Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Boykot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
    Du må jo føle dig truffet. Siden du har brug for at komme med en fuldstændig "blind" beskyldning mod én medfan, som gør et KÆMPE stykke arbejde for klubben.

    Derudover må det snart være på tide, at admins banner visse brugere herinde for konsekvent at "trolle" og prøve at skabe splid mellem forumets medlemmer.
    Her er jeg enig, når man beskylder en navngiven person, som er en offentlig person omkring OB, for at være bruger for ulovlige stoffer, så bør man ikke kunne poste på forum. Det er ikke censur, men at stoppe noget der vel egentlig også er ulovligt udokumenteret at sprede grove personlige rygter i et offentligt forum.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
      Det er ellers det du gør i 90% af dine indlæg. Men det ville da være rart, hvis du kunne skrive om noget andet end hvor elendige fanklubben er og hvor fantastisk det hele ville være, hvis bare de uofficielle var på stadion.
      Tilbage til debatten, folkens.

      Efter at have læst mine indlæg igennem, så vil jeg bestemt mene, at jeg både har givet fanklubben og de uofficielle fortjente klap i måsen.

      Jeg har ikke været bleg for at påpege, at de uofficielles præstationer i for mange tilfælde har været dårlig. Men jeg er også af den optik, at de uofficielles præstation har været bedre end hvad man oplever mens fanklubben (eller den kommercielles afdeling) styrer slagets gang. Men de uofficielle har også ramt imponerende resultater på tribunen til trods for den sportslige nedgang og halvtomme tribuner.

      Jeg snakker ikke de uofficielle op på et niveau, hvor de ikke burde være, for Odense Stadion har langt fra været en heksekedel da de uofficielle stod for den koordinerede stemning. Men de har, beviseligt, været niveauer over hvad vi ser nu.

      Jeg synes ikke fanklubben er elendig - der er mange gode ting at spore og jeg synes det er flot de tager initiativ - hvis det vel og mærke er af lyst, og ikke tvang. Men med realistiske øjne kan man ikke modargumentere, at de uofficielle er niveauer over fanklubben mht stemning, tifoer, tiltag og aktioner - men det hænger vel i bund og grund også sammen med hver deres forskellige måder at gå til fodbold på.

      En elendig fanklub sender ikke busser afsted på udebaneture, forsøger sig med stemningen (primært på hjemmebane) eller for den sags skyld laver forskellige aktiviteter for deres medlemmer. De er bare ikke på samme niveau som de uofficielle på stemnings- og tribunefronten. Jeg siger dermed ikke, at de uofficielle ville gøre alting fantastiske, hvis de var på stadion - men niveauet ville være højere. Det er det jeg siger, driflin.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af V5000 Se indlæg
        Nu er tingene da vist også blevet blandet godt og grundigt sammen. De uofficielle er ikke Tifo Odense og Tifo Odense er ikke de uofficielle. Nogle af de aktive i Tifo Odense er også uofficielle - men ikke alle, som OBligation også skrev i sit første indlæg.
        Okay, well. Nok derfor jeg blev forvirret så. Den del fangede jeg ikke.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg
          Lad mig lige gøre det klart, at TIFO Odense ikke er en del af boykottet eller Ultras Odense.

          Vi har i Odense manglet en decideret tifo gruppe siden Fankomitéen og den har været at blive oprettet i noget tid efterhånden. Personerne i gruppen har været med til tifoer i de gamle dage, ja. I TIFO Odenses navn? Nej.

          Der er så gået lidt mix up i den herinde fordi OBligation kender til det og den ikke har været udbredt på SoMe mv.
          Ok, beklager at jeg misforstod. Var egentlig af den opfattelse, at TIFO Odense primært bestod af folk fra det uofficielle miljø (ikke nødvendigvis Ultras). Og eftersom mange i det uofficielle miljø har parkeret engagementet for en stund, synes jeg mit indlæg gav mening.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af LangsideBanditten
            Narkomanerne? Er det ikke ******** der tager amfetamin?
            Den er under lavmålet.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
              Jeg tror du har ret. Jeg har hvertfald anmeldt begge posts. Det bliver værre og værre, og jeg køber ikke præmissen om at vi bare skal ignorere det.

