Hvilket ingen nogensinde har påstået var tilfældet. Men skal man anholdes fordi, at man er i nærheden af nogle der har tandbeskyttere og maskering, eller er vidende om at nogle har det? I så fald skal flere tusinde anholdes hver gang Brøndby og FCK laver deres marcher. Sker det?
Nej, jeg synes ikke forskelsbehandling er ok. Og jeg synes generelt man bør kæmpe for at få ændret loven. Det gælder både OB og alle andre. Men jeg synes samtidig også at man må tage et kollektivt ansvar i de grupper, hvor der render folk rundt, der mest er ude på at slås, og sørge for at få smidt disse personer ud. For jeg tror ikke på at man ikke ved at disse typer findes og at man ikke ved hvem de er. Hvis man accepterer at voldsmænd færdes i éns gruppe, så må man også acceptere at andre dømmer én (og med andre mener jeg ikke politi og retsinstanser, men almene fans). Ligesom Nye Borgerlige må acceptere at nogen stempler dem som nazister, når de tillader (eks-)nazister som medlemmer..
Så du validerer ledelsens troværdighed ved at angribe den anden parts? Hvor dejligt enkelt. Person 1 lyver, men det gør Person 2 også; derfor må den første fyr være mere troværdig.
Det handler om opfattelser; og jeg er temmelig sikker på at Diana også vil give de uofficielle ret i, at klubbens ledelse burde ha bakket dem mere op og at SLOen på ingen måder tjener tilhængernes interesser, men OSE's. Og OSE er IKKE OB. Det er tilhængerne, der er det. Og dem vil jeg til hver en tid tro mere på end den nuværende ledelse. OSE er bare den bastard-organisation, der både via aktive handlinger og inaktivitet fuldstændigt har undermineret den odenseanske fankultur og smadret begejstringen i Odense. De skal ikke forsvares; bare fordi nogle andre måske også har ridser i lakken.
Det har de ikke fortjent.
MvH ChrisOB
1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.