Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Boykot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Ok troede faktisk kun det var PB der stod for den seance.
    Nope, EC var også til stede.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlæg
      De deltager i planlagte slåskampe.
      https://www.instagram.com/p/Bag4Z-OB...=161t6kry5uvs7
      OB: Danske mestre i 2075/6

      Comment


        EC er langt mere end blot en gruppering der render i skoven for at "gøre deres ting", hvis man kan sige det sådan.

        EC og The Province Boys har en tæt relation til hinanden på mange punkter, og alt inden for stemning og tifo, er medlemmerne af EC også inde omkring. Desværre er EC, ligesom The Province Boys og Ultras Odense, ramt af de her famøse karantæner fra Aarhus-kampen - enkelte fra andre episoder før dette. Men normalvis er EC også aktive på tribunen ifm. stemningen.

        De findes stadig, er stadig aktive på sin måde og kommer stærkt tilbage på tribunen når karantænerne er udløbet.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OBligation Se indlæg
          EC er langt mere end blot en gruppering der render i skoven for at "gøre deres ting", hvis man kan sige det sådan.

          EC og The Province Boys har en tæt relation til hinanden på mange punkter, og alt inden for stemning og tifo, er medlemmerne af EC også inde omkring. Desværre er EC, ligesom The Province Boys og Ultras Odense, ramt af de her famøse karantæner fra Aarhus-kampen - enkelte fra andre episoder før dette. Men normalvis er EC også aktive på tribunen ifm. stemningen.

          De findes stadig, er stadig aktive på sin måde og kommer stærkt tilbage på tribunen når karantænerne er udløbet.
          Så må vi håbe de er blevet klogere. Det er decideret dumt at blive dømt ude. Der er jo nok ikke begået justitsmord i alle sager.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            Så må vi håbe de er blevet klogere. Det er decideret dumt at blive dømt ude. Der er jo nok ikke begået justitsmord i alle sager.
            Som nævnt i tidligere indlæg fra min side, så er der en mindre procentdel, som har fået deres karantæne direkte efter bogen. Jeg vil ikke komme dybere ind på disse, men der er intet at rafle om, og karantænen er berettiget. Vi snakker måske 5% af de anholdte fra AGF-kampen. Så er der desværre de sidste 90-95% af de anholdte, som er blevet idømt karantæner m.m. på baggrund af antagelser ud fra få andres opførelse i den givne episode mod AGF.

            Og det er de tildelte karantæner til de 90-95%, som klubben kunne have "reddet", at man boykotter for, for at kæmpe deres kamp i fællesskab.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OBligation Se indlæg
              Som nævnt i tidligere indlæg fra min side, så er der en mindre procentdel, som har fået deres karantæne direkte efter bogen. Jeg vil ikke komme dybere ind på disse, men der er intet at rafle om, og karantænen er berettiget. Vi snakker måske 5% af de anholdte fra AGF-kampen. Så er der desværre de sidste 90-95% af de anholdte, som er blevet idømt karantæner m.m. på baggrund af antagelser ud fra få andres opførelse i den givne episode mod AGF.

              Og det er de tildelte karantæner til de 90-95%, som klubben kunne have "reddet", at man boykotter for, for at kæmpe deres kamp i fællesskab.
              Rettelse: (...)som klubben kunne have KÆMPET FOR at redde (men som det i sidste ende er politiet der bestemmer over)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                Rettelse: (...)som klubben kunne have KÆMPET FOR at redde (men som det i sidste ende er politiet der bestemmer over)
                Præcis.

                Muligheden for at redde dem må have været til stede, når andre klubber - Brøndby som glimrende eksempel - kan redde deres fans i størstedelen af de episoder de er indblandet i.

                Men korrekt rettelse, driflin.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OBligation Se indlæg
                  Præcis.

                  Muligheden for at redde dem må have været til stede, når andre klubber - Brøndby som glimrende eksempel - kan redde deres fans i størstedelen af de episoder de er indblandet i.

