Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt EfB-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt EfB-OB

    Endnu en vigtig kamp.
    Jeg er personlig meget spændt på at se om en JJ eller Vacek kommer i omdrejninger og slår Kløve af på midten. Samt om Bashkim starter inde. Og på bekostning af hvem

    Desuden skal der sorteres 7 marksspillere fra da alle ser ud til at være klar pånær Harboe.
    Mit gæt er

    Harboe
    Frøkjær
    Yao
    Lund
    Festersen
    Desler
    Vacek

    #2
    Der er efterhånden en del muligheder... ville godt vide lidt mere om Vacek ...

    Gryte
    Ramon Tverskov Ludwig
    Ryan. JBL
    Eskesen. Drachmann. Vacek/Kadrii
    AK/Helenius. Helenius/Kadrii

    Syntes helt sikkert at Kadrii skal starte inde men er han på kant eller på toppen..
    Virker han bedst sammen med AK der er bedst til de dybe løb eller Helenius der kan rage den til sig og snitte/lægge den videre? Tror måske Helenius.. hvis vi skal have Kadrii til at skyde på mål ...
    Last edited by Plum; 02-09-2018, 19:06.
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Endnu en vigtig kamp.
      Jeg er personlig meget spændt på at se om en JJ eller Vacek kommer i omdrejninger og slår Kløve af på midten. Samt om Bashkim starter inde. Og på bekostning af hvem

      Desuden skal der sorteres 7 marksspillere fra da alle ser ud til at være klar pånær Harboe.
      Mit gæt er

      Harboe
      Frøkjær
      Yao
      Lund
      Festersen
      Desler
      Vacek
      Jeg hæfter mig med denne kommentar af JM: "
      Her kan vi få de skadede spillere tilbage i fuld vigør, og så har vi en rigtig spændende konkurrencesituation, der kan være med til at løfte alle på holdet.
      " fra ob.dk

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
        Jeg hæfter mig med denne kommentar af JM: "
        Her kan vi få de skadede spillere tilbage i fuld vigør, og så har vi en rigtig spændende konkurrencesituation, der kan være med til at løfte alle på holdet.
        " fra ob.dk
        Det er jo snart som i FCM. Bare på lavere niveau selvfølgeligt
        Jeg håber bare at spillerne tager udfordringen op og alle giver endnu mere til træning og i kamp så det lige giver de sidste %`er på banen

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Der er efterhånden en del muligheder... ville godt vide lidt mere om Vacek ...

          Gryte
          Ramon Tverskov Ludwig
          Ryan. JBL
          Eskesen. Drachmann. Vacek/Kadrii
          AK/Helenius. Helenius/Kadrii

          Syntes helt sikkert at Kadrii skal starte inde men er han på kant eller på toppen..
          Virker han bedst sammen med AK der er bedst til de dybe løb eller Helenius der kan rage den til sig og snitte/lægge den videre? Tror måske Helenius.. hvis vi skal have Kadrii til at skyde på mål ...
          Kant? Mener du wingbacks? For kanter er der ingen af i OBs system

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
            Kant? Mener du wingbacks? For kanter er der ingen af i OBs system
            Opfatter JBL som Wingback ... har Kløve så spillet CM...?
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Opfatter JBL som Wingback ... har Kløve så spillet CM...?
              Ja det har han vidst...

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                Opfatter JBL som Wingback ... har Kløve så spillet CM...?
                Ja noget i den stil, men føler ikke at midtbanen ligger på linie som man kender det traditionelt. Drachmann dækker primært dybt. Julius har den mest frie rolle. Kløve har flere defensive forpligtelser end Julius.
                De sidste par kampe synes jeg mest Kløve har ligget i venstre side, men jeg er slet ikke sikker på hvordan det præcist bliver vist på en taktiktavle.

