Side 44 af 44 FørsteFørste ... 34424344
Viser resultater 431 til 436 af 436

Emne: Boykot

Det er seriøst ved at udvikle sig til en farce det her, og det er jo fuldkommen med skyklapper på, når man trykker 'publicér' på sådan en Facebook-post. Er der slet ingen hjernekapacitet til stede i organisationen, eller ignorerer de blot alle alarmklokkerne, der ringer så højt, at man ville få kronisk tinitus såfremt det ikke var billedsprog.

Citer Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Apropos, jeg har hørt på vandrørene, at hvis man gerne vil se et eksempel på, at Politiet nærmest forsøge at iscenesætte en konflikt med nogle sagesløse fans iblandt, så skal man se Station 2 i aften, hvor de har været til kamp mellem Vejle og Esbjerg. Men mon ikke man har fået klippet det smart.
    Skal da love for politiet i Esbjerg ikke ser nogen sag som for lille. Selv cykel tyveri bliver taget som en stor narkosag.
    Er faktisk lidt rystet over de er helt oppe at ringe over en fanget cykeltyv.

Citer Oprindeligt indsendt af OBligation Se indlæg
    For en gangs skyld kan man ikke klandrer Jesper Hansen.

Jesper Hansen skulle have mødt enkelte af de uofficielle nede i Ådalen ved et tilfælde, hvor de faldt i snak omkring situationen og der kendte Jesper Hansen ikke til situationen og/eller den kommecielle afdelings ageren - eller mangel på samme. Han virkede eftersigende både rystet, skuffet og forvirret over hele episoden.

Så er overbevist om, at folks øjne bør være rettet mod Jack Jørgensen og den kommercielle afdeling - ikke mod Jesper Hansen.

Om Jack Jørgensen har hovedet oppe i røven på Jesper Hansen vil jeg ikke kommentere på - for mig at se, så er de i hver deres afdeling (den kommercielle og den sportslige), så de samarbejder selvfølgelig, men har formentlig hver deres daglige agenda og fokusområder - det de har til fælles er vel, at de begge referere til Enrico Augustinus. Men Jesper Hansen har umiddelbart ikke det store at skulle have sagt ift. fans og faninvolvering.

Én ting er dog sikkert - Andreas Brix har sit hoved godt og grundig oppe i røven på den kommercielle chef. Det er ganske tydeligt. De ord der kommer ud af munden på Andreas Brix er som at høre Jack Jørgensen - altså klubbens stemme, ikke fansenes stemme.

Dog har Jesper Hansen for et par år siden arrangeret et møde mellem de uofficielle fangrupperinger og spillerrådet, således samarbejdet mellem spillere og fans blev styrket. Og det er prisværdigt og et fedt initiativ fra Jesper Hansen.

Til info, så var det til dette møde, at sejrsritualet med 'Engang Odense, Altid Odense' blev aftalt indbyrdes - et ønske de uofficielle kom med.
    selvfølgelig er det ikke JH’s skyld . Og ikke ordenligt formuleret af mig . Det jeg mente er at man i ledelsen har hovedet oppe i røven på
    hinanden og på ingen måde modtagelige overfor kritik , for ifølge dem er kritikerne helt forkerte på den .
    Hvem er iøvrigt Jack Jørgensens chef ?
    Jesper Hansen :

Citer Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg
    Fanpanelet er lidt noget løst noget og har aldrig rigtigt fungeret som fanpanel. Det har været et sted, hvor OB kunne få godkendt deres initiativer af fans. Det har aldrig været den anden vej rundt - faktisk ikke én eneste gang så vidt jeg lige husker på stående fod.

Der har været mange forskellige inde over panelet fordi det i teorien er en super god idé. Men folk har meldt sig ud grundet ovenstående. Både officielle, uofficielle og langside folk.

Mon ikke den kommercielle afdeling gerne vil lave det samme nummer, så de kan kontrollere stemningen og de økonomiske midler. Som eksempelvis da de afviste vores jubilæums tifo, da der ikke var penge nok i stemningspuljen (budgetteret til 37.000,-) og i stedet brugte de 70.000,- på disse små flag mod Brøndby hjemme i sidste sæson: http://www.obfodbold.dk/media/5168/t...560&height=316 - Uden fanpanelets involvering by the way. Jeg bliver rasende bare af at skrive det...
    Jeg ved simpelthen ikke om jeg skal grine eller græde.

Senior Member Matti1887's avatar
    Oprettet
    Feb 2017
    Lokation
    KBH N
    Citer Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg
    Fanpanelet er lidt noget løst noget og har aldrig rigtigt fungeret som fanpanel. Det har været et sted, hvor OB kunne få godkendt deres initiativer af fans. Det har aldrig været den anden vej rundt - faktisk ikke én eneste gang så vidt jeg lige husker på stående fod.

Der har været mange forskellige inde over panelet fordi det i teorien er en super god idé. Men folk har meldt sig ud grundet ovenstående. Både officielle, uofficielle og langside folk.

