Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokalkamp AB-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Jakob Michelsen har et godt kendskab til AB, og så vil han lave nogle ændringer til kampen.

    http://obstruktion.dk/michelsen-der-...er-paa-holdet/
    "Oliver er en målmand, vi tror meget på, og jeg har før sagt, at hvis Oliver kan holde sig skadesfri, så inden han går på pension, så er han førstemålmand i OB."
    Forfriskende hvordan JM udtaler sig. Der er ikke kun fremskridt på banen men også i kommunikation med vores nye træner.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
      AK har også noget med baglåret, så han trænede heller ikke med i dag. KEP er meget langt fra holdet. JJ, Desler og CN træner fuldt med, men man vurderer nok, at man ikke vil tage chancer med dem. Harboe er stadig noget tid fra at være i fulde omdrejninger.
      Mange tak. Troede bare at JJ var klar til lidt minutter når han var udtaget i søndags. KEP er jeg ikke i tvivl om er færdig på OB`s 1. Hold mm der kommer 2-3 skader.. Han har gravet sin egen grav selvom alle prøver at nedtone det der skete.

      Men fedt at truppen er så bred at man ikke behøver at forcere noget som vi ofte har set. Også med JJ

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
        AK har også noget med baglåret, så han trænede heller ikke med i dag. KEP er meget langt fra holdet. JJ, Desler og CN træner fuldt med, men man vurderer nok, at man ikke vil tage chancer med dem. Harboe er stadig noget tid fra at være i fulde omdrejninger.
        Tak for update 👍
        SLO

        Comment


          #49
          https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...n-meget-hoejt/
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            #50
            Ryan Johnson Laursen ser frem til pokalkampen mod AB, og han mener, pokalturneringen er noget særligt.

            http://obstruktion.dk/johnson-laurse...oget-saerligt/

            Comment


              #51
              Hvad tid regner folk med at være på stadion?

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                Hvad tid regner folk med at være på stadion?
                Vi sætter os i Utterslev mose og drikker nogle øl kl. 17, og så regner vi med at være derude når det åbner op - som vel er 18:30?

                Er der nogen der ved om man kan købe billetter ved udebaneindgangen? Eller om man skal købe ved deres eneste billetvogn over hos dem selv...

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                  Vi sætter os i Utterslev mose og drikker nogle øl kl. 17, og så regner vi med at være derude når det åbner op - som vel er 18:30?

                  Er der nogen der ved om man kan købe billetter ved udebaneindgangen? Eller om man skal købe ved deres eneste billetvogn over hos dem selv...
                  Vi sætter os selvfølgelig ikke i selve mosen, men omkring den. :-)

                  Comment


                    #54
                    Fair nok, så ser jeg om jeg kan finde nogen omkring mosen når jeg kommer derud.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                      Fair nok, så ser jeg om jeg kan finde nogen omkring mosen når jeg kommer derud.
                      Vi er formodentlig de eneste omkring mosen der sidder i OB trøjer, men ellers ses vi på udebaneafsnittet!

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                        Vi sætter os selvfølgelig ikke i selve mosen, men omkring den. :-)
                        🤣

                        Comment


                          #57
                          Ja, det er jo det.

                          Nu har jeg så ikke lige en OB trøje på/med.
                          Men skal nok heppe med alligevel ��

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                            Ja, det er jo det.

                            Nu har jeg så ikke lige en OB trøje på/med.
                            Men skal nok heppe med alligevel ��
                            Vil du låne, har nogle stykker i forskellig størrelse?
                            OB: Danske mestre i 2075/6

                            Comment


                              #59
                              Hvor stor er den største?

                              For vil da gerne låne en derude hvis det er ��

                              Comment


                                #60
                                Har lige set på et kort at den der mose er ret stor.

                                Har du noget der minder om en adresse jeg kan bruge som udgangspunkt?

                                Comment

                                Working...
                                X