Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokalkamp AB-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Fedt man! Er der grillpøller og hele pisset også?

    Tages der dankort begge steder?
    Aner det faktisk ikke. Har boet i mere end 20 år lige ved siden af stadion, men torsdag er første gang jeg skal derhen. Men mon ikke. Vi er ligeså udviklede her på øen. :-)

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
      Aner det faktisk ikke. Har boet i mere end 20 år lige ved siden af stadion, men torsdag er første gang jeg skal derhen. Men mon ikke. Vi er ligeså udviklede her på øen. :-)
      Da jeg boede i KBH fra ca 2000 til 2005, var jeg meget overrasket over, at stort set ingen bagerbutikker tog imod Dankort :-0

      bevares, det var som regel små butikker med én ekspedient, hvor jeg var vant til at handle hos Hjertebageren i Tarup Center, hvor der snildt kunne være fem bagerjomfruer bag disken samtidigt!

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
        Da jeg boede i KBH fra ca 2000 til 2005, var jeg meget overrasket over, at stort set ingen bagerbutikker tog imod Dankort :-0

        bevares, det var som regel små butikker med én ekspedient, hvor jeg var vant til at handle hos Hjertebageren i Tarup Center, hvor der snildt kunne være fem bagerjomfruer bag disken samtidigt!
        De går lidt mere op i sundhed i hovedstaden, så bagerne er bare ikke ligeså besøgte. ;-)

        Jeg bor her selv, og har gjort i ti år. Har dog aldrig været på AB’s stadion, men bor 15-20 min. på cykel derfra. Mon ikke de har pølser og andet godt. Det har de sgu efterhånden alle steder i Serie 1 også. 😊

        Comment


          #34
          Altså nu er Gladsaxe stadion jo et af de større stadions. Har selv været til fødselsdag i en af deres VIP loger, og der manglede bestemt ikke noget. Mon ikke de har lidt at tilbyde:-)

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
            Aner det faktisk ikke. Har boet i mere end 20 år lige ved siden af stadion, men torsdag er første gang jeg skal derhen. Men mon ikke. Vi er ligeså udviklede her på øen. :-)
            Lige så udviklede? Nej det er ikke min fornemmelse :)

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
              Fedt man! Er der grillpøller og hele pisset også?

              Tages der dankort begge steder?
              Jeg bor, sjovt nok, heller ej så langt derfra, og har været der en fire-fem gange i nyere tid. Senest er nok et år siden eller sådan. Der var der både øl og pølser. Og jeg kan ikke huske, at der var problemer med betalingen, så jeg tror de har taget i mod Mobilepay og/eller Dankort.
              "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
              RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlæg
                Nej det er der nok ikke, og samtidig skal DBU sandsynliggøre overfor UEFA, at de har gjort alt for at stille med det stærkeste hold. Det er alligevel vildt, at det igen er kommet så langt ud mellem spillerforeningen og DBU. Men sandsynligheden for at det får indflydelse på pokalkampen er nok alligevel minimal.
                Thomas Christensen skader også dansk landsholdsfodbold.
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                  Thomas Christensen skader også dansk landsholdsfodbold.
                  Tendensen fortsætter i de forsk. forbund under DIF. Badminton Danmark har opsagt aftalen med elitespillerne i dk, her i blandt Victor Axelsen selvf. Stridspunktet er her meget sammenligneligt med fodboldspillerne. Badminton Danmark ønsker også at ændre på aftalen i fht. brugen af (individuelle) kommercielle rettigheder
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #39
                    Truppen: https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppen-mod-ab/.

                    Ingen KEP, JJ, AK, CN Desler og Harboe. Desuden er Gryte, Mandé og Jørgensen på landsholdsopgaver.
                    SLO

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
                      Truppen: https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppen-mod-ab/.

                      Ingen KEP, JJ, AK, CN Desler og Harboe. Desuden er Gryte, Mandé og Jørgensen på landsholdsopgaver.
                      Det burde være stærkt nok til flere pokalkampe denne gang..
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        #41
                        Burde denne kamp ikke blive vist i tv?

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlæg
                          Burde denne kamp ikke blive vist i tv?
                          Det bliver den skam også. 19.30 på TV3Sport.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
                            Truppen: https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppen-mod-ab/.

                            Ingen KEP, JJ, AK, CN Desler og Harboe. Desuden er Gryte, Mandé og Jørgensen på landsholdsopgaver.
                            Mærkeligt med JJ. De andre er forståeligt nok da AK nok spares, KEP er færdig og resten er stadig småskadet

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Mærkeligt med JJ. De andre er forståeligt nok da AK nok spares, KEP er færdig og resten er stadig småskadet
                              AK har også noget med baglåret, så han trænede heller ikke med i dag. KEP er meget langt fra holdet. JJ, Desler og CN træner fuldt med, men man vurderer nok, at man ikke vil tage chancer med dem. Harboe er stadig noget tid fra at være i fulde omdrejninger.

                              Comment


                                #45
                                Jakob Michelsen har et godt kendskab til AB, og så vil han lave nogle ændringer til kampen.

                                http://obstruktion.dk/michelsen-der-...er-paa-holdet/

                                Comment

                                Working...
                                X