Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Boykot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    Nej - OB's ageren og kommunikative færdigheder er OGSÅ pinlige. Det undskylder ikke de andre parters ageren.
    Men de andre parters ageren kunne være undgået, hvis klubben formodede at være samlingspunkt, som de SKAL være.

    Ansvaret er OB’s, sådan har jeg det.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
      Jeg er ikke uenig i at OB skal kommunikere godt og ordentligt og selvfølgelig har et ansvar herfor. Jeg er heller ikke uenig i at OB vil få rigtig meget ud af at de her problemer bliver løst. Jeg opponerer blot mod at man fralægger sig ethvert ansvar og skyder hele skylden over på OB. Blot fordi OB ikke har været sin opgave voksen betyder det ikke at det er helt acceptabelt at man selv opfører sig som en børnehave. Hvis ALLE parter (inklusiv OB, men ikke kun OB) tog en lille smule ansvar, ville det hele sandsynligvis køre en hel del bedre.
      Meget enig!

      Comment


        Det er så nemt at sidde og være fordømmende, og stille sig uforstående overfor konflikter, sådan havde jeg det også engang. Lige indtil jeg selv oplevede hvordan tingene foregik, så holdte jeg op med at se så forsimplet på det. OB har et kæmpe ansvar for situationen

        Comment


          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
          Det er så nemt at sidde og være fordømmende, og stille sig uforstående overfor konflikter, sådan havde jeg det også engang. Lige indtil jeg selv oplevede hvordan tingene foregik, så holdte jeg op med at se så forsimplet på det. OB har et kæmpe ansvar for situationen
          Jeg stiller mig ikke uforstående overfor konflikten. Jeg stiller mig uforstående over at man vælger at kommunikere som børn der skændes om hvem der har fået den bedste julegave. Og så stiller jeg mig uforstående for, at man har så travlt med at vaske sine hænder og lægge hele ansvaret over på OB i stedet for at tage bare en lille smule ansvar selv.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
            Men de andre parters ageren kunne være undgået, hvis klubben formodede at være samlingspunkt, som de SKAL være.

            Ansvaret er OB’s, sådan har jeg det.
            Det er da også meget nemmere. Det er altid de andres skyld. Christ ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
              Det kunne virkelig være rart om der var nogen der selv tog ansvar for det de kan gøre noget ved m. Det er sgu ikke OBs skyld at fanklubben og de uofficielle snakker sammen som to 13-årige piger der er kommet op at skændes over den lækre fyr i klassen.

              Ja, OB har dummet sig på mange andre punkter, men man behøver ikke partout give dem skylden for alt. Der er vel tale om voksne mennesker, som selv kan tage ansvar for at føre en ordentlig dialog? Det klinger i hvert fald hult, når man beskylder OB for dårlig kommunikation, og det så er dét her man selv præsterer.
              Kan helt klart følge din tanke gang.

              En samlet fanscene må om nogen være stærkere sammen, især også overfor klubben.
              Der må da være interesse fra begge sider i at styrke scenen og stå sammen. Lidt ala det man oplevede i Vejle.
              I stedet for at bekrige hinanden konstant.

              Begge parter har jo et fælles mål, det er at støtte holdet

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Nordfyn Se indlæg
                Kan helt klart følge din tanke gang.

                En samlet fanscene må om nogen være stærkere sammen, især også overfor klubben.
                Der må da være interesse fra begge sider i at styrke scenen og stå sammen. Lidt ala det man oplevede i Vejle.
                I stedet for at bekrige hinanden konstant.

                Begge parter har jo et fælles mål, det er at støtte holdet
                Det ville da være fantastisk hvis alle dem der siden boykotten, har stået på tribunen og gjort alt hvad de kunne, ville blive ved når/hvis de Uofficielle kommer tilbage. Jeg syntes de har gjort det rigtig godt mod GF, og i de andre kampe jeg har set, har det været ok. Et par enkelte sløje imellem. Kunne man få 30-50 eller hvor mange Uofficielle der nu mangler til at tage stafetten, og få alle dem der vil lige pt med, så ser det sgu meget godt ud.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                  Det ville da være fantastisk hvis alle dem der siden boykotten, har stået på tribunen og gjort alt hvad de kunne, ville blive ved når/hvis de Uofficielle kommer tilbage. Jeg syntes de har gjort det rigtig godt mod GF, og i de andre kampe jeg har set, har det været ok. Et par enkelte sløje imellem. Kunne man få 30-50 eller hvor mange Uofficielle der nu mangler til at tage stafetten, og få alle dem der vil lige pt med, så ser det sgu meget godt ud.
                  Der er ikke i nærheden af at være 50 hårde stemnings skabere i de uofficielle.

