Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Boykot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg
    Er der stadig folk på tribunen der gider følges med Martin eller kommer han bare alene?
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
    Det har intet med OB-fans at gøre, han udøver vold ude for stadion ikke engang i OB farver. Og så er billedet bla. en masse uskyldige som intet har at gøre i denne sag.
    https://ekstrabladet.dk/112/blev-ber...r-vold/7560545

    Comment


      Hvad har det med boykot at gøre?

      Comment


        Jeg forstår ikke, at fyens.dk bruger et billede til denne artikel, hvor der står uskyldige mennesker på. Der findes rigelig af billeder af den pågældende fan efter VM i Rusland (så kan der være et spørgsmål vedr. billederettigheder selvfølgelig). Hvad vil en eventuel arbejdsgiver ikke tænke, hvis man pludselig ser en af sine ansatte på et artikelbillede, som vedr. vold og en udstedt dom. Håber ikke det får konsekvenser for den pågældende capo på billedet eller de øvrige deltagere på billedet.

        Derudover, så forstår jeg ikke, at man deler artiklen i denne tråd, da det intet har med Aarhus-episoden at gøre tilbage i maj 2018 eller selve boykot-situationen. Som de fleste OB fans ved, så har den nævnte fan i artiklen fået sin karantæne for mange år siden og fik allerede dengang sin "dom" - at han skal holde sig fra danske fodboldstadions på kampdage. Og det er en "dom" som den nævnte fan ikke har overholdt løbende siden da - altså inden den episode der gav de mange uofficielle karantæne efter AGF-kampen i maj 2018.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OBligation Se indlæg
          Jeg forstår ikke, at fyens.dk bruger et billede til denne artikel, hvor der står uskyldige mennesker på. Der findes rigelig af billeder af den pågældende fan efter VM i Rusland (så kan der være et spørgsmål vedr. billederettigheder selvfølgelig). Hvad vil en eventuel arbejdsgiver ikke tænke, hvis man pludselig ser en af sine ansatte på et artikelbillede, som vedr. vold og en udstedt dom. Håber ikke det får konsekvenser for den pågældende capo på billedet eller de øvrige deltagere på billedet.

          Derudover, så forstår jeg ikke, at man deler artiklen i denne tråd, da det intet har med Aarhus-episoden at gøre tilbage i maj 2018 eller selve boykot-situationen. Som de fleste OB fans ved, så har den nævnte fan i artiklen fået sin karantæne for mange år siden og fik allerede dengang sin "dom" - at han skal holde sig fra danske fodboldstadions på kampdage. Og det er en "dom" som den nævnte fan ikke har overholdt løbende siden da - altså inden den episode der gav de mange uofficielle karantæne efter AGF-kampen i maj 2018.
          Nu blev den jo også postet herinde ledsaget en kommentar med, at fmprOB ikke lige vidste, hvor den ellers hørte til. Boykot debatten har jo også drejet sig over i en mere generel debat om vores fanscene, og jeg tror ikke, at der er nogen, der læser det som en del af boykotten eller den gruppe. Men ja, man kunne da godt have lagt den et andet sted, men tror du ligger for meget i det.

          Mht. Fyens valg af billede, så er jeg helt enig med dig. Det er helt skævt, også med den billedtekst der er under billedet. Det bør man klage til Fyens over!

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Vidste ikke lige hvor jeg skulle poste denne. Så det blev her

            https://www.fyens.dk/odense/Voldelig...rtikel/3333672
            Oprindeligt indsendt af niko025 Se indlæg
            Hvad har det med boykot at gøre?
            Intet. Men skrev også i min første post at jeg ikke lige kunne finde det helt rette sted til den. Så det blev i denne tråd.
            Men syntes stadig den skulle postes herinde. Er godt klar over at det ikke har nogen direkte sammenhæng

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
              Nu blev den jo også postet herinde ledsaget en kommentar med, at fmprOB ikke lige vidste, hvor den ellers hørte til. Boykot debatten har jo også drejet sig over i en mere generel debat om vores fanscene, og jeg tror ikke, at der er nogen, der læser det som en del af boykotten eller den gruppe. Men ja, man kunne da godt have lagt den et andet sted, men tror du ligger for meget i det.

