Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Boykot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg
    Det er fint at DS tager initiativet nu. De skal bare ikke falde tilbage i deres inaktive hule så snart andre tager over igen.
    +1

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg
      Det er fint at DS tager initiativet nu. De skal bare ikke falde tilbage i deres inaktive hule så snart andre tager over igen.
      Enig. Der er brug for alle. De uofficielle til at tage styringen, sørge for det ikke er de samme 3 sange der bliver startet og vedholdenheden i sangene.

      Tilgengæld er det vigtigt alle andre støtte op og synger med, for ellers vil volumen aldrig nå andet end middelmådighed.

      Så nej der skal ikke peges fingre af hinanden, for i sidste ende står vi der jo alle fordi vi elsker striberne. Om du er med i en gruppe, eller bare er på stadion med en flok venner, så gælder alle stemmer ligemeget.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg
        Det er fint at DS tager initiativet nu. De skal bare ikke falde tilbage i deres inaktive hule så snart andre tager over igen.
        Der kan ske meget på 2 år... Og lad os nu ser hvem der er der til den tid...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Nordfyn Se indlæg
          Der kan ske meget på 2 år... Og lad os nu ser hvem der er der til den tid...
          Ja self. Men det stemning igår var jo dicideret pinligt :) mod Esbjerg var der dog momenter under kampen med ok stemning

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Nordfyn Se indlæg
            Der kan ske meget på 2 år... Og lad os nu ser hvem der er der til den tid...
            Ja det er du ikke den første fra DS som siger.

            Vi kommer tilbage og vil sigte efter at koordinere stemningen i samme grad som tidligere. Med hvilket antal vides ikke, men mange bløder for klubben og har gjort et årti efterhånden. Heldigvis kan der laves meget andet for at fremme fankultur end 90 minutter på betonen hver uge.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
              Men ulempen er jo når de uofficielle er i stemningsområdet så står de officielle bare og ser bold. Alt for mange mennesker burde faktisk fjernes fra stemningsområdet
              Enig, der har ikke fra nogle af parterne været udvist samarbejdsvilje
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Jeg indrømmer gerne, at jeg har (og er) meget skeptisk overfor DS, som dem der styrer stemningen på tribunen. Det er blandt andet fordi de har meget lidt erfaring med at skabe stemning.

                Jeg tror måske mange, inkl. DS, har undervurderet hvor vigtig erfaring er - specielt når man fungerer som capo. Der er det ikke nok at kunne alle sangene. Det er ligeså vigtigt at kunne læse menneskerne rundt om en og stemningen på stadion, så man kan starte de rigtige sange på de rigtige tidspunkter. Derfor kan man heller ikke forvente, at en capo fra DS fungerer ligeså godt som de tidligere capoer fra UO - men måske kommer det med tiden.

                Jeg står ikke selv midt i stemningskernen men lidt ved siden af. Mit indtryk fra kampen i går var egentlig at mange gerne ville være med. Specielt efter målene. Mange blev dog slået ud af det umenneskelige dårlige trommespil - som ofte ikke engang var den rigtige melodi. Derfor gav mange af dem rundt om mig også hurtigt op eller blev forvirret. Hvis man ikke kunne finde en anden trommeslager, skulle man måske bare have prøvet uden.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af V5000 Se indlæg
                  Jeg indrømmer gerne, at jeg har (og er) meget skeptisk overfor DS, som dem der styrer stemningen på tribunen. Det er blandt andet fordi de har meget lidt erfaring med at skabe stemning.

                  Jeg tror måske mange, inkl. DS, har undervurderet hvor vigtig erfaring er - specielt når man fungerer som capo. Der er det ikke nok at kunne alle sangene. Det er ligeså vigtigt at kunne læse menneskerne rundt om en og stemningen på stadion, så man kan starte de rigtige sange på de rigtige tidspunkter. Derfor kan man heller ikke forvente, at en capo fra DS fungerer ligeså godt som de tidligere capoer fra UO - men måske kommer det med tiden.

