Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Boykot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Tåkrummende det der bliver råbt efter målmanden, så stereotypt på fodboldidioter. “Svin, Luder..” det sidste ord eller del af deres lort kan jeg aldrig tyde, så ved ærligt talt ikke hvad der bliver sagt, men det er nok heller ikke det klogeste som kommer til slut..0
    Det er ikke det klogeste der kommer ud af deres mund. Det kom også hjemme mod Vendsyssel. Lagde også mærke til det igår. En gruppe unge gutter som åbenbart synes det er skide morsomt

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
      Tåkrummende det der bliver råbt efter målmanden, så stereotypt på fodboldidioter. “Svin, Luder..” det sidste ord eller del af deres lort kan jeg aldrig tyde, så ved ærligt talt ikke hvad der bliver sagt, men det er nok heller ikke det klogeste som kommer til slut..0
      Det kunne vi heller ikke tyde igår. Der var mange bud dog.
      Der var mange ting der ikke spillede igår.
      "Fisse, kusse, Gryte er en mur" - seriøst?
      "Vi drømmer om et hold af Eskesen" - Ingen snaps til "capoen" tak...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
        Tåkrummende det der bliver råbt efter målmanden, så stereotypt på fodboldidioter. “Svin, Luder..” det sidste ord eller del af deres lort kan jeg aldrig tyde, så ved ærligt talt ikke hvad der bliver sagt, men det er nok heller ikke det klogeste som kommer til slut..0
        Også efter luder råber de vidst din mor er en mand. Også fuck dig. Eller lign

        Comment


          Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
          Sådan er det til hver kamp. Så pinligt. Også det de råber efter målmanden ved målspark. Pinligt. Dem der prøver at agere carport men ikke kan teksterne og starter de samme sange hele tiden. De uofficielle er savnet. De officielle kan bare ikke stå for stemningen
          Ja sådan fungerer det jo. Når nogen mister magten er der andre der tager den. Så er det pludselig dem der sætter dagsordenen. Så må vi se om de uofficielle er stærke nok til at erobre magten tilbage hvis de vælger at komme på stadion igen. De nye unge bliver kun stærkere jo længere tid de får. Det modsatte er nok sandsynligt med de uofficielle.

          Comment


            Jeg er sikker på, at den nye "trend" ved alle målspark m.m., som tildeles modstanderholdet, ikke er fanklubbens idé. Jeg bemærkede ligeledes den gruppe unge drenge i midten af stemningsområdet igår, som synes det var særdeles underholdende at råbe. Desværre ryger fanklubben med i samme boldgade hver gang, og det siger desværre alverden omkring stemningen når man på disse unødvendige tilråb rammer de højeste lydniveauer.

            Her savner jeg en capo, og en stemningskerne, der viser autoritet og aktivt stopper de unødvendige tilråb. Hold nu fokus på de slagsange, som der findes i forvejen. Men det er vel dybest set egentlig bare et tydeligt bevis på, at ham med megafonen igår, og til de tidligere kampe, ikke nok kendskab har til sangrepetoiret i Odense. Og så savner jeg en trommeslager, som ikke er bange for at give trommen en ordentlig omgang med de trommestikker - du kan være ganske rolig, trommen beder ikke om en undskyldning bagefter.

            Og for at runde den gruppe af unge drenge af fra gårsdagens kamp i midten af stemningsområdet. Jeg overhørte dem fortælle deres sidemænd, at de er det uofficielle Odense - og jeg vil gerne på vegne af det uofficielle fanmiljø understrege, at de drenge ikke er en del af de uofficielle.

            "Stærke nok til at erobre magten" er måske en voldsom term at benytte sig af, men jeg forstår hvad du mener. Jeg er ikke ét sekund i tvivl om, at de uofficielle kommer tilbage og fra Dag 1 overtager den koordinerede stemning når de vender retur.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OBligation Se indlæg
              Jeg er sikker på, at den nye "trend" ved alle målspark m.m., som tildeles modstanderholdet, ikke er fanklubbens idé. Jeg bemærkede ligeledes den gruppe unge drenge i midten af stemningsområdet igår, som synes det var særdeles underholdende at råbe. Desværre ryger fanklubben med i samme boldgade hver gang, og det siger desværre alverden omkring stemningen når man på disse unødvendige tilråb rammer de højeste lydniveauer.

              Her savner jeg en capo, og en stemningskerne, der viser autoritet og aktivt stopper de unødvendige tilråb. Hold nu fokus på de slagsange, som der findes i forvejen. Men det er vel dybest set egentlig bare et tydeligt bevis på, at ham med megafonen igår, og til de tidligere kampe, ikke nok kendskab har til sangrepetoiret i Odense. Og så savner jeg en trommeslager, som ikke er bange for at give trommen en ordentlig omgang med de trommestikker - du kan være ganske rolig, trommen beder ikke om en undskyldning bagefter.

              Og for at runde den gruppe af unge drenge af fra gårsdagens kamp i midten af stemningsområdet. Jeg overhørte dem fortælle deres sidemænd, at de er det uofficielle Odense - og jeg vil gerne på vegne af det uofficielle fanmiljø understrege, at de drenge ikke er en del af de uofficielle.

              "Stærke nok til at erobre magten" er måske en voldsom term at benytte sig af, men jeg forstår hvad du mener. Jeg er ikke ét sekund i tvivl om, at de uofficielle kommer tilbage og fra Dag 1 overtager den koordinerede stemning når de vender retur.
              Det kommer jo an på hvor længe der går, og hvor mange der er.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OBligation Se indlæg
                Jeg er sikker på, at den nye "trend" ved alle målspark m.m., som tildeles modstanderholdet, ikke er fanklubbens idé. Jeg bemærkede ligeledes den gruppe unge drenge i midten af stemningsområdet igår, som synes det var særdeles underholdende at råbe. Desværre ryger fanklubben med i samme boldgade hver gang, og det siger desværre alverden omkring stemningen når man på disse unødvendige tilråb rammer de højeste lydniveauer.

