Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Boykot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Der har jo sjældent været nogen stemning de sidste 7-8 år. Det ville være godt med en ny generation stemnings skabere ...
    Jeg er sikker på Jack ser frem til, at du kommer og redder stemningen
    ... Eller er det bare endnu et 'jeg sidder her og taster og så må andre tage teten' opslag?

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg
      Jeg er sikker på Jack ser frem til, at du kommer og redder stemningen
      ... Eller er det bare endnu et 'jeg sidder her og taster og så må andre tage teten' opslag?
      Det lugter lidt som en kriger opslag... For mening giver det ik! Med tanke på al den modarbejdelse og kritisable karantæner der er givet ud de sidste 7 år som der henvises til, er det vanvittigt at folk stadig "gider" deltage aktivt i det stemningsskabende arbejde, så kæmpe respekt her fra!!

      /Dinjo

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg
        Jeg er sikker på Jack ser frem til, at du kommer og redder stemningen
        ... Eller er det bare endnu et 'jeg sidder her og taster og så må andre tage teten' opslag?
        Hvorfor skulle jeg det? Jeg er ikke fan ...

        Comment


          #79
          I dag er der kamp på stadion. Bliver der stemning? Er der stadig boycot? Hvis der er, kræver det meget mere højlydt engagement fra alle andre?

          En efterlyste at yngre skulle tage over. Hvor er de? Det virker ikke til at OB har generet ret mange yngre fans de seneste 7 år - mindst.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
            I dag er der kamp på stadion. Bliver der stemning? Er der stadig boycot? Hvis der er, kræver det meget mere højlydt engagement fra alle andre?

            En efterlyste at yngre skulle tage over. Hvor er de? Det virker ikke til at OB har generet ret mange yngre fans de seneste 7 år - mindst.
            De stribede ejer ikke engang en megafon eller en tromme, derfor bliver stemningen nok på samme niveau som mod FCN.

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              Der har jo sjældent været nogen stemning de sidste 7-8 år. Det ville være godt med en ny generation stemnings skabere ...
              Jeg er nu meget glad for at de er der, og holder fanen højt igennem nogle meget svære år hvor det har været hårdt at være fan, de har holdt godt ved og støttet holdet Der er jo meget savnet nu.

              Sagen syntes jeg er kompleks, mener ikke der er plads til nogle former for vold forbundet med fodbold om det er frivillige slås kampe eller ej, det kan nemt tage overhånd, og tiltrække kedelige typer, der ikke er i stand til at sætte grænser. Bliver forstemt af eksempelvis BIF, hvor politiet må allokerer mange rescourcer som der er rigtig god brug for andre steder eksempelvis til at bekæmpe bandekriminaitet.

              Håber at OB går i god dialog med Ultra og andre berørte stemnnngsskabere, hvis karantænerne er uretfærdige skal de trækkes tilbage. Surt hvis en dedikeret OB fan ikke kan følge sin klub pga. en uretfærdig karantenæ.

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                Jeg er nu meget glad for at de er der, og holder fanen højt igennem nogle meget svære år hvor det har været hårdt at være fan, de har holdt godt ved og støttet holdet Der er jo meget savnet nu.

                Sagen syntes jeg er kompleks, mener ikke der er plads til nogle former for vold forbundet med fodbold om det er frivillige slås kampe eller ej, det kan nemt tage overhånd, og tiltrække kedelige typer, der ikke er i stand til at sætte grænser. Bliver forstemt af eksempelvis BIF, hvor politiet må allokerer mange rescourcer som der er rigtig god brug for andre steder eksempelvis til at bekæmpe bandekriminaitet.