                  Comment


                    Nej, de er vel en 20-25 stykker?

                    Comment


                      Men ulempen er når /hvis de uofficielle kommer tilbage. Så er der mange af de officielle der nok igen ikke gider synge med i stemningsområdet som før boycuttet

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                        Men ulempen er når /hvis de uofficielle kommer tilbage. Så er der mange af de officielle der nok igen ikke gider synge med i stemningsområdet som før boycuttet
                        Hvis de uofficielle formår at være åben over for de folk som er på tribunen nu under deres boykot, tror jeg nu nok mange vil hænge ved. Det virker som om at mange har fået en fornyet lyst til at arbejde på stemningen, også fanklubben.
                        Og taget betragtningen af at gennemsnitsalderen pt i fanklubben vel er tæt på de 40 plus så kan man vel ikke rigtig vide hvor de er henne om 2 år.

                        Men lad os håbe at der sker et generationsskifte i fanklubben snart så de er klar til at springe ud i et nyt og fælles fundament for tribunen når de uofficielle igen sætter deres ben på RMN.

                        Comment


                          Der bliver talt om krig, konflikter og børnehave. Hvem har noget konkret man kan forholde sig til? Hvem og hvor skal der tages ansvar, @drifflin?

                          Folk nævner Vejle kampen som en kamp hvor "vi stod sammen". Faktum er vel bare, at vi var et acceptabelt antal til den kamp. Intet var i princippet anderledes end fra de andre kampe.

                          Både officielle og uofficielle ved udemærket godt, at der skal være plads til begge parter på tribunen.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg
                            Der bliver talt om krig, konflikter og børnehave. Hvem har noget konkret man kan forholde sig til? Hvem og hvor skal der tages ansvar, @drifflin?

                            Folk nævner Vejle kampen som en kamp hvor "vi stod sammen". Faktum er vel bare, at vi var et acceptabelt antal til den kamp. Intet var i princippet anderledes end fra de andre kampe.

                            Både officielle og uofficielle ved udemærket godt, at der skal være plads til begge parter på tribunen.
                            Du kan jo prøve at læse denne tråd igennem, hvis du vil have børnehave og usaglig kritik og beskyldninger begge veje. Og ellers har der i hvert fald tidligere også været nogle ret pinlige diskussioner på diverse Facebook-sider.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                              Nej, de er vel en 20-25 stykker?
                              Antal er vel i bund og grund ligegyldig når man ved, at det antal der er/vender retur kan gøre en forskel?

                              De uofficielle har ikke en liste, hvor de laver navneopråb, som man så det i folkeskolen. Men at samle 50 “hårde” stemningsskabere er ikke en umulig opgave for dem. Og så længe dem omkring kernen bidrager, så skal det nok blive godt ift. stemningen.

                              Ligesom det ville være nu, hvis folk støttede op omkring fanklubben.

                              Jeg har tit været vidne til fyldte og/eller overfyldte busser fra de uofficielle, hvor måske 5 gamle fra Odense Casuals-tiden er de eneste i det selskab, som ikke bidrager til stemningen.

                              Bevares, så er de uofficielle ikke 50+ hver gang, men hvis 20-35 kan gøre en forskel, så er antal vel ikke så fandens vigtigt i det her sammenhæng.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                                Du kan jo prøve at læse denne tråd igennem, hvis du vil have børnehave og usaglig kritik og beskyldninger begge veje. Og ellers har der i hvert fald tidligere også været nogle ret pinlige diskussioner på diverse Facebook-sider.
                                Argh, hvor er din kildekritik? Hvem siger vedkommende taler for hele det uofficielle/officielle? Du skærer alle over en kam.

                                Comment

                                Working...
                                X