Side 29 af 71 FørsteFørste ... 19272829303139 ... SidsteSidste
Viser resultater 281 til 290 af 701

Emne: Boykot

Jeg kom egentlig herind for at læse om boykotten var blevet opløst. Det lød sådan fra fjerneren. Godt arbejde, bortset fra at lyd og trommer altid gør vores spillere nervøse.
    Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

Citer Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
    Hvorfor måtte spillerne ikke gå ned til tribunen i dag?
    Vi fik ikke en sejr, så kan du ikke forvente den helt store rutine. Og det var da også malplaceret, i bedste fald, at nogle fans forsøgte at starte "En gang Odense"

Citer Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    Man burde da starte med at smide alle dem væk fra stemningsområdet der bare står der for at se bold. De kan sidde andre steder på stadion.
    Jeg har altid siddet bag målet. Som i ALTID.
    Men jeg gider ikke forkromede misstemningsskabere. Når der er masser af stemning er jeg med. Ellers kun som kampen udarter sig. Råber meget. Og jeg følger aldrig forslag som er umusikalske /dårligt timede eller for ukendte.

Citer Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
    Jeg kom egentlig herind for at læse om boykotten var blevet opløst. Det lød sådan fra fjerneren. Godt arbejde, bortset fra at lyd og trommer altid gør vores spillere nervøse.
    Så må der være noget i vejen med dit fjernsyn 😂

Så må der være noget i vejen med dit fjernsyn 😂
    Mit fjernsyn er et beovision avant 55", så det tror jeg ikke
    Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

Stemningen var ok. Den var bedre end den ofte har været når de "uundværlige" har været der. Måske er ingen uundværlige?

Alle der ved blot en lille smule om stemning ved at man ikke kan bruge tv som retningsgiver, da det primært afhænger af tv-selskabernes lydbearbejdning. Man vil ofte undervejs i kampene kunne høre at de skiftevis skruer op og ned for de forskellige holds fans.

Når det er sagt, så var der relativt mange i og omkring stemningsområdet, og særligt de første 10 min og i slutningen af kampen var stemningen godkendt - altså ud fra en lydmæssig betragtning. Bedre end nogle kampe, dårligere end andre.

Samlet set var stemningsskabelsen dog mere fattig ift. klubinitiativer og mere ensidigt sangrepertoire.

Det interessante er jo om man kan bygge ovenpå til mindre opgør, eller om det hele fiser ud. Og om OB vil blive ved med at gøre den odenseanske fanstand til grin landet over med deres initiativer.

så burde du da have hørt at stemningen ikke var noget at råbe hurra for idag

så burde du da have hørt at stemningen ikke var noget at råbe hurra for idag
    Ja og de hvide og blå der blev sunget højest for var AGF :-)
    Jesper Hansen :

Citer Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Ja og de hvide og blå der blev sunget højest for var AGF :-)
    Præcis. De uofficielle mangler. Tror kun "kom alle mand" blev sunget 10 gange igår. Den sang er efterhånden så mega ødelagt. Men det åbenbart den eneste sang de officielle kan desværre. Stod selv i stemningsområdet igår. Så det med RMN siger der var god stemning. Øh 😁

Regler for indlæg