Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Boykot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Lad mig lige gøre det klart, at TIFO Odense ikke er en del af boykottet eller Ultras Odense.

    Vi har i Odense manglet en decideret tifo gruppe siden Fankomitéen og den har været at blive oprettet i noget tid efterhånden. Personerne i gruppen har været med til tifoer i de gamle dage, ja. I TIFO Odenses navn? Nej.

    Der er så gået lidt mix up i den herinde fordi OBligation kender til det og den ikke har været udbredt på SoMe mv.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af LangsideBanditten
      Narkomanerne? Er det ikke ********* der tager amfetamin?

      Du må jo føle dig truffet. Siden du har brug for at komme med en fuldstændig "blind" beskyldning mod én medfan, som gør et KÆMPE stykke arbejde for klubben.

      Derudover må det snart være på tide, at admins banner visse brugere herinde for konsekvent at "trolle" og prøve at skabe splid mellem forumets medlemmer.
      “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
      Lou Holtz

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OBligation Se indlæg
        Nu skal vi ikke ud i en situation, hvor vi måler tissemænd
        Det er ellers det du gør i 90% af dine indlæg. Men det ville da være rart, hvis du kunne skrive om noget andet end hvor elendige fanklubben er og hvor fantastisk det hele ville være, hvis bare de uofficielle var på stadion.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
          Du må jo føle dig truffet. Siden du har brug for at komme med en fuldstændig "blind" beskyldning mod én medfan, som gør et KÆMPE stykke arbejde for klubben.

          Derudover må det snart være på tide, at admins banner visse brugere herinde for konsekvent at "trolle" og prøve at skabe splid mellem forumets medlemmer.
          Notorisk suspekt, når en ret ny bruger finder et Øffe indlæg frem, fra starten af November, og i fortsættelse der af, fyrer et kontroversielt rygte af..

          ... men det er muligvis bare mig der er blevet skadet af Forum :-)
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Notorisk suspekt, når en ret ny bruger finder et Øffe indlæg frem, fra starten af November, og i fortsættelse der af, fyrer et kontroversielt rygte af..

            ... men det er muligvis bare mig der er blevet skadet af Forum :-)
            Tænkte lige det samme.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Notorisk suspekt, når en ret ny bruger finder et Øffe indlæg frem, fra starten af November, og i fortsættelse der af, fyrer et kontroversielt rygte af..

              ... men det er muligvis bare mig der er blevet skadet af Forum :-)
              Jeg tror du har ret. Jeg har hvertfald anmeldt begge posts. Det bliver værre og værre, og jeg køber ikke præmissen om at vi bare skal ignorere det.

              Admins må træde til og gøre noget. Det her er beskyldninger der kan have alvorlige konsekvenser for de omtalte personer.
              “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
              Lou Holtz

              Comment


                Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
                Jeg tror du har ret. Jeg har hvertfald anmeldt begge posts. Det bliver værre og værre, og jeg køber ikke præmissen om at vi bare skal ignorere det.

                Admins må træde til og gøre noget. Det her er beskyldninger der kan have alvorlige konsekvenser for de omtalte personer.
                Enig, skrev til Chuck. Hvem ellers er admin?
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Enig, skrev til Chuck. Hvem ellers er admin?
                  Elias.odense eller EliasOB er vist også admin.
                  “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
                  Lou Holtz

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
                    Elias.odense eller EliasOB er vist også admin.
                    O.k..Tak.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Det var da en ubehagelig, usaglig udmelding at komme med, LangsideBanditten.

                      Hvad har det med debatten at gøre?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af LangsideBanditten
                        Narkomanerne? Er det ikke ******** der tager amfetamin?
                        Det der... Det er bare ikke okay

                        Comment


                          Ja tak der kom debatten da lige ned på vuggestue niveau.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Notorisk suspekt, når en ret ny bruger finder et Øffe indlæg frem, fra starten af November, og i fortsættelse der af, fyrer et kontroversielt rygte af..

                            ... men det er muligvis bare mig der er blevet skadet af Forum :-)
                            Det er en svinestreg at kæde mig sammen med en gut, der beskylder personer ved navn for narkotikabrug.
                            At OU har et liberalt forhold til rusmidler og euforiske stoffer, er jo ingen hemmelighed, og hvis kontrollen indførte pis-tjek ved indgangen ville 8 ud af 10 ryge i fælden. Men at nævne personer ved navns nævnelse er på grænsen til det strafbare, og mon ikke vedkommende allerede har fået en admin på nakken? Altså medmindre admin stadig render rundt og trøster de mange mobbeofre i omklædningsrummet
                            Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
                              Det er en svinestreg at kæde mig sammen med en gut, der beskylder personer ved navn for narkotikabrug.
                              At OU har et liberalt forhold til rusmidler og euforiske stoffer, er jo ingen hemmelighed, og hvis kontrollen indførte pis-tjek ved indgangen ville 8 ud af 10 ryge i fælden. Men at nævne personer ved navns nævnelse er på grænsen til det strafbare, og mon ikke vedkommende allerede har fået en admin på nakken? Altså medmindre admin stadig render rundt og trøster de mange mobbeofre i omklædningsrummet
                              Helt ærligt!? Kan du ikke finde et andet forum? FCM´s forum skulle være fyldt med typer som dig. Så får du også lidt mere "Value" for alle dine konstruktive og velovervejede indlæg.
                              “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
                              Lou Holtz

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
                                Helt ærligt!? Kan du ikke finde et andet forum? FCM´s forum skulle være fyldt med typer som dig. Så får du også lidt mere "Value" for alle dine konstruktive og velovervejede indlæg.
                                Du kan selv fise derover. Lyder til at de har brug for betjenttyper som dig til at holde ro i geledderne. Jeg har holdt med OB i 20 år, og jeg skifter aldrig klub (og dermed ikke fora). Du kan evt. sætte mig på "ignore", hvis mine skriverier tager så hårdt på dig.
                                Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

                                Comment

                                Working...
                                X