Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Boykot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Vil blot informere om, at hverken Jack Jørgensen eller Andreas Brix har reageret eller taget kontakt til de uofficielle efter SFÅ lagde podcasten ud.

    Der må da snart komme en reaktion ellers viser de tydeligt, at de ikke vil de uofficielle og den fanatiske fankultur.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OBligation Se indlæg
      Vil blot informere om, at hverken Jack Jørgensen eller Andreas Brix har reageret eller taget kontakt til de uofficielle efter SFÅ lagde podcasten ud.

      Der må da snart komme en reaktion ellers viser de tydeligt, at de ikke vil de uofficielle og den fanatiske fankultur.
      Lader til at OB synes det er fint nok hvis de er der, og fint nok hvis de ikke er der. Det rager dem åbenbart en hujende fis. De uofficielle er blevet lige så ligegyldige som OB har været de sidste 8 år. Hader alt ved moderne fodbold. Håber de uofficielles nosser er store nok til at vinde twisten.

      Comment


        Sørgeligt men sandt.
        Det er jo ikke udelukkende i forhold til de uoffcielle, at det forholder sig på den måde.
        I mange år har vi jo alle - officielle som uoffcielle - fået tudet ørene fulde af, hvor enormt vigtige vi som fans er for klubben - klubbens 12. mand osv.
        Og ALDRIG har ledelsen i klubben rent faktisk ønsket en fankultur - på godt og ondt. De har udelukkende haft en ting for øjnene - billet- og pølsemuxindtægter!
        Det er formentligt også eneste årsag til, at Jack stiller op til interviewet, fordi boykotten rent faktisk har haft en effekt - nok ikke så meget økonomisk - endnu i hvert fald - men af omtale, som kan få en negativ effekt på den generelle tanke omkring ledelsen, klubben og i sidste ende folks lyst til at lægge penge i kassen.
        I bund og grund ER det en forretning for dem ift os andre “ligegyldige” malkekøer (fans). Min tanke er - bedømt ud fra deres baggrund - at mange af dem er bedøvende ligeglade med OB med hjertet, men tænker ift deres job ved udelukkende at tænke profitmaksimering.
        Derfor er denne boykot også det bedste der er sket i mange år, og som burde have været iværksat for år tilbage.
        Håber alle fans tænker mere nærgående over, hvorfor der boykottes, og forstår at “It takes two to tango”
        Last edited by hmmm; 20-10-2018, 09:38.

        Comment


          Min klub er desværre ved at udvikle sig til at være et hamrende ulækkert foretagende :(
          Det her er ihvertfald ikke noget der ændrer min holdning til det boykot jeg har kørt i over et år...

          EDIT: Den PROFESSIONELLE afdeling er ved at udvikle sig til at ulækkert foretagende. OB er heldigvis mere end prof afdelingen!!

          Comment


            Jeg kommer ikke på hjemmebane før tilgangen til os fans bliver markant anderledes. Jeg vil ikke opfattes som et dyr i et cirkus, som medlemmer af de riges klub kan side ovre på sponsortribunen og klappe ned mod Jack af! Det er decideret ulækkert som de behandler os! Glæder mig til den dag OB’s retning styres af folk med følelser for klubben

            /Dinjo -TNB

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg
              Jeg kommer ikke på hjemmebane før tilgangen til os fans bliver markant anderledes. Jeg vil ikke opfattes som et dyr i et cirkus, som medlemmer af de riges klub kan side ovre på sponsortribunen og klappe ned mod Jack af! Det er decideret ulækkert som de behandler os! Glæder mig til den dag OB’s retning styres af folk med følelser for klubben

              /Dinjo -TNB


              Ditto! Jeg har ikke været på hjemmebane i over et år nu og kommer det ikke før der sker nogle ændringer som nævne Dinjo.

              Comment


                For mig handler det om at vise spillerne på banen at jeg støtter dem. Uanset hvad der foregår udenom banen, vil jeg, så vidt det er muligt, stå på tribunen til alle hjemmekampe.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                  For mig handler det om at vise spillerne på banen at jeg støtter dem. Uanset hvad der foregår udenom banen, vil jeg, så vidt det er muligt, stå på tribunen til alle hjemmekampe.
                  Hvilke midler ville du gribe til, hvis du nu, rent hypotetisk, var utilfreds med dele af måden klubben drives på og behandlingen af fans?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Hvilke midler ville du gribe til, hvis du nu, rent hypotetisk, var utilfreds med dele af måden klubben drives på og behandlingen af fans?
                    Jeg er utilfreds med måden den kommercielle afdeling bliver drevet på. Jeg hader inderligt moderne fodbold. Også derfor at OBs kampe er det absolut eneste fodbold jeg ser.
                    Jeg synes det er drønærgeligt at de uofficielle fik de karantæner, men sådan er situationen nu og derfor ville jeg da ønske at andre unge ildsjæle fik blod på tanden for at skabe stemning igen, nu hvor de stribede ikke kan lave samme type stemning.
                    Jeg har ikke løsningen, men i min optik er det ikke en mulighed at blive væk fra hjemmekampe. Det gavner ikke mit hold.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                      Jeg er utilfreds med måden den kommercielle afdeling bliver drevet på. Jeg hader inderligt moderne fodbold. Også derfor at OBs kampe er det absolut eneste fodbold jeg ser.
                      Jeg synes det er drønærgeligt at de uofficielle fik de karantæner, men sådan er situationen nu og derfor ville jeg da ønske at andre unge ildsjæle fik blod på tanden for at skabe stemning igen, nu hvor de stribede ikke kan lave samme type stemning.
                      Jeg har ikke løsningen, men i min optik er det ikke en mulighed at blive væk fra hjemmekampe. Det gavner ikke mit hold.
                      Har det på lige måde. Det er bare ikke muligt for mig at blive væk selvom kommer på stadion med en mærkelig følelse. Det går galt med denne konflikt og er ikke tilfreds hvordan klubben og SLOen kører den. På anden side tror jeg ikke på succes i hensigt af de uofficielle håndtering af konflikten. Denne "enten-eller"-strategi med en total stemningsboykot spiller anden side kun i hænder. De kan ja nu ret let sige at de har ingen anden mulighed end at sætte på en nyopbygning fordi 2 år tavshed på stadion er bare uacceptabelt. Synes det ville være bedre med en strategi hvor man doserer presset f.eks med at komme hver gang senere på RMN. I sådan en strategi ville jeg være med og tror mange andre ville det også. På den vej kunne man give boykotten en forankring i mere dele af fanscenen og dermed øge presset.
                      Men at blive helt væk eller stå i tavshed på RMN? Beklager, men det kan jeg ikke.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                        Jeg har ikke løsningen, men i min optik er det ikke en mulighed at blive væk fra hjemmekampe. Det gavner ikke mit hold.
                        Men gavner det dit hold, at det stille og roligt udvikler sig hen mod en ikke eksisterende stemningskultur, med hvad det medfølger? Der er øjensynligt et del der oplever, at dialog ikke længere er et middel eller en løsning, hvad kan man så ellers gribe til af midler, for at fremtvinge en reaktion og ændring fra klubbens side?

