Side 32 af 45 FørsteFørste ... 22303132333442 ... SidsteSidste
Viser resultater 311 til 320 af 448

Emne: Boykot

Citer Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    Nævnt det 10 gange. Overdriv lige ;) stemningen kommer ikke op på et godt niveau før de uofficielle er tilbage. Nu var det afsted vi mødte og en af de lidt større klubber interesse mæssigt. Når vi skal møde Sønderjyske. Vensyssels mv. Så vil stemningen være meget mindre end den "fine" stemning der var til AGF kampen i perioder fra RMN tribunen
    Undskyld, efterhånden 10 skulle have være 5 gange istedet.

Ingen tvivl om at de uofficielle mangler, men det ændrer ikke på at der er nogle folk der stiller sig op og prøver at få noget stemning op at køre alligevel. Så kan jeg sagtens forstå vreden mod klubben, men forstår ikke man skyder efter dem der jo egentlig bare gør det som vi alle vel ønsker, nemlig at få noget op at køre.

Men hvorfor skal de officielle så først nu til at lave stemning når de uofficielle ikke er der ? Man så i Vejle hvor både de uofficielle og officielle bidrag. Fantastisk stemning der var. Men hjemme er det ofte kun de uofficielle. Også synger de officielle med engang imellem

Men hvorfor skal de officielle så først nu til at lave stemning når de uofficielle ikke er der ? Man så i Vejle hvor både de uofficielle og officielle bidrag. Fantastisk stemning der var. Men hjemme er det ofte kun de uofficielle. Også synger de officielle med engang imellem
    Umiddelbart så udefra set har der jo været dårlig stemning/drilleri mellem de uofficielle og de officielle før denne sæson hvor at hvis de officielle prøvede at starte en sang, så startede de uofficielle en anden. Det virkede til at man havde fået snakket det igennem til den her sæson, desværre så kom karantæner /boykot. Så se stribede har heller ikke haft meget tid at blive til noget stemningsskabende.

Det pisser mig egentlig af, at nogen er så kritiske overfor de officielle. Som der også skrives her. Så er der før denne sæson blevet sunget i mod dem, når de forsøgte noget... Har de uofficielle måske rakt en hånd frem mod dem... Har de tilbudt dem at være med til forskellige stemnings tiltag næppe....

Og lige præcis det med at "invitere" andre ind til f.eks. Fremstilling af flag, banner eller stemningen på stadion har "den gode stemnings kerne" formået det, nej det har ikke.
    Havde man nu været mere åben. Så havde man flere capo'ere så flere kunne tage et ansvar... Flere der kunne overtage trommen. Og man havde ladet folk komme til så fans på RMN kendte alle de personer i tårnet og på trommen.

Ja det var ikke som I Vejle, men nu var der vel i omegnen af 5-6 uofficielle der. Måske en 15 stks officielle og så alle de andre..... Hvorfor er det ikke at alle de andre bidrager når vi er på hjemmebane... Ja jeg undres... Men det selvfølgelig også nemmere at sidde. Bag en skærm og pege fingere...

Hank op i jeres selv og tilbyd jeres hjælp/støtte så vi sammen kan gøre tribunen stærkere. Det fortjener alle... Alm. Fans, uofficielle og officielle...

Senior Member andlox's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Tyskland
    Citer Oprindeligt indsendt af Nordfyn Se indlæg
    Det pisser mig egentlig af, at nogen er så kritiske overfor de officielle. Som der også skrives her. Så er der før denne sæson blevet sunget i mod dem, når de forsøgte noget... Har de uofficielle måske rakt en hånd frem mod dem... Har de tilbudt dem at være med til forskellige stemnings tiltag næppe....

Og lige præcis det med at "invitere" andre ind til f.eks. Fremstilling af flag, banner eller stemningen på stadion har "den gode stemnings kerne" formået det, nej det har ikke.
    Havde man nu været mere åben. Så havde man flere capo'ere så flere kunne tage et ansvar... Flere der kunne overtage trommen. Og man havde ladet folk komme til så fans på RMN kendte alle de personer i tårnet og på trommen.

Ja det var ikke som I Vejle, men nu var der vel i omegnen af 5-6 uofficielle der. Måske en 15 stks officielle og så alle de andre..... Hvorfor er det ikke at alle de andre bidrager når vi er på hjemmebane... Ja jeg undres... Men det selvfølgelig også nemmere at sidde. Bag en skærm og pege fingere...

Hank op i jeres selv og tilbyd jeres hjælp/støtte så vi sammen kan gøre tribunen stærkere. Det fortjener alle... Alm. Fans, uofficielle og officielle...
    👍

Jesus christ, så stop da med at blive ved med at kloge dig på ting du i samme ombæring beviser, at du ingen indsigt har i.

Citer Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Ja, lad os da rose folk der gætter helt ukvalificeret på ting...

Citer Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Jesus christ, så stop da med at blive ved med at kloge dig på ting du i samme ombæring beviser, at du ingen indsigt har i.
    Og hvilket har jeg ikke indsigt i???

Og hvilket har jeg ikke indsigt i???
    I det du skriver. Du har absolut ingen idé om, hvilken dialog der har været mellem de uofficielle og de officielle vedr. stemningstiltag og produktion af tifo-artikler.

Hvis nu vi ikke havde et boykot, så var der brug for flere der sang med, ikke flere capoer. Herunder taler vi om koordinering af selvsamme. Hvordan placerer vi os på udebane - står vi samlet eller i hver vores krog af udebaneafsnittet?

Og lad nu være med at referere til Vejle ude. Det har ingenting med vores stemningsniveau at gøre. Det var Vejle og der var gratis entré.

Senior Member andlox's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Tyskland
    Citer Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Ja, lad os da rose folk der gætter helt ukvalificeret på ting...
    Først vil jeg sige at jeg savner de uofficielle og er meget kritisk i hensigt af klubbens/ledelsens ageren i den sag.
    Men har i de sidste år selv oplevet flere gange på RMN at de uofficielle reagerede med at starte helt andre sange når der blev startet noget andet først fra os i De Stribede og de faktisk har sunget imod os. Det har jeg aldrig forstået. Der ligner som at forstå sig selv som elite som vil bestemme og dominere og ikke at arbejde tilsammen med andre på tribunen. De er meget dedikerede og viste altid fantastisk indsats på hjemmebane og udebane og det anerkender meget. Men det må ja ikke betyde at negere samarbejde på tribunen eller til mindst ikke at arbejde mod andre som vil også bidrage og skabe stemning.
    Ved ikke hvordan opstod sådan en udvikling i fanscenen men var meget glad at man rykkede tilsammen i denne sæson nu og startede en samarbejde af uofficielle og officielle.
    Så ser det ikke som gætterier hvad Nordfyn skrev, det passer neget godt til ting jeg oplevede selv.

Regler for indlæg