              Mht. Fyens valg af billede, så er jeg helt enig med dig. Det er helt skævt, også med den billedtekst der er under billedet. Det bør man klage til Fyens over!
              Præcis

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                Nu blev den jo også postet herinde ledsaget en kommentar med, at fmprOB ikke lige vidste, hvor den ellers hørte til. Boykot debatten har jo også drejet sig over i en mere generel debat om vores fanscene, og jeg tror ikke, at der er nogen, der læser det som en del af boykotten eller den gruppe. Men ja, man kunne da godt have lagt den et andet sted, men tror du ligger for meget i det.

                Mht. Fyens valg af billede, så er jeg helt enig med dig. Det er helt skævt, også med den billedtekst der er under billedet. Det bør man klage til Fyens over!
                +1
                Synes man kan ret let formode at de taler om capoen i artiklen. Han står der ret fremhævet på billedet. Det skulle være en np-go for en avis at stille billedet på den måde og uden forklaring tilsammen med teksten.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Nu har de så ændret billedet til et billede med en masse fckfans... hmm
                  siden 1887

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                    Nu blev den jo også postet herinde ledsaget en kommentar med, at fmprOB ikke lige vidste, hvor den ellers hørte til. Boykot debatten har jo også drejet sig over i en mere generel debat om vores fanscene, og jeg tror ikke, at der er nogen, der læser det som en del af boykotten eller den gruppe. Men ja, man kunne da godt have lagt den et andet sted, men tror du ligger for meget i det.

                    Mht. Fyens valg af billede, så er jeg helt enig med dig. Det er helt skævt, også med den billedtekst der er under billedet. Det bør man klage til Fyens over!
                    Det var blot for at "informere" den uvidende læser/debattør herinde inden ildfaklerne blev tændt og alle karantæneramte blev skåret over én kam. Det ville være urimeligt at sætte dem i samme bås. Derfor ikke et direkte angreb med fmprOB. Har det været læst sådan, så beklager jeg selvfølgelig.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OBligation Se indlæg
                      Det var blot for at "informere" den uvidende læser/debattør herinde inden ildfaklerne blev tændt og alle karantæneramte blev skåret over én kam. Det ville være urimeligt at sætte dem i samme bås. Derfor ikke et direkte angreb med fmprOB. Har det været læst sådan, så beklager jeg selvfølgelig.
                      No worries

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                        Nu har de så ændret billedet til et billede med en masse fckfans... hmm
                        Og med en kort tekst at personerne på billedet har ingen forbindelse med sagen.
                        Fint at de korrigerer deres fejl, og ser ud som at de læser med herinde eller fik en anden henvendelse.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Og med en kort tekst at personerne på billedet har ingen forbindelse med sagen.
                          Fint at de korrigerer deres fejl, og ser ud som at de læser med herinde eller fik en anden henvendelse.
                          Mon ikke de fik et par mails ;-)

                          Comment


                            Hva har RMN ikke kommenteret på den artikel der r smidt op herinde endnu, utroligt 🤣

                            Comment


                              Nu har man i årevis drevet klapjagt på folk der kunne finde på at tænde bare et enkelt romerlys og delt årelange karantæner ud, og så vil man pludselig ikke gøre et stykke arbejde for at finde frem til de folk, der åbenlyst har brudt ordensreglementet på stadion, og som har stillet OB som klub og os som fans i et så uendeligt meget dårligere lys, end andre der er blevet heftigt sanktioneret for deres opførsel på stadion er.

                              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...nt-at-straffe/

                              Det er en kæmpe stor fed stinkende om'er, Jack og Co.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Nu har man i årevis drevet klapjagt på folk der kunne finde på at tænde bare et enkelt romerlys og delt årelange karantæner ud, og så vil man pludselig ikke gøre et stykke arbejde for at finde frem til de folk, der åbenlyst har brudt ordensreglementet på stadion, og som har stillet OB som klub og os som fans i et så uendeligt meget dårligere lys, end andre der er blevet heftigt sanktioneret for deres opførsel på stadion er.

                                https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...nt-at-straffe/

                                Det er en kæmpe stor fed stinkende om'er, Jack og Co.
                                Og hvordan ville du identificere en lille gruppe mennesker ud af en hel tribune, som værende nogen af der sang noget for et døgn siden?
                                Last edited by Leander; 08-04-2019, 17:03.

                                Comment

                                Working...
                                X