Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB merch I KBH

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
    Og en retsag ligeså...
    Jeg siger ikke man skal gøre det udenom klubben. Kun at det ikke ville kræve meget at få produceret noget officiel merchandise.
    OB: Danske mestre i 2075/6

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
      Jeg siger ikke man skal gøre det udenom klubben. Kun at det ikke ville kræve meget at få produceret noget officiel merchandise.

      Comment


        #18
        Jeg tager den lige op igen, i ren og skær forargelse over hvad jeg oplevede i weekenden. Jeg var på besøg hos noget familie på Langeland, så tænkte jeg ville bruge lørdagen på at køre et smut til Svendborg og få købt mig en OB-trøje. Det viste sig ikke at være muligt, da det kun er InterSport i Odense der forhandler den. Det er simpelthen helt til grin, og en total falliterklæring for OB, at man i Fyns klart næststørste by, end ikke kan købe en OB-trøje. Jeg er med på, at de kan bestille dem hjem fra nettet, men der burde altså være en afdeling i den InterSport, som bare er plastret til med OB-merchandise, så de små drenge og piger virkelig møder det.

        Eneste formildende omstændighed var, at der heller ikke var BIF eller FCK-trøjer.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
          Jeg tager den lige op igen, i ren og skær forargelse over hvad jeg oplevede i weekenden. Jeg var på besøg hos noget familie på Langeland, så tænkte jeg ville bruge lørdagen på at køre et smut til Svendborg og få købt mig en OB-trøje. Det viste sig ikke at være muligt, da det kun er InterSport i Odense der forhandler den. Det er simpelthen helt til grin, og en total falliterklæring for OB, at man i Fyns klart næststørste by, end ikke kan købe en OB-trøje. Jeg er med på, at de kan bestille dem hjem fra nettet, men der burde altså være en afdeling i den InterSport, som bare er plastret til med OB-merchandise, så de små drenge og piger virkelig møder det.

          Eneste formildende omstændighed var, at der heller ikke var BIF eller FCK-trøjer.
          OB er bare fallit på alle parameter! Så sørgeligt at se til mens klubben falder længere og længere tilbage. Det er som at se maling tørre. Du ved der sker med tiden og det er pisse kedeligt at vente på.

          Kom nu i gang! Brug dog nogle ressourcer på at få plastret fyn til med div merchandise! Min lokale serieklub kan tilbyde mere end superligaklubben OB kan.

          /Dinjo- TNB

          Comment


            #20
            De Stribede har en del liggende fra det gamle merchandise lager, hvis nogen skulle være interesseret. Evt send dem en besked på mail og hør nærmere.
            Pengene går til arbejdet på stemningstribunen.
            kontakt@destribede.dk

            Comment

            Working...
            X