogen skal rive op i sig selv og gå forrest. Jeg er færdig i De Stribede om lidt, men jeg håber at de nye får gang i noget godt. Både den ene og anden vej. Alt andet vil være katastrofalt.

        Vh Diana

        PS det er ikke Jack Jørgensen der har skrevet dette,.
        Ja, nogen må jo nosse sig sammen. En start ville være, hvis vi havde de samme grundlæggende fan-værdier.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Dsodense Se indlæg
          Jeg er så pisse træt af at læse om det her mudderkastning frem og tilbage konstant.
          Jeg er pisse træt af, at når jeg mødes med andre fanklubber, så hører man bare om de der uofficielle i Odense der bliver grinet af, fordi andre synes det er en gang vatnisser der ikke står ved deres karantæner, men piver over klubben ikke reddede deres røv.
          Jeg er pisse øv over at modtage mails fra en anden fanklub om, at 2 af vores uofficielle har været forbi deres uofficielles bus for at smadre en rude. Men det er vel en del af de forskelligheder man bare må acceptere.
          Det pisser mig af når Brian igen igen modtager trusler fra Uofficielle folk, der nærmest gør at mine egne børn ikke synes at stadion er et ret sted at være, men det er noget de må leve med fordi deres far er formand for den officielle fanklub.
          Det gør mig træt, når jeg kan læse hvordan andre tror jeg har deltaget i bannerproduktion… og nej vi hjalp ikke kun med 1 bogstav, men beklager da at de 5 timer jeg brugte en lørdag ikke var nok og at mine børn gerne ville have deres mor hjem.
          Og ja jeg valgte at sige ja til det trykte banner fordi jeg absolut ikke er nogen Clevin (Og ikke lige kender en Clevin), og har job og børn… men jeg sagde heldigvis nej til trykte tekst banner, fordi jeg synes det var. Og tusind tak til dem der hjalp med dem på OCC i onsdags og ikke mindst mine unger for at de ville ligge på hårde betongulve og male sammen med vi andre i deres vinterferie.
          Og tak til den søde maler som gik og malede en masse plader for en anden fangruppering (De havde vidst hellere ikke tiden til det hele), for gode snakke om skønne OB minder.
          Men hold op hvor jeg håber, at nogen snart har nosser nok til at indse at uden samarbejde og respekt for hinandens forskelligheder, så bliver det aldrig godt og aldrig noget vi kan prale af. Nogen skal rive op i sig selv og gå forrest. Jeg er færdig i De Stribede om lidt, men jeg håber at de nye får gang i noget godt. Både den ene og anden vej. Alt andet vil være katastrofalt.

          Vh Diana

          PS det er ikke Jack Jørgensen der har skrevet dette,.
          Du har fuldstændigt ret, Diana.
          Det er alt for let at stå ved siden og gøre ned hvad andre prøver. Det er alt for let at beklage sig om mangel af stemning, capo-arbejde, osv. mens man nedgører de som viser indsats. Det er alt for let at være negativ mens man selv er ikke del af det.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af okokokjj Se indlæg
            Nu jeg ikke så tit på stadion men stod bag målet idag. Synes faktisk stemningen var bedre end Vejles fx, selvom de havde deres Ultras med, vi sang dem da ud fra stadion, og var meget højere og vildere end dem. Vi havde også pyro idag. Synes stemningen var vild idag, og Vejle var stille pga de tabte. Måske nogen fra langsiden kan bekræfte? Der var altså Ultras stemning i Odense idag!
            Stemningen var igen til grin igår. Og ikke som du skriver vild osv

            Comment


              Forstår heller ikke at de officielle sagde at nu ville de lave stemning og tage over nu de uofficielle er væk en tid. Men stemningen siden boycuttet startede har været pinligt. Folk tror stemningsområdet er et hygge område hvor man ikke synger. I stemningsområdet synger man. Ellers placere man sig andre steder på stadion.

              Og hvor er det tåkrummende at hører på det er bliver råbt hver gang modstanderens målmand sparker målspark. Utroligt folk ikke selv kan se hvor pinlige de er når de råber det.

              Vi må.bare indse. Stemningen i Odense er slået tilbage til stenalderen. Og det bliver den indtil alle uofficielle en dag kommer tilbage. Og det jo først om lang tid.

              Odenses fancene er til grin i hele Danmark. Tænker tilbage på sølvsæsonerne og også før det hvor fanscenen i Odense var rigtig god. Men de tider er væk

              Comment


                Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                Stemningen var igen til grin igår. Og ikke som du skriver vild osv
                Det var ikke til grin. Der var "huller og højdepunkter" og der mangler sikker at holde det på højt niveau hele tid. Men sammenfattet var det ret fint.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OBligation Se indlæg
                  Idémændende, initiativtagerne og dem der lagde arbejdskraft til var de uofficielle. Fanklubben bidrog dog økonomisk, bevares, samt var der tilstedeværelse i kortere tid af Brian og Diana fra fanklubben som de eneste - ellers udelukkende et projekt fra de uofficielles side.
                  "Din løgn blev afsløret og nu prøver du at spinne det til at handle om noget andet. Golfklap til dig!"

                  Haha, hold op, Driflin.

