Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Boykot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Mest bekymrende er at stenkastet åbenbart er foregået under kampen...
    En rigtig fan var nok hellere på stadion end uden for.... Så håber da at han ikke er med i nogen grupperinger

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jelnegaard47 Se indlæg
      Vi grinte meget af dem der forsøgte, der hvor jeg sad, og det var egentlig uretfærdigt, for jeg synes der blev gjort et forsøg og det skal anerkendes. Når det er sagt, så noget af det der fik os til at le var primært at det lød som om capo og trommeslager var lidt en undskyldning for sig selv. Det skal forstås på den måde, at i stedet for at råbe og skrige løs i megafonen sang capoen "lidt for pænt" og det trak ikke rigtig nogen med. Fra hvor vi sad, lød det ligeledes som om, at trommeslageren ikke rigtig turde slå igennem på trommen, så den lød meget forkølet.
      Når det er sagt, synes jeg det er fedt at nogen forsøger at tage teten, og med lidt mere øvelse vil jeg ikke afvise det kan blive til en hæderlig stemning.
      Faktisk fuldstændig enig i din udlægning. Kunne have skrevet præcist det samme.

      Man kan synes at det er helt fundamentalt at man som capo kender sangene. Men jeg ved at man i øjeblikket når man står med mikrofonen og skal råbe op - så kan man simpelthen glemme teksten. Også selvom man har stået på tribunen de sidste 10 år.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Jeg tager dybt afstand fra sådan nogle fans. Hellere et dødt stadion så. Og halvtomt.
        Kunne ikke være mere enig.

        Forstår godt klubben ikke har travlt hvis dette vanvid forsætter.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlæg
          Kunne ikke være mere enig.

          Forstår godt klubben ikke har travlt hvis dette vanvid forsætter.
          Travlt med hvad? Hvordan har denne situation noget som helst at gøre med de uofficielles boykot og karantæner?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Travlt med hvad? Hvordan har denne situation noget som helst at gøre med de uofficielles boykot og karantæner?
            Forstår jeg heller ikke. Fordi den sag der er igang er jo dem der har fået uberettiget karantæne. De uofficielle der har fået berettiget karantæne brokker sig jo ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
              Forstår jeg heller ikke. Fordi den sag der er igang er jo dem der har fået uberettiget karantæne. De uofficielle der har fået berettiget karantæne brokker sig jo ikke
              Er det noget du har belæg for at udtale dig om? Det kan jo være rimeligt svært at bevise tænker jeg.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Er det noget du har belæg for at udtale dig om? Det kan jo være rimeligt svært at bevise tænker jeg.
                Tja der blev da snakket om det i et podcast fra stemmer fra Ådalen hvor Jack Jørgensen og 2 fra det uofficielle miljø var med

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                  Tja der blev da snakket om det i et podcast fra stemmer fra Ådalen hvor Jack Jørgensen og 2 fra det uofficielle miljø var med
                  Hvilket afsnit er dette?
                  siden 1887

                  Comment


                    Man må håbe at det ikke er nogen fra den flok som lige nu er i karantæne... Det gør da ihvertfald ikke sagen bedre for dem, eller det fremtidig arbejde mellem politi og fans

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                      Hvilket afsnit er dette?
                      tror podcasten hedder Focus på fanscenen

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                        Tja der blev da snakket om det i et podcast fra stemmer fra Ådalen hvor Jack Jørgensen og 2 fra det uofficielle miljø var med
                        Jo jo ... Jeg har hørt det afsnit for flere uger siden. Men nu ville de jo ikke udtale sig om den verserende sag pga den ikke var afsluttet.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jelnegaard47 Se indlæg
                          Vi grinte meget af dem der forsøgte, der hvor jeg sad, og det var egentlig uretfærdigt, for jeg synes der blev gjort et forsøg og det skal anerkendes. Når det er sagt, så noget af det der fik os til at le var primært at det lød som om capo og trommeslager var lidt en undskyldning for sig selv. Det skal forstås på den måde, at i stedet for at råbe og skrige løs i megafonen sang capoen "lidt for pænt" og det trak ikke rigtig nogen med. Fra hvor vi sad, lød det ligeledes som om, at trommeslageren ikke rigtig turde slå igennem på trommen, så den lød meget forkølet.
                          Når det er sagt, synes jeg det er fedt at nogen forsøger at tage teten, og med lidt mere øvelse vil jeg ikke afvise det kan blive til en hæderlig stemning.
                          Jeg havde for en stund bevæget mig over i stemningsafsnittet fra min faste plads på langsiden; ganske enkelt for at give mit bidrag til stemningen; nu havde jeg opbrugt min kvote af brok herinde; så nu måtte jeg hjælpe De Stribede lidt. Synes de fortjente det efter Hobro-kampen. Og bevares; man kan glemme tekster til sange; også selvom man har stået på tribunen i 10 år; det kan smutte det skidt. Men at fejle i en så simpel sang som "Forza Odense"; ned at sid, op og stå; det er katastrofalt. Det er decideret pinligt. Og det var ikke kun "Forza Odense" man keglede rundt i; men op til flere sange; sange folk på langsiden normalt hvisker med på.

