Annoncering

Collapse
No announcement yet.

MOM OB-Viborg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Ruud var tilforladelig, så han kan få min stemme. Larsen var håbløs ringe igen igen.

    Comment


      #17
      Udover de giver os udfordringen med at se hvad spilkonceptet mon er , så giver de os også udfordringen hver gang når vi skal finde MOM ..

      Giver den til JBL med ønske om god bedring.
      Last edited by Slambert; 16-03-2014, 22:46.

      Comment


        #18
        JC

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Bortset fra, at han måske bruger lidt for bombastiske udtryk; så er der absolut intet pinligt i at mene, at han var langt under niveau i dag - med bolden. Han smed TONSVIS af bolde væk, der ganske rigtigt var med til at trække vores spil ned i niveau. Ligesom Espen Ruud gjorde imod FCK; men fight og indstilling bliver belønnet herinde; så jeg forstår så ganske udmærket, hvis nogen vil stemme på ham som man of the match. Ari har fighten og mentaliteten i stort set hver kamp, også i dag; men han smed altså rigtigt mange bolde væk; rent offensivt; og vi bliver altså ikke et bedre hold af ren fight. Vi skal også snart til at spille lidt bedre.

          Jeg stemmer blankt til Man Of The Match; fordi jeg synes det ikke var godkendt med bolden i dag. Heller ikke fra Ari Skulasons side.

          Synes jeg. Og det er altså ikke pinligt, bare fordi du er uenig.

          MvH ChrisOB
          Det har intet at gøre med at være uenig.
          Men at blive kaldt en mastuberende fanklub bare fordi man stemmer på Ari er da på grænsen til det pinlige.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Det har intet at gøre med at være uenig.
            Men at blive kaldt en mastuberende fanklub bare fordi man stemmer på Ari er da på grænsen til det pinlige.
            Hvis du havde nået min alder, ville du tage det som et kompliment.

            Comment


              #21
              Barrett.

              Alene fordi han giver mig håb for fremtiden (anden uge i træk, det bliver min grund til min stemme i øvrigt...)

              Han bliver god. Virker sikker på bolden, går virkelig godt med i det offensive, og holder samtidigt fokus defensivt.

              Men hvor var boldspillet en ynk i dag. Vi kan simpelt hen ikke ramme hinanden over 20 meter for at redde vores eget liv. Og så er dødbold altså en så vigtig del af det moderne spil, at det virker som en decideret hån at se de elendigheder der bliver leveret på hjørnespark og frispark i dag (også i dag). Den eneste der bliver ramt nogenlunde fører til målet, ironisk nok...
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                #22
                JC
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #23
                  Forstår ikke hvordan Mos kunne blive valgt som MOM på stadion?

                  Men ham den unge gut Barett, gjorde det glimrende

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                    Forstår ikke hvordan Mos kunne blive valgt som MOM på stadion?

                    Men ham den unge gut Barett, gjorde det glimrende
                    Syntes nu det er en classic at man på stadion vælger den der scorer(flest)

                    Comment


                      #25
                      Spelmann.

                      Comment


                        #26
                        Kasper Larsen får min stemme.

                        Ari imponerede mig heller ikke idag - bortset fra indsatsen. Spelmann spillede i mine øjne heller ikke en god kamp - ligesom resten af midtbanen. Vi var generelt rigtig skidt i spillet med bolden.

                        Jeg kunne godt lide hvad jeg så fra JBL og det er rigtig godt at høre, at det ikke var videre alvorligt med ham (altid meget ubehageligt når en spiller ligger stille så længe som han gjorde). Han satte ikke ligefrem noget i brand, men han viste da potentiale offensivt. Men jeg var mest imponeret (og lidt overrasket) over hans defensive arbejde. Jeg havde lidt forestillet mig, at han ville komme med en mere naiv, offensiv tilgang til kampen, men istedet synes jeg han leverede en "voksen" og defensivt påpasselig indsats samtidig med han kom frem når muligheden bød sig. Bestemt lovende.

                        Comment


                          #27
                          Efter ny skala.

                          JC: 4

                          ER: 4
                          AMC: 00
                          KL: 4
                          Barret: 4

                          Emil: 4
                          Falk: 4
                          Skulason 4
                          Spellman: 2

                          Skoubo: 2
                          Mos: 4

                          Mom: Ari Skulason
                          Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

                          Comment


                            #28
                            Ruud.

                            Midtbanen er for hektisk og forjaget, virker som om Troels enten sætter en midtbane der kan skabe chancer men ikke forsvare (Vadocz+Schoop), eller også en midtbane der fighter og løber solen sort (Ari+Spelmann), men mangler meeeget i det opbyggende spil.

                            Savner balance på midtbanen. Og en ny træner.

                            Comment

                            Working...
                            X