                        Næste skridt må vel være en eller anden form for protest. Det kunne f.eks. være bannere og sange til hjemmekampene, men det virker ikke som en løsning dels fordi, at mange af dem der nok ville føre an i en protest, ikke har lov at komme til kampene lige nu, og så kan bannere og smædesange mod den kommercielle afdeling af klubben vel ikke undgå at skabe en negativ stemning. Løsningen med at blive væk, som jeg også selv praktiserer, er vel i grunden en ret blød form for protest. Det rammer klubben på pengepungen, det gør oplevelsen på stadion mere fesen, men der bliver jo ikke skabt nogen negativ stemning til kampene.

                        Håbet er jo, at det er et kraftigt nok greb til, at det har tvunget klubben til at handle, hvilket det også har, desværre har den handling bare ikke været dialog og samarbejde med de utilfredse, men man har i stedet aktivt gjort en indsats for at gøre dem unødvendige, og forsøgt at caste deres afløsere, som var det et dårligt talentshow, hvor man skulle finde medlemmer til et boyband. Om det så lykkedes klubben får vi at se, jeg tvivler nu på det, og gætter på at de i det her tilfælde er ligeså meget ude af trit med virkeligheden og fejlbedømmer situationen, som de har gjort i mange andre sager, men kun tiden vil jo vise, hvordan det falder ud.

                        Under alle omstændigheder, så har det aldrig nogensinde hjulpet ens sag, at man bare lader sig føje af modparten, og hvis man reelt er utilfreds med den måde fanhåndteringen gribes an på, så skylder man også sig selv og klubben at reagere. Det kan være, at det skader holdet på kort sigte, men på det længere sigte kan det i den grad være til gavn for holdet, hvis man har det tankegods, og klubbens velbefindende mange år frem må alle dage være prioriteret over næste weekends kamp.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                          Man bliver så træt.
                          Der skal være plads til kreativitet og spontanitet. Fankultur skal have lov til at udvikle sig nedefra og op og ikke omvendt. Hvis det bliver sat i for stramme rammer dør DET!!!!
                          100% støtte herfra.
                          https://youtu.be/RARPZGpzzjU

                          Comment


                            Jeg kan se, at fanklubben nu søger en smed til diverse opgaver. Bliver spændende at følge med i, hvad der skal ske.

                            Jeg håber, at det er fanklubbens egne idéer, som skal føres ud i livet og ikke den kommercielle afdelings. Det klæder fanklubben at tage initiativ - hvis det vel og mærke er deres initiativ - og jeg håber faktisk, at de får opbygget det fundament der skal til indtil de uofficielle må sætte deres fødder på Odense Stadion.

                            Men jeg frygter også en masse ting - egentlig bare bange anelser - at den kommercielle afdeling har mere at skulle have sagt end fanklubben reelt set vil fortælle omverdenen. Drømmescenariet vil alle dage være, hvis fanklubben selvstændig kan sige til og fra - de må ikke lade sig styre af den kommercielle chef og/eller Andreas Brix. Tør ikke tænke på, hvad de kan forvandle det stemningsområde til: ild/røgkanoner i capotårnet, opbevaringsrum til klappølser, DJ pult i forlængelse af capotårnet mm.

                            Og så ser jeg frem til fanklubbens svendeprøve de kommende kampe. Man kan formentlig ikke høre dem i aften, hvor man møder en klub, som ønsker at dyrke en fanatisk fankultur. Men de efterfølgende kampe, hvor man måske har en chance for at blive hørt uden for stor modstand fra udebaneafsnittet.

                            Comment


                              En decideret smed, eller en VVS’er? 😜

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                                En decideret smed, eller en VVS’er? ��
                                Ifølge deres opslag igår på Facebook - som iøvrigt ikke er til at finde igen? - var det en smed de søgte. Så min umiddelbare første tanke er, at det eventuelt vedrører capotårnet. Frygter de uofficielle kommer tilbage til et stemningsområde, som er "ødelagt".

                                Comment

                                Working...
                                X