Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Boykot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    Helt enig. Der blev slået det helt store op om nu ville de stribede tage over og bla bla bla
    Hvorfor er det altid sådan en halvhjertet stemning(fra 90% af dem der deltager?? KOM DOG I GANG!
    Vi er jo alligevel en del i stemningsområdet, og de fleste af dem bidrager... Dem der synger, står jo og nærmest mumler sangen, tru,em bliver slået halvhjertet på, og kapoen kan kun 3 sange, som igen og igen bliver sunget(med stille stemmer) så er det klart at det bliver sådan et resultat..
    siden 1887

    Comment


      Oprindeligt indsendt af LangsideBanditten Se indlæg
      Kære De Stribede; bare stop for i dag; det er pinligt. Hellere ingen stemning, end det I levere nu. Jeg korser mig fra min plads på langsiden.

      Og nej; tvivler på scoringen gør det bedre. Bare stop.
      Så kom over til RMN, vi kan bruge hver støtte.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Så kom over til RMN, vi kan bruge hver støtte.
        Men det nytter jo stadig ikke noget når det kun er 10 personer af de stribede der synger. Og resten af de stribede bare står og ser fodbold :)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
          Men det nytter jo stadig ikke noget når det kun er 10 personer af de stribede der synger. Og resten af de stribede bare står og ser fodbold :)
          Nu er det vel ikke kun 10. Men hver eneste mere som bidrager rigtig ville hjælpe. Problemet var at der var mange hvor det ser ud lidt halvhjertet. De synger lidt med men ikke særligt højt. Forstår det ikke så ret fordi efter en stadionbesøg - især i stemningsområde - skal jeg har problemer med stemmen og være stadig lidt hæst næste dag - ellers gik der noget galt og er skuffet.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            At folk står og mumler har jo noget at gøre med, at der ikke er en kerne til at opretholde stemningen. Derved er der et uhørt lavt bundniveau. Det virker til, at trommeslageren har fået besked af den kommercielle direktør, Jack Jørgensen, og hans følgesvend, Andreas Brix, om at trommen helst ikke må gå i stykker, og den ikke må tildeles hårde slag. Dette bevirker, at stemningen på en god dag, lige akkurat, overstiger den årlige havnefest i Bagenkop. Ydermere er en fesen capo, som kan tre sange (som synges i maks. tre ud af 90 minutter), ikke med til at hjælpe niveauet i en positiv retning.

            Comment


              Jeg blev fortalt at de stribede manglede 10-15 mand i dag... Det kunne godt mærkes for synes egentlig de har gjort en fin figur.
              Er der andre end mig der synes at det snart ligner et skolebal på tribunen, hold nu kæft der er mange pop smarte meget unge drenge og piger der ikke rigtig ved hvor de skal gøre af sig selv. De første 20 omkring mig sang ikke med... De stod og fnisede, kiggede på mobil, tog selfies og fjantede med hinanden... Det kan faktisk irritere mig grusomt.
              Seriøst stemningsområdet er for folk der deltager i stemning... Ikke alle andre, Flyt jer nu for helvede...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
                Dette bevirker, at stemningen på en god dag, lige akkurat, overstiger den årlige havnefest i Bagenkop.
                Hov hov, ikke ét ondt ord om Bagenkop, og slet ikke havnefesten!😨😜

                Comment


                  Fra fjernsynet af, lød det ganske fint. Ikke overvældende, men fint nok. Ligesom da de uofficielle var der. Bare fortsæt gutter!
                  Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

                  Comment


                    Med eller uden de uofficielle så har stemningen med ganske få undtagelser været fesen de sidste 8 år.
                    Syntes det er trist at nogle gør alt for at latterliggøre de stribede, hvad gør man selv for at løfte stemningen?
                    Deltager man selv, eller sviner man bare de stribede i et forsøg på at gøre de uofficielle mere uundværlige end de i virkeligheden er og fremstille deres stemning som om den var noget særligt?
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Med eller uden de uofficielle så har stemningen med ganske få undtagelser været fesen de sidste 8 år.
                      Syntes det er trist at nogle gør alt for at latterliggøre de stribede, hvad gør man selv for at løfte stemningen?
                      Deltager man selv, eller sviner man bare de stribede i et forsøg på at gøre de uofficielle mere uundværlige end de i virkeligheden er og fremstille deres stemning som om den var noget særligt?
                      Nu skal vi også have i mente, at vi står midt i den største optur siden sølvdagene. Stemningsområdet er fyldt med nyt potentiale der skal rekrutteres.