                Hvad aftalerne helt præcist er tror jeg kun spillerne og trænerne ved 🙂

                Comment


                  #9
                  Jeg tror helt sikkert at Kadrii i første omgang står til at bidrage i angrebet. Dels har vi ikke pt. nogen angribere med tur i den, og dels tror jeg kun vi ville få det optimale ud af Kadrii på midtbanen, hvis han overtager Julius' plads, og som han spiller, så sættes han ikke af. Derfor håber og tror jeg at han starter i angrebet efter landskampenpausen. Om det bliver i stedet for AK eller Helenius betyder ikke det store for mig lige for tiden. Jeg er meget spændt på hvem der udtages, for hold da op, hvor ligner det der er mange spillere lige nu som er på nogenlunde samme niveau på den midtbane. Pt er Eske og Drachmann selvskrevet, men jjt, kløve, Greve, cn og Vacek. Jeg tror ikke det er nemt at vurdere hvem der er bedst af dem.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                    Jeg tror helt sikkert at Kadrii i første omgang står til at bidrage i angrebet. Dels har vi ikke pt. nogen angribere med tur i den, og dels tror jeg kun vi ville få det optimale ud af Kadrii på midtbanen, hvis han overtager Julius' plads, og som han spiller, så sættes han ikke af. Derfor håber og tror jeg at han starter i angrebet efter landskampenpausen. Om det bliver i stedet for AK eller Helenius betyder ikke det store for mig lige for tiden. Jeg er meget spændt på hvem der udtages, for hold da op, hvor ligner det der er mange spillere lige nu som er på nogenlunde samme niveau på den midtbane. Pt er Eske og Drachmann selvskrevet, men jjt, kløve, Greve, cn og Vacek. Jeg tror ikke det er nemt at vurdere hvem der er bedst af dem.
                    Håber vi får en uhørt situation, hvor både JJT, Eske og Vacek kan gøre en forskel på de to forreste midtbanepladser. Så kan Casper Nielsen dække af for Drachmann (eller Tverskov, og så ryger KEP ind i forsvaret), og samtidigt har man forhåbentlig en sur og sulten AK, der kommer ind og gør en forskel som angriber-sub (hvilket han var god som i AaB). Hvis Kadri så kan skyde og Vacek og JJT ligefrem også kan skyde udefra, så er det jo helt vanvittigt. Det bliver et skydetelt, jo:-)

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                      Håber vi får en uhørt situation, hvor både JJT, Eske og Vacek kan gøre en forskel på de to forreste midtbanepladser. Så kan Casper Nielsen dække af for Drachmann (eller Tverskov, og så ryger KEP ind i forsvaret), og samtidigt har man forhåbentlig en sur og sulten AK, der kommer ind og gør en forskel som angriber-sub (hvilket han var god som i AaB). Hvis Kadri så kan skyde og Vacek og JJT ligefrem også kan skyde udefra, så er det jo helt vanvittigt. Det bliver et skydetelt, jo:-)
                      Du vil vel ikke have KEP på banen. Holdet er langt bedre uden. Han er for langsom og har alt for travlt med at spille for KEP, og ikke for holdet. Uanset hvor sur AK bliver, så tvivler jeg på han har en rolle som andet end sub når BK er klar

                      Comment


                        #12
                        Så er der bestilt billetter til udebaneafsnittet, kører en fuldt bil mod Esbjerg!
                        siden 1887

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                          Ja noget i den stil, men føler ikke at midtbanen ligger på linie som man kender det traditionelt. Drachmann dækker primært dybt. Julius har den mest frie rolle. Kløve har flere defensive forpligtelser end Julius.
                          De sidste par kampe synes jeg mest Kløve har ligget i venstre side, men jeg er slet ikke sikker på hvordan det præcist bliver vist på en taktiktavle.

                          Hvad aftalerne helt præcist er tror jeg kun spillerne og trænerne ved 
                          Jeg er på ingen måde uenig i Kløve ikke helt har levet op til det niveau han var på i forårssæsonen, men som du skriver så er hans rolle nok også blevet mere defensiv i 3-5-2/5-3-2 systemet med pligt til at falde tilbage når backerne suser med frem.
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Jeg er på ingen måde uenig i Kløve ikke helt har levet op til det niveau han var på i forårssæsonen, men som du skriver så er hans rolle nok også blevet mere defensiv i 3-5-2/5-3-2 systemet med pligt til at falde tilbage når backerne suser med frem.
                            Ville heller ikke undre mig om det er grunden til at han er foretrukket frem for Greve pt. For Kløve og Julius var godt nok konstant på farten når FCN havde bolden. AK og Hellenius stod lavt omkring midten således at FCN ikke kunne få bolden ind der og blive retvendte, det betød dog også at der var ekstra pres på backs og Kløve/Eske for at lukke ned når den kom på siderne hvilket blev løst ganske godt set herfra. Så må man sige at offensivt har han ikke fundet ind i systemet endnu, men umiddelbart synes jeg at hans løbepensum defensivt var ganske godkendt.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                              Ville heller ikke undre mig om det er grunden til at han er foretrukket frem for Greve pt. For Kløve og Julius var godt nok konstant på farten når FCN havde bolden. AK og Hellenius stod lavt omkring midten således at FCN ikke kunne få bolden ind der og blive retvendte, det betød dog også at der var ekstra pres på backs og Kløve/Eske for at lukke ned når den kom på siderne hvilket blev løst ganske godt set herfra. Så må man sige at offensivt har han ikke fundet ind i systemet endnu, men umiddelbart synes jeg at hans løbepensum defensivt var ganske godkendt.
                              Indsatsen og viljen var der, men der var bare så mange opspilsfejl på børneniveau, så det trækker meget ned i en samlet bedømmelse.

                              Comment

                              Working...
                              X