                Håber at OB går i god dialog med Ultra og andre berørte stemnnngsskabere, hvis karantænerne er uretfærdige skal de trækkes tilbage. Surt hvis en dedikeret OB fan ikke kan følge sin klub pga. en uretfærdig karantenæ.
                Eller efterforske massiv økonomisk kriminalitet, som vel er vores tids største røver fra den fælles kasse.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                  I dag er der kamp på stadion. Bliver der stemning? Er der stadig boycot? Hvis der er, kræver det meget mere højlydt engagement fra alle andre?

                  En efterlyste at yngre skulle tage over. Hvor er de? Det virker ikke til at OB har generet ret mange yngre fans de seneste 7 år - mindst.
                  Nu er den gruppering der er omkring de uofficielle og stemningskaberne vel netop de yngre fans. Medmindre du snakker mindreårige..

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                    Jeg er nu meget glad for at de er der, og holder fanen højt igennem nogle meget svære år hvor det har været hårdt at være fan, de har holdt godt ved og støttet holdet Der er jo meget savnet nu.

                    Sagen syntes jeg er kompleks, mener ikke der er plads til nogle former for vold forbundet med fodbold om det er frivillige slås kampe eller ej, det kan nemt tage overhånd, og tiltrække kedelige typer, der ikke er i stand til at sætte grænser. Bliver forstemt af eksempelvis BIF, hvor politiet må allokerer mange rescourcer som der er rigtig god brug for andre steder eksempelvis til at bekæmpe bandekriminaitet.

                    Håber at OB går i god dialog med Ultra og andre berørte stemnnngsskabere, hvis karantænerne er uretfærdige skal de trækkes tilbage. Surt hvis en dedikeret OB fan ikke kan følge sin klub pga. en uretfærdig karantenæ.
                    Er det ikke politiet der har givet de karantæner eller er det mig som har misforstået noget???
                    Tænker blot ob kan vel ikke gøre noget i forhold til politiets beslutninger.ø
                    Dem der er ramt og som mener det er uretfærdigt må vel kunne klage et eller andet sted... Eller kommer det mon i retten

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                      Nu er den gruppering der er omkring de uofficielle og stemningskaberne vel netop de yngre fans. Medmindre du snakker mindreårige..
                      Ha-ha - jeg er ikke inde i præcis hvor gamle de fleste er blandt de uofficielle. Og ja, jeg ser unge der, men der var altså en her i tråden der efterlyste det. Og det er så det jeg ikke finder realistisk.
                      Nu er der knapt en halv time til kampen. Jeg synes ikke det er i orden,at vi ikke får en opdatering. Jeg har i al fald ikke set nogen.
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af Nordfyn Se indlæg
                        Er det ikke politiet der har givet de karantæner eller er det mig som har misforstået noget???
                        Tænker blot ob kan vel ikke gøre noget i forhold til politiets beslutninger.ø
                        Dem der er ramt og som mener det er uretfærdigt må vel kunne klage et eller andet sted... Eller kommer det mon i retten
                        Kommentatorerne nævnte i 1. halvleg at politiet havde givet karantæner på baggrund af værtshusloven, som åbenbart også er gældende på stadion. Er sådanne karantæner typisk ikke på 2 år?

                        Comment


                          #87
                          Karantænerne varer 2 år, korrekt. Men så må vi vende stærkt tilbage :-)

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg
                            Karantænerne varer 2 år, korrekt. Men så må vi vende stærkt tilbage :-)
                            Gælder det også udebane?

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                              Kommentatorerne nævnte i 1. halvleg at politiet havde givet karantæner på baggrund af værtshusloven, som åbenbart også er gældende på stadion. Er sådanne karantæner typisk ikke på 2 år?
                              Det var jeg ikke klar over at politiet kunne beslutte alene, forstår så ikke helt boykotten hvis det er tilfældet, så er det jo ude af OB's hænder at ophæve dem, og

                              Comment


                                #90
                                Stadion er omfattet af restaurationsloven. Dvs at hvis Politiet udsteder forbud efter restaurationsloven, og så har OB INTET at skulle have sagt.

                                Comment

                                Working...
                                X