                      Jeg skal ikke gøre de uofficielle til uundværlige, for selvfølgelig er vi ikke det. Men havde vi været der, så var stemningen i hvert fald mere organiseret, sangene ville ikke dø ud efter 1-2 vers og der ville blive varieret meget mere.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg
                        Nu skal vi også have i mente, at vi står midt i den største optur siden sølvdagene. Stemningsområdet er fyldt med nyt potentiale der skal rekrutteres.

                        Jeg skal ikke gøre de uofficielle til uundværlige, for selvfølgelig er vi ikke det. Men havde vi været der, så var stemningen i hvert fald mere organiseret, sangene ville ikke dø ud efter 1-2 vers og der ville blive varieret meget mere.

                        Helt enig, de uofficielle er helt afgjort savnet, men den fjendtlighed som har været grupperne imellem har altid lagt en dæmper på stemningen.

                        Det havde jo været et ønske scenarie at begge grupper kunne samarbejde om at bruge den spillemæssige optur til at bygge en forbedret stemning på tribunen som har været savnet siden sølvårene. Det er ekstra surt at de uofficielle dummede sig op AGF kampen for deres bidrag på tribunen er savnet og de stribede prøver og selvom det ikke giver det vilde så skal de have ros for at prøve, jeg syntes den største skam er at Jack Jørgensen prøver at lege konstruktør af opbygningen.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Ja den største optur længe.. Men stadigvæk kun 4200 tilskuere. Det i sig selv er fandme ringe... Om der så er folk på stemningsområdet eller ej... Så var folk fandme svære at trække op igår.. Kun når Vendsyssel målmand skulle svines vågnede de unge drenge op. Fandme sløvt.

                          Man kan også vende den om og sige hvornår har vi sidst haft en officiel fanklub som har gjort et forsøg på stemning eller blot vist initiativ dertil?
                          Og jeg må da sige at jeg er da bekymret hvis det er nogen af deres ildsjæle der ikke fortsætter næste år. Der er nogen som gør et flot stykke arbejde uden dem er det sku nok helt færdigt desværre

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af LangsideBanditten Se indlæg
                            Kære De Stribede; bare stop for i dag; det er pinligt. Hellere ingen stemning, end det I levere nu. Jeg korser mig fra min plads på langsiden.

                            Og nej; tvivler på scoringen gør det bedre. Bare stop.
                            Jep, endelig sid på langsiden og kritiser de folk der prøver, derudover gerne sidde på telefonen under kampen istedet for at bidrage med noget. Come on.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Helt enig, de uofficielle er helt afgjort savnet, men den fjendtlighed som har været grupperne imellem har altid lagt en dæmper på stemningen.

                              Det havde jo været et ønske scenarie at begge grupper kunne samarbejde om at bruge den spillemæssige optur til at bygge en forbedret stemning på tribunen som har været savnet siden sølvårene. Det er ekstra surt at de uofficielle dummede sig op AGF kampen for deres bidrag på tribunen er savnet og de stribede prøver og selvom det ikke giver det vilde så skal de have ros for at prøve, jeg syntes den største skam er at Jack Jørgensen prøver at lege konstruktør af opbygningen.
                              Men ulempen er jo når de uofficielle er i stemningsområdet så står de officielle bare og ser bold. Alt for mange mennesker burde faktisk fjernes fra stemningsområdet

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Nordfyn Se indlæg
                                Man kan også vende den om og sige hvornår har vi sidst haft en officiel fanklub som har gjort et forsøg på stemning eller blot vist initiativ dertil?
                                Og jeg må da sige at jeg er da bekymret hvis det er nogen af deres ildsjæle der ikke fortsætter næste år. Der er nogen som gør et flot stykke arbejde uden dem er det sku nok helt færdigt desværre
                                Det er fint at DS tager initiativet nu. De skal bare ikke falde tilbage i deres inaktive hule så snart andre tager over igen.

                                Comment

                                Working...
                                X