                  Jeg nævnte i indlægget før, at fanklubben havde bidraget økonomisk, men ikke ift. arbejdsindsatsen. Ingen løgne, blot konstateringer. Men tak for golfklappet trods alt.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Det var ikke til grin. Der var "huller og højdepunkter" og der mangler sikker at holde det på højt niveau hele tid. Men sammenfattet var det ret fint.
                    Jo stemningen var igen pinlig igår :) i et stemningsområdet der bidrager man ellers placere man sig andre steder. Man står i stemningsområdet for at se fodbold og slet ikke bidrage. Den eneste sang de officielle kan. Er jo kun. Kom alle mand.

                    Comment


                      Det er den største børnehave det her. Haha, hold da kæft.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OBligation Se indlæg
                        "Din løgn blev afsløret og nu prøver du at spinne det til at handle om noget andet. Golfklap til dig!"

                        Haha, hold op, Driflin.

                        Jeg nævnte i indlægget før, at fanklubben havde bidraget økonomisk, men ikke ift. arbejdsindsatsen. Ingen løgne, blot konstateringer. Men tak for golfklappet trods alt.
                        Du skrev: "Det er forkasteligt, pinligt og kvalmende, at man nu skal bruge sponsorer til at trykke bannerne og diktere, at disse skal tages i brug. "

                        Obstruktion gør dig så opmærksom på at det er løgn, at det blev dikteret at fanklubben skulle benytte nogle bestemte bannere. Det var fanklubben selv der ville have dem trykt. Stik imod hvad du påstår.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Brix Se indlæg
                          Hele fodbold Danmark griner af os.
                          Ked af at måtte skuffe dig, men langt det meste af fodbold Danmark er relativt ligeglad med om stemningen på Odense Stadion er dårlig eller bare ringe. Og hvis de endelig skulle grine, så tror jeg nærmere de griner over en flok tøsefornærmede uofficielle der er ude i en boycut pga et par karantæner og som, trods ringe stemning i en årrække (som de selv har været fuldt ud involveret i), selv tror, at de er guds gave til de danske fodboldtribuner.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                            Du skrev: "Det er forkasteligt, pinligt og kvalmende, at man nu skal bruge sponsorer til at trykke bannerne og diktere, at disse skal tages i brug. "

                            Obstruktion gør dig så opmærksom på at det er løgn, at det blev dikteret at fanklubben skulle benytte nogle bestemte bannere. Det var fanklubben selv der ville have dem trykt. Stik imod hvad du påstår.
                            Det er egentlig et vildt postulat af dig, at påstå jeg lyver på dét område også.

                            Vores kære fankoordinator skrev et par uger førinden gårsdagens kamp til Whoven, at man i den kommercielle afdeling, i fællesskab med Dansk Skilte Center, ville producere et banner til Vejle-kampen. Fankoordinatorens spørgsmål til Whoven var, om de uofficielle ville kunne stå inde for dette + stå for udførelsen. Det blev der takket nej tak til, da trykte tifoer ikke høre til på stemningstribuner.

                            Beslutningen om, at der skulle trykkes og produceres et banner er planlagt og bestemt før fanklubben fik et ord indført. Fanklubben kendte ikke til det trykte banner før vores fankoordinator tog kontakt til dem. At fanklubben så får lov til at vælge billedet til den trykte tifo er en anden sag - men om de havde valgt dét valgte billede, et andet billede eller havde sagt fra, som de burde have gjort, så var det trykte banner blevet aktuelt uanset hvad. Det er jeg overbevist om.

                            Når man, allerede inden at have involveret fansene, faktisk har besluttet at der skal laves et trykt banner, så er man så langt inde i planlægningen af dette, at man ikke bare stopper op der. Så bliver det gennemført uanset hvad, som vi kender den kommercielle afdeling bedst.

                            Så nej, ingen løgnhistorier her.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg

                              Og hvor er det tåkrummende at hører på det er bliver råbt hver gang modstanderens målmand sparker målspark. Utroligt folk ikke selv kan se hvor pinlige de er når de råber det.
                              Ja, lige denne del - det skal stoppes nu. Så pinligt, upassende og direkte grinagtigt. Ganske frygteligt.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                                Ked af at måtte skuffe dig, men langt det meste af fodbold Danmark er relativt ligeglad med om stemningen på Odense Stadion er dårlig eller bare ringe. Og hvis de endelig skulle grine, så tror jeg nærmere de griner over en flok tøsefornærmede uofficielle der er ude i en boycut pga et par karantæner og som, trods ringe stemning i en årrække (som de selv har været fuldt ud involveret i), selv tror, at de er guds gave til de danske fodboldtribuner.
                                Haha du er rigtig i mandagshumøret i dag.

                                Jeg er overbevist om, at de uofficielle ikke ser sig selv som guds gave til fodboldtribunerne i Danmark. De uofficielle er også realister og ved godt, at der findes større og stærkere fanscener end vores i Odense. Og det er uanset de uofficielles tilstedeværelse eller ej. Men det er ikke til at diskutere, at de uofficielle er niveauer over fanklubben. Det er beviseligt på flere parametre. Og det bunder nok i evnen og lysten til at turde gå forrest. Og ikke mindst folks forskelligheder ift. at gå til fodbold, hvor de uofficielle er mere frembrusende og "ligeglade" end f.eks. fanklubben.

                                Et par karantæner? Der er mere end et par stykker - lad mig sige det sådan her: Der er langt flere som er i karantæne end der er folk tilbage uden i det uofficielle fanmiljø.

                                Comment

                                Working...
                                X