Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Boykot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Nordfyn Se indlæg
    Det er dog utroligt som der konstant bliver slugt alt hvad ham Kasper Hansen siger... Det falder jer ikke ind at han måske kan have taget fejl
    Det falder jo åbenbart heller ikke dig ind at han kan have ret :)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Jeg er enig i at det virker som noget flueknep, og at der ligger årelangt gammelt (måske personligt) nag bag disse ting. Opfordringen må selvf. være at der sluges de nødvendige kameler på et forsoningsmøde, og at der herefter arbejdes mod det samme mål.
      Altså, når jeg sidder og læser det her som udenforstående ... så er det også det jeg tænker.
      Glem alt det der pis og sæt fokus på hvad der skal ske fremadrettet :).
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Nordfyn Se indlæg
        Det er dog utroligt som der konstant bliver slugt alt hvad ham Kasper Hansen siger... Det falder jer ikke ind at han måske kan have taget fejl
        Hej Nordfyn,

        Nu kender jeg ikke din oprigtige identitet, men har vi to et udestående med hinanden siden du påstår jeg er en løgner?

        Jeg kunne aldrig drømme om, at videregive ukorrekte informationer til personen bag OBligation, som han kan bruge som argumentationsgrundlag herinde. Eller for den sags skyld andre personer.

        Jeg deltager ikke selv aktivt herinde og har udelukkende oprettet profilen for at forsvare min person, da jeg hverken har tiden eller lysten til en halvlunken diskussion. Og absolut ikke vedr. dette emne, hvor mange udefra, inklusiv dig, hverken kender til højre eller venstre i sagen.

        Jeg har et utrolig tæt venskab med Brian og Diana, og derfor kender jeg derfor til insiderhistorier fra De Stribede og deres bestyrelse.

        Jeg har været en del af det uofficielle fanmiljø siden 2006, været aktiv capo i 4-5 år, har en tæt kontakt med Andreas Brix og co, været med omkring tifoarbejde, været i inderkredsen i forbindelse med mange fantiltag m.m.

        Jeg kunne aldrig nogensinde drømme om at give ukorrekte informationer ud vedr. fanmiljøet i Odense og de hændelser der er sket i årenes løb. For det altoverskyggende mål er en styrket fanscene.

        Og derfor håber jeg, at alle i stemningsområdet fortsætter med at bidrage til stemningen når undertegnet og resten af de uofficielle kommer retur.

        Men kære Nordfyn, jeg vil meget gerne tage denne dialog med dig personligt, Face-to-face, hvis du har et udestående med mig og jeg kan kontaktes direkte på min facebook.

        Det er ikke en trussel, men når min person bliver stemplet som løgner af et uvidende individ herinde, hvis argumentation er værre end et børnehavebarn, så bliver jeg nødt til at reagere.

        Jeg vil ikke længere benytte denne profil og har folk spørgsmål m.m., så er jeg som sagt til at træffe på facebook.

        God aften.

        Comment


          Noget nyt vedr de uofficielle, karantæner osv?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
            Noget nyt vedr de uofficielle, karantæner osv?
            Karantænerne står ved magt. De karantæneramte selv siger at de vender tilbage når karantænerne udløber i 2020
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Over et år uden stemning. Nederen.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                Over et år uden stemning. Nederen.
                Jeps, men hvis alle mand gør hvad de kan skal det nok gå alliwl. Så bliver det bare dobbelt op på stemningen når de udsatte vender tilbage
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Karantænerne står ved magt. De karantæneramte selv siger at de vender tilbage når karantænerne udløber i 2020
                  Er der uddelt andre straffe end karantæne fra stadion?
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Er der uddelt andre straffe end karantæne fra stadion?
                    Det har jeg absolut ingen viden om .. hvorfor?
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Det har jeg absolut ingen viden om .. hvorfor?
                      Åh, hvor er det dog godt, at vi fik gang i denne tråd igen. Hvad skulle vi dog ellers lave på forum, nu hvor transfervinduet er åbnet igen ?? I/A

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
                        Åh, hvor er det dog godt, at vi fik gang i denne tråd igen. Hvad skulle vi dog ellers lave på forum, nu hvor transfervinduet er åbnet igen ?? I/A
                        Du er da velkommen til byde ind med alt muligt i alle andre tråde .. du har absolut ingen pligt til at følge den.
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Det har jeg absolut ingen viden om .. hvorfor?
                          Nysgerrig
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Super fin hyldest til Lars Høgh og holdet fra 94’ - og kæmpe cadeau for muren bag stemningstribunen. Super initiativ og flot motiv.

                            Dog finder jeg det yderst kvalmende, og det skriger af moderne fodbold, at man smider et sponsoreret og virksomhedstrykt banner op på stemningsafsnittet.

                            Dagens banner - eller “tifo” om man vil - er sponsoreret, og trykt, af Dansk Skilte Center - det ikke fanklubbens værk. Ellers fansenes generelt.

                            Og det er netop dét faktum, som synliggøre, at den kommercielle afdeling igen vil styre og diktere hvad der foregår på tribunen.

                            Hvornår forstår Jack Jørgensen, at man som kommerciel afdeling ikke skal diktere tribunens og fansenes gøremål.

                            Bevares, fint budskab til en af klubbens største. Men bannere/tifoer skal laves af fansene - ikke produceres og trykkes af en sponsor, og dernæst tvinges ned over hovedet på de “stemningsskabende fans”.

