Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokalkamp AB-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Nu kan det jo ende med, at AB skal levere spillere til landsholssamlingen.
    Ja, farcen i DBU synes at være total....
    Så vi kan vel godt løbe ind i en udsættelse af kampen.

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...tte-os/7290715
    This is what you have been trained for, makes us proud!

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Tvivler på at KEP starter. Tror hellere de vil give Lund lidt minutter. Jeg tror på denne

      __________Oliver C
      ____ Lund-Ramon-Ludwig
      Ryan-Greve-Drach-Eske-Barret
      ______ Bashkim-AK

      Men alt kan ske med denne kæmpe trup der skal holdes i gang. Vi kender heller ikke de småskavanker der kan være som gør at man sparer.
      Tror ikke JJ starter men mon ikke han får spilletid
      Helt enig i dette, selvom jeg umiddelbart heller ikke ser grund til at bænke Tverskov. Stil i stærkeste undtagen i målet (uden at løbe nogen risiko med eventuelt småskadede spillere), og brug så 2 udskiftninger omkring 45-60 minutter så Desler/JJT/Lund kan få lidt minutter når vi allerede fører med 2 mål. Om det skal være Oliver eller Sayoube der ta'r kassen, det ved jeg sgu ikke rigtig.

      Men for alt i verden vil jeg gerne have Eskesen og Greve sammen på den midtbane. Det tror jeg kan blive rigtig godt. Jeg køber ikke præmissen om at Kløves løbepensum og defensive pligter opvejer fordelen ved at have en der rent faktisk kan spille fodbold på banen i stedet for. Vi har allerede tre backs, to wingbacks og en skraldemand til at klare den. Hvis vi skal spille kontrabold, så nytter det simpelthen ikke at vi kun har én midtbanemand der kan vende hurtigt med bolden.

      Comment


        #18
        Uden at være helt inde i sagen, så er farcen da total, hvis spillere fra 1. Division og 2. Division. Når de fleste spillere er medlem af Spillerforeningen, så er der nok ikke mange, der melder sig klar. Det er en rigtig øv situation, som nok ikke løses med de nuværende forhandlere, desværre hader de hinanden.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
          Uden at være helt inde i sagen, så er farcen da total, hvis spillere fra 1. Division og 2. Division. Når de fleste spillere er medlem af Spillerforeningen, så er der nok ikke mange, der melder sig klar. Det er en rigtig øv situation, som nok ikke løses med de nuværende forhandlere, desværre hader de hinanden.
          Nej det er der nok ikke, og samtidig skal DBU sandsynliggøre overfor UEFA, at de har gjort alt for at stille med det stærkeste hold. Det er alligevel vildt, at det igen er kommet så langt ud mellem spillerforeningen og DBU. Men sandsynligheden for at det får indflydelse på pokalkampen er nok alligevel minimal.
          This is what you have been trained for, makes us proud!

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
            Om det skal være Oliver eller Sayoube der ta'r kassen, det ved jeg sgu ikke rigtig.
            Sayouba er med landsholdet, så det bliver 100% Oliver, og nok Bernat som reserve.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
              Sayouba er med landsholdet, så det bliver 100% Oliver, og nok Bernat som reserve.
              Ah! Tak.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
                Helt enig i dette, selvom jeg umiddelbart heller ikke ser grund til at bænke Tverskov. Stil i stærkeste undtagen i målet (uden at løbe nogen risiko med eventuelt småskadede spillere), og brug så 2 udskiftninger omkring 45-60 minutter så Desler/JJT/Lund kan få lidt minutter når vi allerede fører med 2 mål. Om det skal være Oliver eller Sayoube der ta'r kassen, det ved jeg sgu ikke rigtig.

                Men for alt i verden vil jeg gerne have Eskesen og Greve sammen på den midtbane. Det tror jeg kan blive rigtig godt. Jeg køber ikke præmissen om at Kløves løbepensum og defensive pligter opvejer fordelen ved at have en der rent faktisk kan spille fodbold på banen i stedet for. Vi har allerede tre backs, to wingbacks og en skraldemand til at klare den. Hvis vi skal spille kontrabold, så nytter det simpelthen ikke at vi kun har én midtbanemand der kan vende hurtigt med bolden.
                👍
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                  Jeg håber så meget den kamp bliver brugt til at få testet de unge og de nye af:

                  OC
                  Marco Lund - Leeuwin - Skolnik
                  Desler - Frøkjær - JJ - Kamil - Yao
                  Bashkim - MJ
                  Jeg håber at spille flere cup kampe, end de foregående år, så håber på vi stiller i stærkeste...

                  Comment


                    #24
                    Hvordan foregår det med billetsalg? I indgangen?

                    Comment


                      #25
                      Stærkeste opstilling tak, masser af hviletid efter kampen og det ville være en skandale at ryge ud, så forhåbentligt vores angribere kan tanke lidt selvtillid

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                        Hvordan foregår det med billetsalg? I indgangen?
                        Indgange og billetter

                        Til kampe på Gladsaxe Stadion er der 2 indgange åbne for tilskuere. Indgang 4 ved SPORTMASTER Tribunen (Ny Tribune) og Indgang 1 ved Bella Skilte - Europhoner Tribunen (Gammel Tribune). Begge indgange ligger tættest Gladsaxevej.

                        Indgangene åbner 1 time før kampstart, og der kan fremvises både printede billetter og billetter på smartphone. Her scannes billetterne, så man er klar til en fodboldoplevelse.

                        AB forbeholder sig retten til at åbne for flere indgange i forbindelse med kampafviklingen, hvis dette vurderes nødvendigt for tilskuernes egen sikkerhed.

                        Billetter og sæsonkort kan købes i billetvognen eller i indgangene.

                        Billetpriser:
                        Voksne (16+ år): 80 kr.
                        Børn (7-15 år) og pensionister: 40 kr.
                        Studerende (Mod forevisning af gyldigt studiekort): 40 kr.
                        Børn op til 6 år: Gratis adgang.

                        Comment


                          #27
                          Den gik helt galt, beklager.

                          Billetter kan købes i billetvogn eller i indgang.
                          Åbner ca. 1 time før kampstart.
                          Velkommen herover.
                          Håber vi får en rigtig god kamp.

                          Comment


                            #28
                            Skulle AB´s spillere ikke spille landskamp:-)

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
                              Den gik helt galt, beklager.

                              Billetter kan købes i billetvogn eller i indgang.
                              Åbner ca. 1 time før kampstart.
                              Velkommen herover.
                              Håber vi får en rigtig god kamp.
                              Fedt man! Er der grillpøller og hele pisset også?

                              Tages der dankort begge steder?

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                                Skulle AB´s spillere ikke spille landskamp:-)
                                Så må de jo stille med de spillere der ellers er til rådighed

                                Comment

                                Working...
                                X