Mon ikke den kommercielle afdeling gerne vil lave det samme nummer, så de kan kontrollere stemningen og de økonomiske midler. Som eksempelvis da de afviste vores jubilæums tifo, da der ikke var penge nok i stemningspuljen (budgetteret til 37.000,-) og i stedet brugte de 70.000,- på disse små flag mod Brøndby hjemme i sidste sæson: http://www.obfodbold.dk/media/5168/t...560&height=316 - Uden fanpanelets involvering by the way. Jeg bliver rasende bare af at skrive det...
    Det er godt nok grotesk! Jeg ved efterhånden ikke hvad vi kan gøre? Pinlig og uretfærdig ageren af klubben, igen igen. Det går bestemt kub én vej, det kan der ikke herske megen tvivl om.

Citer Oprindeligt indsendt af OBligation Se indlæg
    Stemmer Fra Ådalen har været i forbindelse med 2 repræsentanter fra det uofficielle miljø og den kommercielle chef ifm. hele den her karantæne/boycut-sag - podcast kan findes på http://obstemmer.dk/.

Jeg vil lige minde folk om, inden man sætter sig til at lytte til indslaget, at de to uofficielle repræsentanter fortæller det de kan og må fortælle, i og med sagen stadig kører i kulissen. De uofficielle repræsentanter har valgt at deltage for at give omverdenen deres udlægning af historien, og hvad der ellers ligger bag boycut.

Jeg indrømmer blankt, at jeg har valgt side i den her sag, snakker de uofficielles sag og det nægter jeg ikke, da jeg har været direkte øjenvidne til den måde den kommercielle afdeling af kørt deres "samarbejde" med de uofficielle på, kender til de løfter de har givet de uofficielle, heriblandt de to repræsentanter i podcasten, og kender til den måde, som det er foregået på de sidste par år.

Jeg synes den kommercielle chef kører sit sædvanelige manuskript, som man kender ham bedst. Har egentlig ikke flere ord at knytte til hans bidrag til podcasten og/eller aktivitet i selve sagen. Man kan kun misunde klubber som eksempelvis Brøndby, hvor den kommercielle afdeling og de fan- & sikkerhedsansvarlige tillader fanatismen og tager deres fans i forsvar, så man kan opretholde en sund og bæredygtig fankultur.

Og så er vi fanget her i Odense med en inkompetent SLO, som ikke aner noget som helst om fankultur, og en kommerciel chef, som vel efterhånden har tydeliggjort, at han er ude på et voldsomt sidespor med sine idéer og tiltag.

Efter at have lyttet til den kommercielle chefs bidrag til podcasten, så bliver jeg en smule irriteret.

Jeg føler, at Jack Jørgensen kommer alt for nemt udenom de kritikpunkter og spørgsmål, som Martin Davidsen stiller ham. Og Jack Jørgensen får desværre lov til det. Her savner jeg lidt, at man går ham mere på klingen og oprigtig konfrontere ham med de punkter, som Simon og Jonas fremhæver.

"Den episode vil jeg selv håndtere med Simon og Jonas bag lukkede døre" - den kommercielle chef vil aldrig nogensinde tage kontakt til Simon og Jonas, så de indbyrdes kan snakke episoderne ud. Jeg ved, at de uofficielle i lang tid har efterspurgt et møde med Jack Jørgensen og Andreas Brix vedr. tifoskuret, men selv ikke sådan et møde har de tid til at varetage.

"Vi snakker episoder, som ligger mere end et år tilbage. Nu må vi se fremad" - kunne det tænkes, at glasset er blevet fyldt for de hårdtprøvet, uofficielle drenge? Falske løfter og varm luft - på et tidspunkt får man nok og så skal det ud. Og så skal man reagere på det - uanset hvor langt det ligger tilbage. Ellers distancere I jer mere og mere fra jeres egne fans.

"Vi var måske lidt for ivrige med spillertunnellen. Vi vil jo bare så gerne fører det nye OB ud i verden" - slow down af bit. I kører jeres eget løb og tager credit for noget, som andre hjerne har fundet på. Derudover inddrager I ikke fansene, som lovet. Træk i den forbandede håndbremse og sørg for at få jeres fans oprigtig involveret.

Nu ved jeg, at den praktikant OS&E havde inde i den periode hvor spillertunnellen blev malet faktisk konfronterede sponsoraktiveringschefen, Kasper Thomsen, som var mest omkring spillertunnellen om hvorfor man ikke involveret fansene alligevel - svaret var: "Jeg er da også OB fan, så fansene er vel involveret? Jeg er lige så meget fans som dem (læs: de uofficielle)"

"Nu skal vi se fremad" - det er også korrekt, Jack Jørgensen. Vi skal se fremad. Men vi skal ikke gøre de uofficielle overflødige. Og det er præcis det du ligger op til. Det er en svinestreg uden lige.

"Ingen vidste det ville gå så galt, at de drenge i Kongens Have fik 2 års karantæne. Vi regnede med de fik en løftet pegefinger" - gå dog helt ind i sagen i stedet for at antage noget, for så derefter at gemme sagen væk under gulvtæppet? I burde om nogen værne omkring de stemningsskabende fans, som giver Odense Stadion liv.

Den kommercielle afdeling er ude på dybt vand - og det værste er, at deres arrogance og tro på egne evner gør dem blinde for den virkelighed den odenseanske fanscene møder.

Regler for indlæg