                Her savner jeg en capo, og en stemningskerne, der viser autoritet og aktivt stopper de unødvendige tilråb. Hold nu fokus på de slagsange, som der findes i forvejen. Men det er vel dybest set egentlig bare et tydeligt bevis på, at ham med megafonen igår, og til de tidligere kampe, ikke nok kendskab har til sangrepetoiret i Odense. Og så savner jeg en trommeslager, som ikke er bange for at give trommen en ordentlig omgang med de trommestikker - du kan være ganske rolig, trommen beder ikke om en undskyldning bagefter.

                Og for at runde den gruppe af unge drenge af fra gårsdagens kamp i midten af stemningsområdet. Jeg overhørte dem fortælle deres sidemænd, at de er det uofficielle Odense - og jeg vil gerne på vegne af det uofficielle fanmiljø understrege, at de drenge ikke er en del af de uofficielle.

                "Stærke nok til at erobre magten" er måske en voldsom term at benytte sig af, men jeg forstår hvad du mener. Jeg er ikke ét sekund i tvivl om, at de uofficielle kommer tilbage og fra Dag 1 overtager den koordinerede stemning når de vender retur.
                Som udenforstående vil jeg da mene, at enhver som ikke er med i fanklubben men ER passioneret fan, må være en del af de uofficielle fans ... ellers bliver det noget sjovt noget.
                Hvis "de uofficielle" er en helt bestemt gruppe og det kun er dem, eller kun kan udspringe af dem hvem der kan være det ... så virker det ikke specielt uofficielt.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Som udenforstående vil jeg da mene, at enhver som ikke er med i fanklubben men ER passioneret fan, må være en del af de uofficielle fans ... ellers bliver det noget sjovt noget.
                  Hvis "de uofficielle" er en helt bestemt gruppe og det kun er dem, eller kun kan udspringe af dem hvem der kan være det ... så virker det ikke specielt uofficielt.
                  Som jeg ser det, så er Det Uofficielle Odense en egentlig gruppe som kalder sig dette.

                  Jeg er hverken medlem af fan klubben eller en del af det uofficielle Odense. Og jeg står fast på RMN.. Så nej, den massive gruppe af mennesker som står på RMN og bidrager til stemningen, og som ikke er medlemmer af fan klubben - de er ikke en del af det uofficielle miljø

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
                    Som jeg ser det, så er Det Uofficielle Odense en egentlig gruppe som kalder sig dette.

                    Jeg er hverken medlem af fan klubben eller en del af det uofficielle Odense. Og jeg står fast på RMN.. Så nej, den massive gruppe af mennesker som står på RMN og bidrager til stemningen, og som ikke er medlemmer af fan klubben - de er ikke en del af det uofficielle miljø
                    Det bliver lidt langhåret til tider :) så de uofficielle er egentlig ikke uofficielle? Men en gruppering? Og dem der ikke er officielle fans ... Hvad er De? Når de hverken er uofficielle eller officielle?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Det bliver lidt langhåret til tider :) så de uofficielle er egentlig ikke uofficielle? Men en gruppering? Og dem der ikke er officielle fans ... Hvad er De? Når de hverken er uofficielle eller officielle?
                      De eneste officielle er jo fanklubben.

                      Så er der en gruppering som har valgt digs t kalde sig for de uofficielle (måske fordi de på en måde vil ses og positionerer sig som en modsætning til den officielle fanklub)

                      Men det er ikke ensbetydende med at alle andre automatisk er "uofficielle"

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
                        De eneste officielle er jo fanklubben.

                        Så er der en gruppering som har valgt digs t kalde sig for de uofficielle (måske fordi de på en måde vil ses og positionerer sig som en modsætning til den officielle fanklub)

                        Men det er ikke ensbetydende med at alle andre automatisk er "uofficielle"
                        Men det er vel fair de unge knægte kalder sig uofficielle? De uofficielle kan vel ikke vinde hævt over et navn der er uofficielt?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Men det er vel fair de unge knægte kalder sig uofficielle? De uofficielle kan vel ikke vinde hævt over et navn der er uofficielt?
                          De kan ja kaldes "de uofficielle uofficielle" i forskel til boykot-gruppering som "de officielle uofficielle". ;-)
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            Men det er vel fair de unge knægte kalder sig uofficielle? De uofficielle kan vel ikke vinde hævt over et navn der er uofficielt?
                            Du hænger dig for meget i ordet uofficiel. Folk som har været på tribunen i Odense i flere år ved udmærket hvem de uofficielle er, og hvem de ikke er ;)
                            Og de unde drenge ved udmærket også hvad de får ud af at kalde sig uofficielle - og det er tåkrummende hvis de overhovedet ingen relation har til dét miljø

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Men det er vel fair de unge knægte kalder sig uofficielle? De uofficielle kan vel ikke vinde hævt over et navn der er uofficielt?
                              De uofficielt uofficielle kontra de officielt uofficielle ...

                              Tror den bedste måde at skabe stemning på er ved at samle og ikke splitte ... men det er også min helt generelle filosofi.
                              Der er kun en klode-agtigt.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Officielle - Uafhængige - Uofficielle

                                Simpels.

                                Comment

                                Working...
                                X