                            Hvis man får trykt et banner fra en sponsor eller fra egen kommerciel kasse, så hold det fra tribunerne!

                            Ikke at fanklubben leverede noget der mindede om godkendt stemning i dag, men det er tydeligt at de enten er blevet dikteret af den kommercielle afdeling til at fremvise banneret - eller at fanklubben ikke kender til de uskrevne regler vedrørende tifoer/bannere.

                            Det er forkasteligt, pinligt og kvalmende, at man nu skal bruge sponsorer til at trykke bannerne og diktere, at disse skal tages i brug.

                            Det er ikke velanset i det danske fodboldmiljø, at man får trykt bannere/tifoer, så tak til Jack Jørgensen og co for at give en fanscene i knæ et skub tættere på afgrunden - nu må det gerne snart blive 2020, så de uofficielle kan tage over igen.

                            Imod moderne fodbold!
                            Last edited by OBligation; 17-02-2019, 18:48.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OBligation Se indlæg
                              Super fin hyldest til Lars Høgh og holdet fra 94’ - og kæmpe cadeau for muren bag stemningstribunen. Super initiativ og flot motiv.

                              Dog finder jeg det yderst kvalmende, og det skriger af moderne fodbold, at man smider et sponsoreret og virksomhedstrykt banner op på stemningsafsnittet.

                              Dagens banner - eller “tifo” om man vil - er sponsoreret, og trykt, af Dansk Skilte Center - det ikke fanklubbens værk. Ellers fansenes generelt.

                              Og det er netop dét faktum, som synliggøre, at den kommercielle afdeling igen vil styre og diktere hvad der foregår på tribunen.

                              Hvornår forstår Jack Jørgensen, at man som kommerciel afdeling ikke skal diktere tribunens og fansenes gøremål.

                              Bevares, fint budskab til en af klubbens største. Men bannere/tifoer skal laves af fansene - ikke produceres og trykkes af en sponsor, og dernæst tvinges ned over hovedet på de “stemningsskabende fans”.

                              Hvis man får trykt et banner fra en sponsor eller fra egen kommerciel kasse, så hold det fra tribunerne!

                              Ikke at fanklubben leverede noget der mindede om godkendt stemning i dag, men det er tydeligt at de enten er blevet dikteret af den kommercielle afdeling til at fremvise banneret - eller at fanklubben ikke kender til de uskrevne regler vedrørende tifoer/bannere.

                              Det er forkasteligt, pinligt og kvalmende, at man nu skal bruge sponsorer til at trykke bannerne og diktere, at disse skal tages i brug.

                              Det er ikke velanset i det danske fodboldmiljø, at man får trykt bannere/tifoer, så tak til Jack Jørgensen og co for at give en fanscene i knæ et skub tættere på afgrunden - nu må det gerne snart blive 2020, så de uofficielle kan tage over igen.

                              Imod moderne fodbold!
                              Vi har i forvejen den med afstand mest pinlige fanscene i ligaen, og at det er så galt styret af ledelsen som vi så i dag er jo tåkrummende .
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OBligation Se indlæg
                                Super fin hyldest til Lars Høgh og holdet fra 94’ - og kæmpe cadeau for muren bag stemningstribunen. Super initiativ og flot motiv.

                                Dog finder jeg det yderst kvalmende, og det skriger af moderne fodbold, at man smider et sponsoreret og virksomhedstrykt banner op på stemningsafsnittet.

                                Dagens banner - eller “tifo” om man vil - er sponsoreret, og trykt, af Dansk Skilte Center - det ikke fanklubbens værk. Ellers fansenes generelt.

                                Og det er netop dét faktum, som synliggøre, at den kommercielle afdeling igen vil styre og diktere hvad der foregår på tribunen.

                                Hvornår forstår Jack Jørgensen, at man som kommerciel afdeling ikke skal diktere tribunens og fansenes gøremål.

                                Bevares, fint budskab til en af klubbens største. Men bannere/tifoer skal laves af fansene - ikke produceres og trykkes af en sponsor, og dernæst tvinges ned over hovedet på de “stemningsskabende fans”.

                                Hvis man får trykt et banner fra en sponsor eller fra egen kommerciel kasse, så hold det fra tribunerne!

                                Ikke at fanklubben leverede noget der mindede om godkendt stemning i dag, men det er tydeligt at de enten er blevet dikteret af den kommercielle afdeling til at fremvise banneret - eller at fanklubben ikke kender til de uskrevne regler vedrørende tifoer/bannere.

                                Det er forkasteligt, pinligt og kvalmende, at man nu skal bruge sponsorer til at trykke bannerne og diktere, at disse skal tages i brug.

                                Det er ikke velanset i det danske fodboldmiljø, at man får trykt bannere/tifoer, så tak til Jack Jørgensen og co for at give en fanscene i knæ et skub tættere på afgrunden - nu må det gerne snart blive 2020, så de uofficielle kan tage over igen.

                                Imod moderne fodbold!
                                Nu var det jo de Stribede der stod for sidste tifo/aktion til Høghen, og i dag var det så klubben. Derfor giver det vel mening at klubben stod for tifoen? (Ikke at jeg er imponeret over sponsor tifoer)

                                Comment

                                Working...
                                X