Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Vb-ob 26/9

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    Jeppe havde dog 5-6 helt tossede opspilsfejl i dag, som var ved at koste flere gange.
    Nu talte jeg ikke lige efter, men ja, på det punkt havde han nogle lidt sløje indfald i dag. Især den hvor han upresset smider den lige op i skoen på Sousa, 5 meter længere fremme, var skidt. Defensivt stod han dog fremragende imo.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
      De klart vigtigste årsager til at det har set godt ud de sidste to kampe hedder Jeppe og Janus. Jeppe er pisse god til at passe sine defensive pligter og samtidig være styrende i vores opspil. Janus rydder op som få andre i ligaen.
      Jeg er slet ikke uenig i det du skriver, men jeg kunne da godt tilføje et Julius (og Jacob) til navnerækken (JJJJ-aksen). Det yngste "J" blomstre virkelig nu hvor han nyder tilliden fra trænerne. Han er her, der og alle vegne. Julius bliver ganske vanskelig at se bort fra engang når Jens Jacob er klar igen.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Jeg er slet ikke uenig i det du skriver, men jeg kunne da godt tilføje et Julius (og Jacob) til navnerækken (JJJJ-aksen). Det yngste "J" blomstre virkelig nu hvor han nyder tilliden fra trænerne. Han er her, der og alle vegne. Julius bliver ganske vanskelig at se bort fra engang når Jens Jacob er klar igen.
        Man under ham virkelig at score. Han havde et fint forsøg og en kæmpechance igår. Det var ærgerligt at han ikke lige fik kronet de fine indsatser med et mål. Det kommer forhåbentligt næste gang, hvor han må være sulten efter at vise at FCN ikke er det eneste hold med stortalenter

        Comment


          #19
          Fedt med SÅ mange striber på lægterne!

          Jeg havde for noget tid siden udset mig kampen, som den jeg ville lave stemningsbilleder fra på tribunen. Og så vælger vi fans lige at fylde afsnittet til bristepunktet!

          Jeg har lagt 2 billedserier op i De Stribedes gruppe på Facebook, hvis nogen gerne vil lure billeder fra gårsdagens kamp :)
          Mvh Kent

          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

          Comment

          Working...
          X