Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Boykot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Jeg sad lige og tænkte det samme.. Jeg har faktisk ikke engang hørt om at de har været til stede? Og det er ikke dårligt eller ondt ment, jeg har bare ikke hørt om det..
    Jeg ser jo de fleste af hjemmekampene og har ikke bemærket noget, kun at der vist har været nogen.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Jeg ser jo de fleste af hjemmekampene og har ikke bemærket noget, kun at der vist har været nogen.
      Mig bekendt har man forsøgt at stable et arrangement på benene ifm. en enkelt hjemmebanekamp for U-holdene. Desværre en dag, hvor størstedelen var forhindret i at deltage, bl.a. pga sagen fra AGF-kampen, som blev udslagsgivende for de fleste af karantænerne (individuelle møder m.m.), samt andre private aftaler/arrangementer. Derfor der kun mødte et pinligt antal op den ene gang i Ådalen.

      Men det er planen for de uofficielle, at man skal støtte op omkring U-holdene ifm. flere af deres kampe i Ådalen så længe boycut afholdes, og alternativt støtte op omkring Superligatruppen, som man eksempelvis gjorde efter Aalborg-kampen.

      Pinlig start for de uofficielle ifm. U-kampene, det kan ikke modforklares og det er de uofficielle også selv klar over - i hvert fald det jeg kan konkludere ud fra mine samtaler med enkelte af dem. Men personligt er jeg fortrøstningsfuld, og jeg håber deres U-kamp Aktioner bliver en succes. De drenge brænder for klubben og kan ikke holdes væk. Så deres stemningsfix skal holdes vedlige på en alternativ måde. Og vores talentfulde U-hold fortjener støtten.

      Jeg er derudover utrolig spændt på aftenens kamp. Jeg håber fanklubben tager ansvaret i dag og går forrest ifm. stemningen. Det nummer de lavede i hhv. Brøndby og Sønderjyske var desværre at hoppe over hvor gærdet er lavest. Jeg har hørt fanklubben har lidt i støbeskeen til i aften og det glæder jeg mig også til at se hvad er.

      Jeg håber på en positiv overraskelse, hvor de har været kreative og får modbevist os smagsdommere herinde - jeg selv inkluderet. Men frygter desværre også, kvag deres ikke så arbejdsomme bagland, at vi ser halve løsninger. Hvis fanklubben skal gøre noget, så gør det helt - gå hele vejen.

      Glæder mig til at se om jeg skal sluge mine egne ord senere - god kamp!

      Comment


        Godt nok spændende med stemningen idag. Om der bliver forsøgt noget fra de officielle. Eller om AGF kampen bare var en 1 timer

        Comment


          Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
          Godt nok spændende med stemningen idag. Om der bliver forsøgt noget fra de officielle. Eller om AGF kampen bare var en 1 timer
          Selvfølgelig gør vi det. Vi gamle røver gør hvad vi kan. ;-)
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Selvfølgelig gør vi det. Vi gamle røver gør hvad vi kan. ;-)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Selvfølgelig gør vi det. Vi gamle røver gør hvad vi kan. ;-)
              Og det var rigtig fedt på RNN i aften. Er fuldstændigt gæst men synes det var en af de bedste kampe på lægterne for lang tid.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Og det var rigtig fedt på RNN i aften. Er fuldstændigt gæst men synes det var en af de bedste kampe på lægterne for lang tid.
                Hvad var tilskuertallet i dag ?
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Hvad var tilskuertallet i dag ?
                  Det ved jeg ikke. Må helt ærligt sige at jeg har ikke set så meget af kampen. Vi gav alt for at skabe stemning, fordelte os på RMN for at rive folk med og det lykkedes rigtig godt. Er fuldstændigt hæst nu men også meget lykkeligt. Det var rigtig godt på stadion i aften!
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Det ved jeg ikke. Må helt ærligt sige at jeg har ikke set så meget af kampen. Vi gav alt for at skabe stemning, fordelte os på RMN for at rive folk med og det lykkedes rigtig godt. Er fuldstændigt hæst nu men også meget lykkeligt. Det var rigtig godt på stadion i aften!
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Hvad var tilskuertallet i dag ?
                      4005

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Det ved jeg ikke. Må helt ærligt sige at jeg har ikke set så meget af kampen. Vi gav alt for at skabe stemning, fordelte os på RMN for at rive folk med og det lykkedes rigtig godt. Er fuldstændigt hæst nu men også meget lykkeligt. Det var rigtig godt på stadion i aften!
                        Har du chauffør på eller sidder du og poster bag rattet

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Har du chauffør på eller sidder du og poster bag rattet
                          Nej, nej, er stadig her på Fyn. Efter den fantastiske aften på stadion har jeg to dage mere på ferie som jeg nyder sammen med konen, søn og hund her på campingpladsen.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Nej, nej, er stadig her på Fyn. Efter den fantastiske aften på stadion har jeg to dage mere på ferie som jeg nyder sammen med konen, søn og hund her på campingpladsen.
                            Okay Det lyder dejligt. Altid nemmere at nyde de efterfølgende dage når vi lige har vundet

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Okay Det lyder dejligt. Altid nemmere at nyde de efterfølgende dage når vi lige har vundet
                              Ja, det siger familien også...;-)
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                                Ja, det siger familien også...;-)
                                Samme gør min kone. Så er jeg meget mere medgørlig siger hun

                                Comment

                                Working...
                                X