                  Men korrekt rettelse, driflin.
                  Nu ved jeg godt at Jack ikke har den største troværdighed, men han sagde i SFÅ noget med at OB ikke havde fået noget af vide om de her karantæner før ret sent i forløbet, er det sandt?

                  Comment


                    Han sagde vist noget med, at det var kommet bag på både dem og fansene, at der var tale om så mange karantæner. Begge parter havde ikke forventet en så alvorlig reaktion fra politiet.
                    Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                    Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                      Nu ved jeg godt at Jack ikke har den største troværdighed, men han sagde i SFÅ noget med at OB ikke havde fået noget af vide om de her karantæner før ret sent i forløbet, er det sandt?
                      De sikkerheds- & fanansvarlige kendte godt til karantænerne i "god tid". De kendte endda til karantænerne inden dem der fik karantænen vidste det.

                      Ifølge kilder fra Fyns Politi, som de uofficielle har været i kontakt med - både fysisk og telefonisk - så har sikkerhedschefen og den nye SLO været i kontakt med politiet efter AGF-episoden, og udpege navne de kender fra det uofficielle miljø.

                      Comment


                        Hmmm mig bekendt er den nye slo ikke først ansat fra 1. Juli??? Det er da længe efter AGF kampen. Og synes allerede jeg hørte før sommerferien at mange uofficielle frygtede de ville få karantæner. Så tænker den halter fra begge sider af

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Nordfyn Se indlæg
                          Hmmm mig bekendt er den nye slo ikke først ansat fra 1. Juli??? Det er da længe efter AGF kampen. Og synes allerede jeg hørte før sommerferien at mange uofficielle frygtede de ville få karantæner. Så tænker den halter fra begge sider af
                          Kampen mod AGF fandt sted d. 13/5-18 og den nye SLO blev præsenteret d. 8/6-18 - altså 26 dage efter AGF-kampen. Inden da havde han været i praktik i afdelingen og efterfølgende deltidsansat - og jeg er sikker på man allerede der havde påbegyndt ansættelsen af ham og dermed gik bag ryggen på den gamle, ulønnet SLO. Men det er en anden historie.

                          Faktum er blot, at SLO'en selv har fortalt de involveret fans, at ham og Kim Hye, sikkerhedschefen, sammen var i kontakt med politiet efter episoden i Nørregade, hvor man skulle udpege navne. Man kunne dog ligeledes tydeligt læse på Andreas Brix' kropssprog, at han måske talte over sig og den information ikke skulle ud. Derfor tog de involveret fans kontakt til Fyns Politi, som kunne bekræfte historien.

                          Og selvfølgelig går der allerede før sommerferien rygter om, at de uofficielle frygtede karantæner, når man bliver anholdt og sigtet efter paragraf 134 A & B. Så ved man, at man enten kan se frem til en karantæne eller i værste tilfælde fængsel, medmindre sigtelsen falder - eller man bliver reddet på falderebet.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
                            Han sagde vist noget med, at det var kommet bag på både dem og fansene, at der var tale om så mange karantæner. Begge parter havde ikke forventet en så alvorlig reaktion fra politiet.
                            Ja, så havde jeg misforstået den, takker for rettelsen.

                            Comment


                              Kære De Stribede; bare stop for i dag; det er pinligt. Hellere ingen stemning, end det I levere nu. Jeg korser mig fra min plads på langsiden.

                              Og nej; tvivler på scoringen gør det bedre. Bare stop.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af LangsideBanditten Se indlæg
                                Kære De Stribede; bare stop for i dag; det er pinligt. Hellere ingen stemning, end det I levere nu. Jeg korser mig fra min plads på langsiden.

                                Og nej; tvivler på scoringen gør det bedre. Bare stop.
                                Helt enig. Der blev slået det helt store op om nu ville de stribede tage over og bla bla bla

                                Comment

                                Working...
                                X