Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Boykot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kunne da være sjovt hvis pressen lige læste med her.

    Comment


      Der er da ikke ligefrem noget der tyder på, at jeg kommer til at dukke op til OS&E events lige foreløbig. Sørgeligt.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
        Sakset fra en længere tråd på De Stribede facebookgruppe:

        "Jeg kan kun konstatere, at jeg efter en snak med Brian og Diana (bestyrelsemedlemmer i De Stribede) efter kampen mod Nordsjælland blev gjort bekendt med, at de blev verbalt overfaldet af den kommercielle chef i VIP-området, som beordrede dem til at gå ned og igangsætte stemning.

        Jeg så derudover sms-beskeder fra Brians telefon, hvor der blev beordret, at den kommercielle chef skulle snakke med ham og Diana omgående i pausen mod Nordsjælland."

        Det er ikke første og nok heller ikke sidste gang, at OB's ledelse kører den hårde tone mod De Stribede. De Stribede gik fra være forstående og sympatiserende angående boykotten til nu at udmelde: "Ang. den aktuelle sag med karantæner og boykot lader vi det være en sag mellem OB og Ultras." Gad vide om de er blevet truet yderligere?

        "Jack, har haft spurgt ind til hvad der sker og hvorfor der ikke var stemning. De er ikke blevet beordret ned til stemningsområdet for at lave stemning. Ja, der har været mange sms'er mellem Jack og Brian, men jeg er sikker på, at det er lige så meget for at få en forståelse.


        Vi i bestyrelsen er enige. Derfor denne udmelding også kommer. Vi fik info om dette boykot på samme tid som alle andre, derfor vi ikke gjorde noget ved Nordsjælland kampen, da vi simpelthen ikke kunne nå det."


        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
          Sakset fra en længere tråd på De Stribede facebookgruppe:

          "Jeg kan kun konstatere, at jeg efter en snak med Brian og Diana (bestyrelsemedlemmer i De Stribede) efter kampen mod Nordsjælland blev gjort bekendt med, at de blev verbalt overfaldet af den kommercielle chef i VIP-området, som beordrede dem til at gå ned og igangsætte stemning.

          Jeg så derudover sms-beskeder fra Brians telefon, hvor der blev beordret, at den kommercielle chef skulle snakke med ham og Diana omgående i pausen mod Nordsjælland."

          Det er ikke første og nok heller ikke sidste gang, at OB's ledelse kører den hårde tone mod De Stribede. De Stribede gik fra være forstående og sympatiserende angående boykotten til nu at udmelde: "Ang. den aktuelle sag med karantæner og boykot lader vi det være en sag mellem OB og Ultras." Gad vide om de er blevet truet yderligere?
          Hvis det er rigtigt er det selvfølgelig forkasteligt
          Hvis det passer burde de gå til medierne med de beviser

          Så længe de ikke gør det vil jeg forbeholde retten til at tvivle på at det passer

          Comment


            Glæder mig til at se De Stribede og Marketings-Jack løfte stemningen i skøn forening. Gætter på det er et ligeså dødfødt projekt som at gøre Lasse Kryger til højre back.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg

              "Jack, har haft spurgt ind til hvad der sker og hvorfor der ikke var stemning. De er ikke blevet beordret ned til stemningsområdet for at lave stemning. Ja, der har været mange sms'er mellem Jack og Brian, men jeg er sikker på, at det er lige så meget for at få en forståelse.


              Vi i bestyrelsen er enige. Derfor denne udmelding også kommer. Vi fik info om dette boykot på samme tid som alle andre, derfor vi ikke gjorde noget ved Nordsjælland kampen, da vi simpelthen ikke kunne nå det."


              "Mht. bataljen mellem den kommercielle chef og fanklubbens formand, så kender jeg historien og har fået den bekræftet af Brian og Diana - så det nytter ikke noget, at du prøver at pakke det ind. Historien er, som jeg forklarede i mit sidste indlæg. "


              Svar på det som ham fra bestyrelsen skriver.

              Comment


                Jeg ved ikke hvad der er hvad, tænker bare man vel ligeså godt kan tage svarene med når man lægger det op.
                Derudover har jeg kæmpe respekt for Kasper og det arbejde han har lagt i klubben, så tror skam ikke han lyver omkring det.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af binzer-fan Se indlæg
                  Hvis det er rigtigt er det selvfølgelig forkasteligt
                  Hvis det passer burde de gå til medierne med de beviser

