Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Boykot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Min tanke er at stemningen efter de uofficielle har forladt tribunen skal tales op, for at understrege at deres tilstedeværelse ikke er essentiel

    Comment


      Af alle de kampe jeg har set siden boykotten, så har GF kampen været den eneste med nerve fra tribunen, den var tilgengæld også fin. Lad os håbe vi i fælles flok kan løfte en pokal finale, så det ikke bliver pinligt. Niveauet mod Vejle var meget lavt, og mod Horsens kunned et ikke rigtig høres i tv, på trods af det egentlig ok fine fremmøde.

      Comment


        Jeg vil gerne allerede nu rose de fremmødte for de første 15min - fin volumen.

        Håber ikke Esbjergs scoring mindsker aktivitetsniveauet.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OBligation Se indlæg
          Jeg vil gerne allerede nu rose de fremmødte for de første 15min - fin volumen.

          Håber ikke Esbjergs scoring mindsker aktivitetsniveauet.
          Det gjorde det nu ikke. Hverken deres første eller deres anden scoring. De skabte rigtig god stemning på RMN. Vi kommer i gang!
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Og for første gang siden de uofficielle startede deres boycut, var der endelig en fantastisk stemning igen

            Comment


              Det var virkelig fin lyd på når man så den på tv i dag. Ros til de fremmødte.

              Comment


                Man skulle næsten tro, at folk faktisk synes, at der er en nerve ved at spille Pokalfodbold med mulighed for at vinde noget, der overstiger spændingen ved at spille for at blive nr. 5.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Man skulle næsten tro, at folk faktisk synes, at der er en nerve ved at spille Pokalfodbold med mulighed for at vinde noget, der overstiger spændingen ved at spille for at blive nr. 5.
                  Nu er det vel næppe umuligt at spille for at blive nr 3 i år? Chancen er måske ikke stor. Men mærkeligere ting er sket i fodbold verden

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Nu er det vel næppe umuligt at spille for at blive nr 3 i år? Chancen er måske ikke stor. Men mærkeligere ting er sket i fodbold verden
                    Nej det er ikke umuligt, det er dog nok et sværere scenarie end at vinde Pokalen, pointen er bare at vi i årevis har spillet efter nogle midterplaceringer og behandlet Pokalen som et irritationsmoment og noget der skulle overstås. Jeg skyder på, at den her kamp er røget ind som en af de øverste kampe på listen over mindeværdige kampe i den her sæson, og en af dem vi måske kan huske om 5 år. Og stemningen i dag var bedre end den har været længe på hjemmebane, hvor det har været halvdeprimerende.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Nej det er ikke umuligt, det er dog nok et sværere scenarie end at vinde Pokalen, pointen er bare at vi i årevis har spillet efter nogle midterplaceringer og behandlet Pokalen som et irritationsmoment og noget der skulle overstås. Jeg skyder på, at den her kamp er røget ind som en af de øverste kampe på listen over mindeværdige kampe i den her sæson, og en af dem vi måske kan huske om 5 år. Og stemningen i dag var bedre end den har været længe på hjemmebane, hvor det har været halvdeprimerende.
                      Måske denne oplevelse kan sætte lidt fut i stemningen på søndag, og nu er der rent faktisk også en del på spil lige netop mod Brøndby.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                        Det var virkelig fin lyd på når man så den på tv i dag. Ros til de fremmødte.
                        Enig
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Overraskende fin stemning ad flere omgange i hele kampen - det må gerne gentages på søndag, også selv om vi kommer op mod overmagten. Forhåbentlig kun på tribunerne.

                          Men hvor skal de tilråb ved udspark dog stoppes omgående og de homoråb er ikke bare åndssvage, de hører, ja ikke engang til i en børnehave. De hører bare ikke til.

                          Kan vi få skåret dét væk, så må jeg sige, at det var tæt på et stemningsmæssigt niveau som vi kan være mere end bekendt.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Overraskende fin stemning ad flere omgange i hele kampen - det må gerne gentages på søndag, også selv om vi kommer op mod overmagten. Forhåbentlig kun på tribunerne.

                            Men hvor skal de tilråb ved udspark dog stoppes omgående og de homoråb er ikke bare åndssvage, de hører, ja ikke engang til i en børnehave. De hører bare ikke til.

                            Kan vi få skåret dét væk, så må jeg sige, at det var tæt på et stemningsmæssigt niveau som vi kan være mere end bekendt.

                            MvH ChrisOB
                            Det lød faktisk som om at de stribede forsøgte at "kvæle" den latterlige svada under målspark ved at lade sange køre under målsparket. Om det var med vilje ved jeg ikke

                            Comment


                              Jeg synes også at målsparks-råbene er tåkrummende. Der lyder, sørgeligt nok, som om der er en del der råber med på det.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
                                Det lød faktisk som om at de stribede forsøgte at "kvæle" den latterlige svada under målspark ved at lade sange køre under målsparket. Om det var med vilje ved jeg ikke
                                Ja det lød helt sikkert som om at det var et bevidst forsøg på at overdøve pinligheden. Hvem fanden syntes at sådan noget er sjovt eller fedt. Fatter det simpelthen. Det er så kikset som noget kan være.

                                Comment

                                Working...
                                X