Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt EfB-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Opstillingen er

    Grytebust
    Leeuwen Tverskov Ludwig
    Kløve Greve Drachmann Eskesen JBL
    Bashkim Helenius


    Fedt at Drachmann er klar
    Fed opstilling. Min ideal, naturligvis pånær ryan for kløve.
    Spændt på Greve centralt. Håber han får nogle kampe i træk derinde. Kom så OB.

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
      Fed opstilling. Min ideal, naturligvis pånær ryan for kløve.
      Spændt på Greve centralt. Håber han får nogle kampe i træk derinde. Kom så OB.
      Lad os da håbe han griber chancen. Både ham og Kløve har været for langt under niveau denne sæson. Jeg savner ligefrem Casper Nielsen.

      Comment


        #93
        Jeg tror sgu på Kløve i dag. Ikke hans plads, men jeg tror han kan være en rigtig god back-up via sit løbepensum og skud/indlæg.

        Comment


          #94
          Jeg dør indeni af at høre Viasats optakt. Hvorfor er det alle de dårligste og mest uinteressante mennesker, der skal dække Superligaen i tv?

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
            Jeg dør indeni af at høre Viasats optakt. Hvorfor er det alle de dårligste og mest uinteressante mennesker, der skal dække Superligaen i tv?
            Argh, slap dog af. Der er sgu da ikke meget der er bedre, end at høre Boldsen interviewe nogle cheerleaders, når man venter på, at Striwerne skal igang.

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
              Jeg dør indeni af at høre Viasats optakt. Hvorfor er det alle de dårligste og mest uinteressante mennesker, der skal dække Superligaen i tv?
              Det er simpelthen ulideligt. Mere tåkrummende end Klovn.

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                Jeg dør indeni af at høre Viasats optakt. Hvorfor er det alle de dårligste og mest uinteressante mennesker, der skal dække Superligaen i tv?
                Det er fordi fokus er på kendte, ikke kompetente.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Det er fordi fokus er på kendte, ikke kompetente.
                  Med alle deres reklameindtægter kan man næsten heller ikke forlange det.

                  Comment


                    #99
                    Vi skulle have ført 1,5-0 på 1,5 minut...

                    Comment


                      Opløftende start. Kløve er ok med, Eske er legesyg og Esbjerg virker helt lammede..

                      Comment

                      Working...
                      X