Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Boykot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    Man må bare indrømme de uofficielle mangler. Ja man prøvede. Men der er så sygt mange ikke stemningsskabere i stemningsområdet. Og dem der er der. Kan stort set kun synge med på kom alle mand.
    Giv tid, giv tid ... Det var slet ikke så ringe i dag. Der vil poppe nye grupper op, og erstatte dem som gav op.

    Comment


      Hvorfor måtte spillerne ikke gå ned til tribunen i dag?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Giv tid, giv tid ... Det var slet ikke så ringe i dag. Der vil poppe nye grupper op, og erstatte dem som gav op.
        Jep. Det kommer til at koge mod SønderjyskE om 3 uger.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Jep. Det kommer til at koge mod SønderjyskE om 3 uger.
          Næste hjemmekamp spilles mod Hobro.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Næste hjemmekamp spilles mod Hobro.
            Sandt. Så bliver det jo bare endnu bedre.

            Comment


              Man burde da starte med at smide alle dem væk fra stemningsområdet der bare står der for at se bold. De kan sidde andre steder på stadion.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                Hvorfor måtte spillerne ikke gå ned til tribunen i dag?
                Det var de da?

                Comment


                  Ikke nede bag målet og give hånd som de plejer og Jeppe stod og diskuterede med Jack efter kampen på sidelinjen mens han lignede en, der pegede flere gange mod tribunen.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                    Ikke nede bag målet og give hånd som de plejer og Jeppe stod og diskuterede med Jack efter kampen på sidelinjen mens han lignede en, der pegede flere gange mod tribunen.
                    What ? Hvis det er sandt. Gad vide hva han så brokkede sig over

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                      Ikke nede bag målet og give hånd som de plejer og Jeppe stod og diskuterede med Jack efter kampen på sidelinjen mens han lignede en, der pegede flere gange mod tribunen.
                      Det så jeg så ikke.. Men Bashkim var da ude og give sin trøje, så helt forbudt har det nok ikke været..

                      Comment


                        Jeg kom egentlig herind for at læse om boykotten var blevet opløst. Det lød sådan fra fjerneren. Godt arbejde, bortset fra at lyd og trommer altid gør vores spillere nervøse.
                        Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                          Hvorfor måtte spillerne ikke gå ned til tribunen i dag?
                          Vi fik ikke en sejr, så kan du ikke forvente den helt store rutine. Og det var da også malplaceret, i bedste fald, at nogle fans forsøgte at starte "En gang Odense"

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                            Man burde da starte med at smide alle dem væk fra stemningsområdet der bare står der for at se bold. De kan sidde andre steder på stadion.
                            Jeg har altid siddet bag målet. Som i ALTID.
                            Men jeg gider ikke forkromede misstemningsskabere. Når der er masser af stemning er jeg med. Ellers kun som kampen udarter sig. Råber meget. Og jeg følger aldrig forslag som er umusikalske /dårligt timede eller for ukendte.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
                              Jeg kom egentlig herind for at læse om boykotten var blevet opløst. Det lød sådan fra fjerneren. Godt arbejde, bortset fra at lyd og trommer altid gør vores spillere nervøse.
                              Så må der være noget i vejen med dit fjernsyn 😂

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                                Så må der være noget i vejen med dit fjernsyn 😂
                                Mit fjernsyn er et beovision avant 55", så det tror jeg ikke
                                Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

                                Comment

                                Working...
                                X