Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Boykot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af bobbyG Se indlæg
    OB nægter at influere på fantiltag. Læs evt svar på underskrift indsamling som er postet på de stribede fb. Mener der står noget med at de ikke har influeret indsamlingen. Men sagen er, at de stribede først godkendte et indlæg omkring indsamlingen og efterfølgende ikke ville godkende flere, fordi de som officiel fanklub var underlagt retningslinier. Her på forum forsvandt et indlæg om samme indsamling også... Måske en administrator kan svare på det?

    Måske det faktisk er tid til et neutralt fanstyret forum/samlingssted for OB fans uden nogen påvirkning fra administrationens side.
    1) påstår du, at der er censur herinde? Wow. Bare wow. Det her er nok noget af det mest åbne, lidt kaotiske, brugerstyrede og mindst kontrollerede forum, man kan opdrive. Langt de fleste andre steder var en bruger som RMN/Svinet blevet banned i løbet af et par dage. Og virkelig mange tråde slettet for længst. Jeg efterlyser det ikke; siger bare, at der er meget frihed til brugere herinde - har aldrig oplevet censur, udover at vi ikke må lægge links til ulovlige sites op, og det er vist meget, meget normalt - og lovpligtigt.

    2) Hvis du virkelig mener, at der er censur, så må du jo lave det sted, du efterlyser.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
      1) påstår du, at der er censur herinde? Wow. Bare wow. Det her er nok noget af det mest åbne, lidt kaotiske, brugerstyrede og mindst kontrollerede forum, man kan opdrive. Langt de fleste andre steder var en bruger som RMN/Svinet blevet banned i løbet af et par dage. Og virkelig mange tråde slettet for længst. Jeg efterlyser det ikke; siger bare, at der er meget frihed til brugere herinde - har aldrig oplevet censur, udover at vi ikke må lægge links til ulovlige sites op, og det er vist meget, meget normalt - og lovpligtigt.

      2) Hvis du virkelig mener, at der er censur, så må du jo lave det sted, du efterlyser.

      Nu er jeg jo sjældent uartig i den her svinestald af et forum. Ser ingen grund til at jeg skulle bannes. Har aldrig fået så meget som en advarsel for mine herligheder, og får det heller ikke fremover :)
      Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

      Comment


        Prøv og gå ind på Gryte og Julius’ Instagram og se deres ‘story’
        OB bussen mødt med romerlys og sange ved ankomst til OB klubhuset.

        Sådan !!!!!

        Forza OB

        Comment


          Har lige set det.
          Er det dem som der har boycuttet der står bag det?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Forza-OB Se indlæg
            Prøv og gå ind på Gryte og Julius’ Instagram og se deres ‘story’
            OB bussen mødt med romerlys og sange ved ankomst til OB klubhuset.

            Sådan !!!!!

            Forza OB
            Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
            Har lige set det.
            Er det dem som der har boycuttet der står bag det?
            Syntes ikke jeg kan finde noget. Skal man følge dem eller noget for at se det?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Syntes ikke jeg kan finde noget. Skal man følge dem eller noget for at se det?
              https://www.facebook.com/ultrasodens...5874793747153/

              Comment


                Tak

                Comment


                  Kan/vil du sige noget om, hvor mange fra Ultras der kunne komme på stadion, hvis boykotten ikke var der? Ved godt, at det er hypotetisk

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                    Kan/vil du sige noget om, hvor mange fra Ultras der kunne komme på stadion, hvis boykotten ikke var der? Ved godt, at det er hypotetisk
                    Så snakker vi en 5-8 mand

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg
                      Så snakker vi en 5-8 mand
                      Av! Tak for svar

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                        Av! Tak for svar
                        Og blandt disse er 3 at kategorisere som bærende kræfter/initiativtagere for fanscenen, hvor de sidste er en del af den inderste kreds.

                        Samtlige af de karantæneramte er alle at kategorisere som bærende kræfter/initiativtagere på hver deres område, og har i årevis kæmpet for at fremme fankulturen i Odense.

                        Så det er ikke bare "hvem som helst" der er blevet karantæneramt, men bærende kræfter, bærende ildsjæle, som i årevis har kæmpet for den odenseanske fanscene.

                        Comment


                          SLO'en reagerer nu på den manglende stemning. Det er sakset fra facebook
                          Last edited by Limefrugten; 03-10-2018, 07:40.

                          Comment


                            Ja, noget skal der ske. Hvis alternativet er to år uden stemning er dette vel hvad han kan og skal gøre. Jeg håber han ved det koster mere end en øl eller sodavand til mødet. De skal feks have tromme og megafon og sikkert endnu mere for at ville deltage i dette som flere vil finde usympatisk.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                              Ja, noget skal der ske. Hvis alternativet er to år uden stemning er dette vel hvad han kan og skal gøre. Jeg håber han ved det koster mere end en øl eller sodavand til mødet. De skal feks have tromme og megafon og sikkert endnu mere for at ville deltage i dette som flere vil finde usympatisk.
                              Kan du forklare hvorfor nogen vil finde det usympatisk. Det er imø sympatisk at være ny stemningsskaber når Ultras frivilligt eller ufrivilligt står i en træls situation.
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Kan du forklare hvorfor nogen vil finde det usympatisk. Det er imø sympatisk at være ny stemningsskaber når Ultras frivilligt eller ufrivilligt står i en træls situation.
                                Du kan læse denne tråd igennem eller finde opslaget fra OB news, og du vil meget hurtigt opdage, at det er der meget stærke holdninger til.

                                Comment

                                Working...
                                X