                  Så længe de ikke gør det vil jeg forbeholde retten til at tvivle på at det passer
                  Selvfølgelig skal man være kildekritisk, men jeg har på fornemmelsen at bestyrelsen i De Stribede er styret med hård hånd og nærmest underlagt censur. Derfor er denne sag og lignende sager ikke endt i medierne.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                    Jeg ved ikke hvad der er hvad, tænker bare man vel ligeså godt kan tage svarene med når man lægger det op.
                    Derudover har jeg kæmpe respekt for Kasper og det arbejde han har lagt i klubben, så tror skam ikke han lyver omkring det.
                    Det har du fuldstændig ret i, da begge perspektiver er vigtige.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                      Selvfølgelig skal man være kildekritisk, men jeg har på fornemmelsen at bestyrelsen i De Stribede er styret med hård hånd og nærmest underlagt censur. Derfor er denne sag og lignende sager ikke endt i medierne.
                      Jeg savner godt nok en officiel udmelding eller dementi fra OB på alle disse rygter, i det hele taget er de nødt til at komme frem i busken omkring deres syn på den manglende stemning istedet for bare at tie.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                        Selvfølgelig skal man være kildekritisk, men jeg har på fornemmelsen at bestyrelsen i De Stribede er styret med hård hånd og nærmest underlagt censur. Derfor er denne sag og lignende sager ikke endt i medierne.
                        OB nægter at influere på fantiltag. Læs evt svar på underskrift indsamling som er postet på de stribede fb. Mener der står noget med at de ikke har influeret indsamlingen. Men sagen er, at de stribede først godkendte et indlæg omkring indsamlingen og efterfølgende ikke ville godkende flere, fordi de som officiel fanklub var underlagt retningslinier. Her på forum forsvandt et indlæg om samme indsamling også... Måske en administrator kan svare på det?

                        Måske det faktisk er tid til et neutralt fanstyret forum/samlingssted for OB fans uden nogen påvirkning fra administrationens side.

                        Comment


                          Kildekritik skal altid forekomme medmindre der er konkrete beviser. Det samme gælder den udmelding jeg kommer med her:

                          Jeg kan tilknytte endnu en suspekt historie til denne kavalkade af skandaler, som kommer frem nu.

                          Jeg hørte rygter om, at den nyansatte SLO til et lukket møde skulle have luftet tanken om, at lukke De Stribede ned og starte en ny officiel fanklub op fra ny med nye kræfter.

                          I mine øre lod det fuldkommen grotesk i første omgang, men har faktisk fået rygtet bekræftet af Diana og Brian, samt få af de personer, som deltog til mødet.

                          Jeg har ligeledes konfronteret den nye SLO under rolige og anstændige forhold, hvor han væltede rundt i sine forklaringer - “jamen noget nyt og mere aktivt ville være forfriskende” - og det jeg fik ud af den dialog var, at det var blevet luftet.

                          Så jeg forstår ikke, at fanklubben lader sig styre af en kommerciel afdeling, som har luftet tanken om at lukke dem ned.
                          Last edited by OBligation; 28-09-2018, 07:29.

                          Comment


                            Normalt deltager jeg absolut ikke i tråde herinde på forum, for det har jeg simpelthen ikke ovrrskud og tid til, men når jeg ser mit navn poppe frem af flere omgange i en masse pladder er jeg simpelthen nød til at reagere.

                            Jeg håber at folk herinde kan lægge til og lægge fra, for hold op hvor er der mange historier om både dit og dat... 😡😡😡😡

                            Jeg kunne jo bruge timer hvis jeg skulle svare alle herinde... Og det vil hurtigt ende i noget mudderkastning, hvilket jeg overhovedet ikke er interesseret i.

                            Men 2 ting er helt sikkert.... OB diktere intet overfor mig, tro mig det holder jeg simpelthen ikke min kæft nok til at de kan.
                            Jeg er har den dybeste forståelse for Ultras fusterationer og jeg har brugt timer på at forsøge at hjælpe dem, bla via DFF som de stribede er medlem af. Og jeg håber om nogen at de og en evt stemning snart kommer stærkt igen for hold kæft hvor er det fesen at gå til fodbold uden ø.

                            Vh Diana

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af bobbyG Se indlæg
                              Her på forum forsvandt et indlæg om samme indsamling også... Måske en administrator kan svare på det?

                              Måske det faktisk er tid til et neutralt fanstyret forum/samlingssted for OB fans uden nogen påvirkning fra administrationens side.
                              1) Jeg har ikke slettet noget, men har så heller spurgt om en af de andre admins har.

                              2) Hvad er det lige for en indsamling der omtales?

                              3) Den hedengangne Fankomité havde sit eget forum, men det er nedlagt, sammen med komiteen.

                              Der har tidligere været talt om et forum af fans, for fans, men det var vist mere i afmagt over den tidligere udgave af dette forum, som man nok må tilstå var langt over sidste salgsdato 🙄

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                                1) Jeg har ikke slettet noget, men har så heller spurgt om en af de andre admins har.

                                2) Hvad er det lige for en indsamling der omtales?

                                3) Den hedengangne Fankomité havde sit eget forum, men det er nedlagt, sammen med komiteen.

                                Der har tidligere været talt om et forum af fans, for fans, men det var vist mere i afmagt over den tidligere udgave af dette forum, som man nok må tilstå var langt over sidste salgsdato 🙄
                                TROr bobbyG taler om en indsamling/underskriftsamling for at smide JH ud som sportsdirektør. Der er en tråd med navnet "Kampagne for at placere ansvaret for OBs sportslige nedtur". Den startede bobbyG den 15.08. Og den gik om den indsamling. Den indsamling blev nævnt før i Jesper-Hansen-tråd som bobbyG selv skriver. Og det blev ikke slettet. Hverken i JH-tråd eller i den tråd bobbyG oprettede. Du kan finde det stadig.
                                Forstår ikke hvorfor ham taler om at det blev slettet. Ham må ja kende det fordi ham har selv oprettet tråden. Kan ikke se censur eller påvirkning af admins til kritiske indlæg om JH eller ledelsen i forumet.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X