                  Jeg står ikke selv midt i stemningskernen men lidt ved siden af. Mit indtryk fra kampen i går var egentlig at mange gerne ville være med. Specielt efter målene. Mange blev dog slået ud af det umenneskelige dårlige trommespil - som ofte ikke engang var den rigtige melodi. Derfor gav mange af dem rundt om mig også hurtigt op eller blev forvirret. Hvis man ikke kunne finde en anden trommeslager, skulle man måske bare have prøvet uden.
                  Altså stod selv i selve stemningsområdet igår. Og ingen gad synge med. Kun ganske få. Om det er tromme eller ej. Skal man satme kunne synge. Men det har været en tendens i mange år at rigtig mange IKKE stemningsskabere stiller sig i stemningsområdet

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                    Altså stod selv i selve stemningsområdet igår. Og ingen gad synge med. Kun ganske få. Om det er tromme eller ej. Skal man satme kunne synge. Men det har været en tendens i mange år at rigtig mange IKKE stemningsskabere stiller sig i stemningsområdet
                    Og heldigvis for det! Vi må se i øjnene, at der ikke er ret mange stemningsskabere tilbage. Men det ville godt nok se dumt ud, hvis der kun stod 10 mennesker og alle andre stod ude i siden. På den måde ville det også være sværere at få de andre til at synge med.

                    Jeg ved ikke hvad der skete i stemningsafsnittet. Mange rundt om mig kendte tydeligvis ikke sangene godt nok til at kunne (eller gide) at synge med, når trommen spiller en anden melodi eller dobbelt tempo.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af V5000 Se indlæg
                      Jeg indrømmer gerne, at jeg har (og er) meget skeptisk overfor DS, som dem der styrer stemningen på tribunen. Det er blandt andet fordi de har meget lidt erfaring med at skabe stemning.

                      Jeg tror måske mange, inkl. DS, har undervurderet hvor vigtig erfaring er - specielt når man fungerer som capo. Der er det ikke nok at kunne alle sangene. Det er ligeså vigtigt at kunne læse menneskerne rundt om en og stemningen på stadion, så man kan starte de rigtige sange på de rigtige tidspunkter. Derfor kan man heller ikke forvente, at en capo fra DS fungerer ligeså godt som de tidligere capoer fra UO - men måske kommer det med tiden.

                      Jeg står ikke selv midt i stemningskernen men lidt ved siden af. Mit indtryk fra kampen i går var egentlig at mange gerne ville være med. Specielt efter målene. Mange blev dog slået ud af det umenneskelige dårlige trommespil - som ofte ikke engang var den rigtige melodi. Derfor gav mange af dem rundt om mig også hurtigt op eller blev forvirret. Hvis man ikke kunne finde en anden trommeslager, skulle man måske bare have prøvet uden.


                      Helt enig - det virkede som om at ham på trommen var skyld i at sangene ebbede lynhurtigt ud.

                      Comment


                        Mentaliteten i stemningsområdet har altid været sådan. De uofficielle gør arbejdet. Og de officielle synger kun med på kom alle mand. Efter de uofficielle er smuttet. Har de officielle forsøgt. Men ja det bare langt fra godt. Aaaaalt for mange folk står som sagt i stemningsområdet uden at yde. Og burde placere sig andre steder på tribunen

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                          Mentaliteten i stemningsområdet har altid været sådan. De uofficielle gør arbejdet. Og de officielle synger kun med på kom alle mand. Efter de uofficielle er smuttet. Har de officielle forsøgt. Men ja det bare langt fra godt. Aaaaalt for mange folk står som sagt i stemningsområdet uden at yde. Og burde placere sig andre steder på tribunen
                          Nu er det jo ikke fordi der ikke er plads. Tribunen ville være forholdsvis tom hvis der ikke stod folk og så fodbold :)

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            Nu er det jo ikke fordi der ikke er plads. Tribunen ville være forholdsvis tom hvis der ikke stod folk og så fodbold :)
                            Ja men i et stemningsområde der bidrager man ;)

                            Comment


                              Uofficiel eller officiel capo så må det satme føles som op af bakke når langt over halvdelen af stemningsområdet bare står og ser bold.
                              Jeg har en gang stået og til en gang Odense, altid Odense lagt mine arme omkring sidemandens skuldre og lad mig sige det kort: den unge dame var MEGET modstander af mine arme 😂😂😂😂😂😂 og fik da pippet til mig, vil du godt lige lad vær... Tjaaa 😂😂😂
                              Ej manglende bidrag er i den grad et stort problem blandt folk lige i stå området. Men hvordan vi kommer det til livs ved jeg ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                                Ja men i et stemningsområde der bidrager man ;)
                                Ikke i Odense åbenbart :)

                                Comment

                                Working...
                                X