Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Boykot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
    Det lød faktisk som om at de stribede forsøgte at "kvæle" den latterlige svada under målspark ved at lade sange køre under målsparket. Om det var med vilje ved jeg ikke
    Det tilråb er helt sindssygt pinligt, og jeg ved, at De Stribede aktivt forsøger at få sat en stopper for det, men det er dog svært at bestemme, hvad andre folk skal råbe. Jeg håber dog, det lykkedes for dem, for det er sgu for ømt at høre på.

    Comment


      Jeg har simpelthen ikke ord for, hvor pinligt det lange tilråb mod målmanden ved målspark er. Det er så ubegavet, at jeg ikke forstår, hvordan der kan være SÅ mange tumper, der alle samtidig synes det er en fantastisk idé at råbe. I gamle dage blev der råbt "Ååååh, SVIN!" - Det var fandme også dumt, men i det mindste var det kort.

      Og så må jeg lige sige, at de homo-sange der fløj til sidst ned mod Jeppe Højbjerg også er helt, helt uacceptable. Jeg tror, og håber, at det var et desperat forsøg på at psyke ham i en sjælden straffesparkskonkurrence, og ikke et udtryk for en måde vi som fans synes er ok at ytre sig på.

      Racistiske og homofobiske smædesange/tilråb hører ikke hjemme, i min optik.

      Comment


        Utroligt de unge drenge der står lige bag de stribede ikke kan hører hvor tåkrummende pinlige de er.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
          Jeg har simpelthen ikke ord for, hvor pinligt det lange tilråb mod målmanden ved målspark er. Det er så ubegavet, at jeg ikke forstår, hvordan der kan være SÅ mange tumper, der alle samtidig synes det er en fantastisk idé at råbe. I gamle dage blev der råbt "Ååååh, SVIN!" - Det var fandme også dumt, men i det mindste var det kort.

          Og så må jeg lige sige, at de homo-sange der fløj til sidst ned mod Jeppe Højbjerg også er helt, helt uacceptable. Jeg tror, og håber, at det var et desperat forsøg på at psyke ham i en sjælden straffesparkskonkurrence, og ikke et udtryk for en måde vi som fans synes er ok at ytre sig på.

          Racistiske og homofobiske smædesange/tilråb hører ikke hjemme, i min optik.
          Helt enig. Det første er dumt og pinligt, men homo-tilråbene er definitivt at tage der for langt, og det hører overhovedet ikke nogen steder hjemme. Genså lige højdepunkter fra straffesparkskonkurrencen, og jeg må sige, at det er malurt i bægeret for mig, at det glædelige gensyn skal starte med, at jeg skal høre homo-tilråb fra tribunen.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
            Utroligt de unge drenge der står lige bag de stribede ikke kan hører hvor tåkrummende pinlige de er.
            Fedt de råber. Men find straks på noget sjovt i stedet for. Det er sgu under lavmålet med de nuværende råb. Sæt jer dog ned og lav en sjov chant.
            Christ man får lange løg af de pinligheder. Start gerne allerede noget nyt mod Brøndby.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
              Det tilråb er helt sindssygt pinligt, og jeg ved, at De Stribede aktivt forsøger at få sat en stopper for det, men det er dog svært at bestemme, hvad andre folk skal råbe. Jeg håber dog, det lykkedes for dem, for det er sgu for ømt at høre på.
              Toppen af pinlig opførsel.

              Er der ikke en hyletone på megafonen som capo står med?
              Tænkte han kunne starte hyletonen når de 10-12årige knægte starter deres tåbelige tilråb , måske det kvæler lysten for dem .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                "Back in my days", havde vi sagtens kunne stoppe den slags. Det handler bare om sætte sig igennem

                Comment


                  Er der måake ikke nogen herinde som kender den en eller anden af de unge knægte og kan tale et par pæne og klare ord? De er ja ellers ret god med at skabe stemning, de skal kun stoppe denne lort.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                    "Back in my days", havde vi sagtens kunne stoppe den slags. Det handler bare om sætte sig igennem

                    Comment


                      De der "homofibiske" tilråb er desværre ikke noget nyt/nyere fænomen.
                      Al den tid jeg har gået til fodbold på stadion, har den slags tilråb eksisteret. Det gør det dog ikke mere "rigtigt". De er bare pinlige!

                      Til gengæld - stor ros til RMN tribunen i dag. I kæmpede virkelig og kom med god lyd kampen igennem. Også ros til Jesper (capo) for at holde stemningen i gang og ikke mindst forsøge at kvæle tilråbene ved udspark.

                      Mere af det, tak... og gerne allerede på søndag. Der bliver der brug for det!
                      Der kommer mange fra Brøndby, der har bedt om ekstra billetter til deres afsnit.
                      Mvh Kent

                      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                      Comment


                        Nu hvor vi er igang, kan vi så ikke også få stoppet "fisse kusse...". Det er pøllet udover alle grænser, og noget som hørte VM i Rusland til

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Er der måake ikke nogen herinde som kender den en eller anden af de unge knægte og kan tale et par pæne og klare ord? De er ja ellers ret god med at skabe stemning, de skal kun stoppe denne lort.
                          Tja de der gutter står lige bag de stribede på tribunen, så kan være nogle i de stribede kender nogle af dem

                          Comment


                            Hvornår udløber karantænerne for de uofficielle egentlig?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Hvornår udløber karantænerne for de uofficielle egentlig?
                              Mener sommeren 2021

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
                                Mener sommeren 2021
                                Hvis det er 2 år, må det vel være sommeren 2020?

                                Comment

                                Working...
                                X