              Admins må træde til og gøre noget. Det her er beskyldninger der kan have alvorlige konsekvenser for de omtalte personer.
              Glimrende og er helt enig. Der må være grænser for, hvad der er OK. Jeg synes heller ikke, at det her skal accepteres - og selvklart er der link til RMN-aka-Svinet, uanset hvor mange alias'er den narrehat benytter sig af. Så ban gerne "langsidebanditten", og næste gang en ny bruger 'tilfældigvis' linker op til ØF-nyt, så ban også gerne RMN for min skyld.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                Glimrende og er helt enig. Der må være grænser for, hvad der er OK. Jeg synes heller ikke, at det her skal accepteres - og selvklart er der link til RMN-aka-Svinet, uanset hvor mange alias'er den narrehat benytter sig af. Så ban gerne "langsidebanditten", og næste gang en ny bruger 'tilfældigvis' linker op til ØF-nyt, så ban også gerne RMN for min skyld.
                Enig også utroligt RMN ikke er banned endnu sådan han taler om andre personer. Fx omtaler han ofte de uofficielle som narkomaner osv. Han er ikke andet end en tastatur kriger der gemmer sig bag sin skærm

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
                  Du kan selv fise derover. Lyder til at de har brug for betjenttyper som dig til at holde ro i geledderne. Jeg har holdt med OB i 20 år, og jeg skifter aldrig klub (og dermed ikke fora). Du kan evt. sætte mig på "ignore", hvis mine skriverier tager så hårdt på dig.
                  Øf øf

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                    Glimrende og er helt enig. Der må være grænser for, hvad der er OK. Jeg synes heller ikke, at det her skal accepteres - og selvklart er der link til RMN-aka-Svinet, uanset hvor mange alias'er den narrehat benytter sig af. Så ban gerne "langsidebanditten", og næste gang en ny bruger 'tilfældigvis' linker op til ØF-nyt, så ban også gerne RMN for min skyld.
                    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                    Enig også utroligt RMN ikke er banned endnu sådan han taler om andre personer. Fx omtaler han ofte de uofficielle som narkomaner osv. Han er ikke andet end en tastatur kriger der gemmer sig bag sin skærm
                    Helt enig. Håber de admins træder til i hensigt af begge. Selv vil jeg i hvert fald fuldstændigt ignorere begge bruger og reagerer ikke mere på deres indlæg. Det er vel det vi almindelige bruger kan gøre. De må hente sig opmærksomhed for deres mærkelige personligheder andet sted.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
                      Elias.odense eller EliasOB er vist også admin.
                      Max og Claus er også admins 😉
                      Elias er teknikeren i maskinrummet, når ellers OS&E låser ham ind 🙄😜

                      Comment


                        Selvfølgelig bliver jeg ikke banned så længe jeg holder en ordentlig tone og skriver OB-relevant. Det er klart. Det er dem, der går personligt efter mig som er på vippen. Og ja, jeg har skrevet i en humoristisk tone, at OU ikke er bange for at eksperimentere på et euforisk plan. Og hvad så? Det er vel ingen hemmelighed? Hvad folk benytter sig af, af rusmidler, er jeg ligeglad med. Jeg synes admins gør et godt job, der skal være højt til loftet herinde.
                        Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

                        Comment


                          Trodsede mit boykot og drog på stadion idag. De uofficielle må da godt nok være savnet blandt jer der ikke boykotter, for hold da op for en gang makværk af stemingsforsøg. Manglende "autoritet" i capotårnet og "capo" der mumlede i 2. halvleg. Det var jo en parodi.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                            Trodsede mit boykot og drog på stadion idag. De uofficielle må da godt nok være savnet blandt jer der ikke boykotter, for hold da op for en gang makværk af stemingsforsøg. Manglende "autoritet" i capotårnet og "capo" der mumlede i 2. halvleg. Det var jo en parodi.
                            Ok

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                              Trodsede mit boykot og drog på stadion idag. De uofficielle må da godt nok være savnet blandt jer der ikke boykotter, for hold da op for en gang makværk af stemingsforsøg. Manglende "autoritet" i capotårnet og "capo" der mumlede i 2. halvleg. Det var jo en parodi.
                              Sådan er det til hver kamp. Så pinligt. Også det de råber efter målmanden ved målspark. Pinligt. Dem der prøver at agere carport men ikke kan teksterne og starter de samme sange hele tiden. De uofficielle er savnet. De officielle kan bare ikke stå for stemningen

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                                Sådan er det til hver kamp. Så pinligt. Også det de råber efter målmanden ved målspark. Pinligt. Dem der prøver at agere carport men ikke kan teksterne og starter de samme sange hele tiden. De uofficielle er savnet. De officielle kan bare ikke stå for stemningen
                                Tåkrummende det der bliver råbt efter målmanden, så stereotypt på fodboldidioter. “Svin, Luder..” det sidste ord eller del af deres lort kan jeg aldrig tyde, så ved ærligt talt ikke hvad der bliver sagt, men det er nok heller ikke det klogeste som kommer til slut..0

                                Comment

                                Working...
                                X