                          Jeg fik fortalt, at den ene med megafonen; vil ikke kalde dem capoer; sad i De Stribedes bestyrelse og havde ansvaret for busturene; han var faktisk ok til tjansen; det fungerede godt. Men den lyshåret var en katastrofe; det var pinligt. Du må ikke kegle rundt i så basale sange. Kære De Stribede; fjern ham fra det ansvar; en så pinlig optræden må ikke ødelægge jeres; faktisk overraskende; gode arbejde. Jeg sender en tommel op afsted for jeres forsøg i søndags. Der var lidt mere variation i sangene; dog lange stille perioder; men de "huller" skal nok blive fyldt med tiden.

                          Men ultras er virkelig savnet; uanset hvordan man vender og drejer det hele. Man bliver en smule trist, når man ser deres "plads" på tribunen stå tom.

                          Comment


                            Jeg vil lige skyde alle konspirationsteorier og andre antagelser i jorden inden det skulle stikke af. Det er IKKE folk fra det oprindelige uofficielle miljø der står bag stenkast m.m. i forbindelse med Esbjerg-kampen i søndags.

                            Det er også kommet The Province Boys og Ultras Odense for øre, at enkelte på tribunen har skulle synge 'Det Uofficielle Odense' - her vil jeg også på vegne af det uofficielle miljø påpege, at det IKKE er individer fra deres miljø/omgangskreds, da de sidder samlet inde i bymidten eller ved private på kampdage - altså er de folk uden relation til de uofficielle og det uofficielle fanmiljø.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af LangsideBanditten Se indlæg
                              Jeg havde for en stund bevæget mig over i stemningsafsnittet fra min faste plads på langsiden; ganske enkelt for at give mit bidrag til stemningen; nu havde jeg opbrugt min kvote af brok herinde; så nu måtte jeg hjælpe De Stribede lidt. Synes de fortjente det efter Hobro-kampen. Og bevares; man kan glemme tekster til sange; også selvom man har stået på tribunen i 10 år; det kan smutte det skidt. Men at fejle i en så simpel sang som "Forza Odense"; ned at sid, op og stå; det er katastrofalt. Det er decideret pinligt. Og det var ikke kun "Forza Odense" man keglede rundt i; men op til flere sange; sange folk på langsiden normalt hvisker med på.

                              Jeg fik fortalt, at den ene med megafonen; vil ikke kalde dem capoer; sad i De Stribedes bestyrelse og havde ansvaret for busturene; han var faktisk ok til tjansen; det fungerede godt. Men den lyshåret var en katastrofe; det var pinligt. Du må ikke kegle rundt i så basale sange. Kære De Stribede; fjern ham fra det ansvar; en så pinlig optræden må ikke ødelægge jeres; faktisk overraskende; gode arbejde. Jeg sender en tommel op afsted for jeres forsøg i søndags. Der var lidt mere variation i sangene; dog lange stille perioder; men de "huller" skal nok blive fyldt med tiden.

                              Men ultras er virkelig savnet; uanset hvordan man vender og drejer det hele. Man bliver en smule trist, når man ser deres "plads" på tribunen stå tom.
                              Fra min plads i sofaen kan jeg ærligt talt ikke høre forskel på om de såkaldte ultras er til stede, eller om de er ude og kaste sten efter modstanderbusser. Jo, de to første kampe måske. Men ikke længere. De er ikke savnet fra min side af, og klubben har samme mening. Er der ikke en smart fyr, der kan starte en indsamling. Jeg bidrager gerne med lidt mønt hver måned, så længe de bliver væk.
                              Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

                              Comment


                                OB ligger 4'er og de to øverste tråde på dette forum handler om at boykotte kampene.

                                FIND NU EN LØSNING!

                                Ja, det er muggent og simplificeret, men det er satme også belastende at dét skal være temaet!

                                Comment

                                Working...
                                X