Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt EfB-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Indsatsen og viljen var der, men der var bare så mange opspilsfejl på børneniveau, så det trækker meget ned i en samlet bedømmelse.
    Absolut, men synes også bare før vi har set en Greve på kanten gøre livet sværere for den back bag ham. Det var godt nok i en anden formation, men tror simpelthen vurderingen er at det pt er vigtigere at vi står så godt som muligt og så må Julius være manden som skal åbne modstanderen op, og forhåbentlig rammer Kløve et bedre niveau offensivt. Og det at viljen og fighten tydeligvis er der er jo allerede meget bedre end Jønsson.

    Comment


      #17
      Kan simpelthen ikke forestille mig at Kadrii ikke starter på fredag mod EfB. Spørgsmålet er vel bare hvem der spiller ved siden af ham.
      Helenius eller AK?

      Eller kunne man gå i 3-4-3 og droppe Kløve?

      Comment


        #18
        Jeg tror ikke Helenius ryger af efter 2 kasser. Så hvis Bash starter i et to mands angreb, så må det næsten være en bænkeplads til AK.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg
          Jeg tror ikke Helenius ryger af efter 2 kasser. Så hvis Bash starter i et to mands angreb, så må det næsten være en bænkeplads til AK.
          Så kan det jo være han kan øve sig lidt i at ramme målet...

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg
            Jeg tror ikke Helenius ryger af efter 2 kasser. Så hvis Bash starter i et to mands angreb, så må det næsten være en bænkeplads til AK.
            Det kan næsten ikke være andet end AK der starter på bænken. Jeg synes Helenius har gjort det fornuftigt i de seneste kampe mod FCN og AB.
            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg
              Jeg tror ikke Helenius ryger af efter 2 kasser. Så hvis Bash starter i et to mands angreb, så må det næsten være en bænkeplads til AK.
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Det kan næsten ikke være andet end AK der starter på bænken. Jeg synes Helenius har gjort det fornuftigt i de seneste kampe mod FCN og AB.
              Nu handler det også om relationer og det at gøre hinanden gode. Så vi må se. Vil ikke blive overrasket hvis AK foretrækkes selvom Helenius har gjort det bedst

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Nu handler det også om relationer og det at gøre hinanden gode. Så vi må se. Vil ikke blive overrasket hvis AK foretrækkes selvom Helenius har gjort det bedst
                Det har du helt ret i, jeg kan dog ikke se at AK har bedre relationer til Bashkim især, end Helenius har. Helenius har i hvert fald bedre muligheder for at flække bolden videre til et dybdeløb som både Bashkim og MJ kan.
                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Det har du helt ret i, jeg kan dog ikke se at AK har bedre relationer til Bashkim især, end Helenius har. Helenius har i hvert fald bedre muligheder for at flække bolden videre til et dybdeløb som både Bashkim og MJ kan.
                  Jeg er enig. AK er en svær størrelse, også derfor jeg ikke synes han er en første angreber. Hvis Helenius finder hans topniveau så er han mere brugbar. Desværre har bundniveauet været lige så lavt som Jønnes i perioder.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Det kan næsten ikke være andet end AK der starter på bænken. Jeg synes Helenius har gjort det fornuftigt i de seneste kampe mod FCN og AB.
                    enig - Helenius har overrasket. De sidste par kampe har han lavet aggressivt tilbageløb og dækket af for hans holdkammerater

                    Comment


                      #25
                      Tror AK trækker sorteper, og må en tur på bænken. Helt i orden, hvis du spørger mig. Han har været pivringe i denne sæson.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                        Tror AK trækker sorteper, og må en tur på bænken. Helt i orden, hvis du spørger mig. Han har været pivringe i denne sæson.
                        Helt enig. Og hvis vi skulle gå til 3-4-3 under kampen så håber det bliver Bashkim, Jørgensen og Helenius.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                          Tror AK trækker sorteper, og må en tur på bænken. Helt i orden, hvis du spørger mig. Han har været pivringe i denne sæson.
                          Generelt har Aaberne, kun slået til i korte perioder, god vi får ryddet op. Måske ender Helenius som den største succes af dem.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                            Generelt har Aaberne, kun slået til i korte perioder, god vi får ryddet op. Måske ender Helenius som den største succes af dem.
                            Indrømmet, jeg er ikke den store AK-fan, men hans 15 mål i sidste sæson og, hvad var det, 12 i første sæson, hvor Falk også var her, tæller op i det samlede regnskab. Jeg synes generelt bare, at der er ALT for langt mellem de gode aktioner og dermed også mellem målene. Han forkludrer ofte mere, end han gavner i vores opspil. Det er lidt hårdt, men jeg synes faktisk ikke han er god nok til OB.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Helt enig. Og hvis vi skulle gå til 3-4-3 under kampen så håber det bliver Bashkim, Jørgensen og Helenius.
                              Der bliver simpelthen spillet for meget managerspil for nogles vedkomne herinde. Skulle det utrolige ske at JM ville vælge et system han aldrig har spillet før, og ligefrem lægge det helt om til at spille med to fløje en decimeret midtbane og uden wingbacks, så tænker du simpelthen at han skal droppe JBL, RJL og ofre en central midtbanemand samt en angriber, for at omkole MJ til wing i dit football manager system. Jeg siger ikke det er umuligt. Jeg siger blot at jeg giver 10 store fadøl og 200 i cash til en valgfri præmie for et godt kald, skulle det ske.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Opfatter JBL som Wingback ... har Kløve så spillet CM...?
                                Det er en joke ik ?

                                Comment

                                Working...
                                X