Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamil Vacek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Jeg tror JH er presset fra toppen, og sæsonstarten har kun bidraget til det pres. Det virker åbenlyst ikke at hente SønderjyskE og Horsens spillere, derfor tror jeg ikke det er usandsynligt, at der fra toppen af er blevet anmodet om, at man afprøver noget andet, eller at Michelsen har sagt, at han vil have noget andet.

    Det her ligner for mig at se panik. Vi er startet af helvede til resultatmæssigt, så nu går man ud og henter nogle gamle spillere fordi, at man håber det kan rette op på tingene nu og her. Det er meget kortsigtet efter min smag. OB skulle ikke have brugt deres penge på gamle spillere uden udviklings- eller videresalgspotentiale. Så skal de være super gode allerede fra dag 1. Jeg er bange for, at vi om nogle år kigger tilbage på det her vindue, som et af de mest forspildte i nyere tid.
    Det er en meget nærliggende betragtning. Det er udslag af, at JH ikke har været sin opgave voksen, og ikke haft en klar strategi i overgangen fra Kent til JM, i forhold til at skaffe de nødvendige for forstærkninger. Nu kommer så denne aldrende spiller, med et nogenlunde CV, der så skal redde JHs røv, men mest af alt ligner det en spiller, som lige skal score sin sidste sign-on fee, og udnytter en desperat klubs behov for handling.

    Kamil må gerne modbevise mig.

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Jeg tror JH er presset fra toppen, og sæsonstarten har kun bidraget til det pres. Det virker åbenlyst ikke at hente SønderjyskE og Horsens spillere, derfor tror jeg ikke det er usandsynligt, at der fra toppen af er blevet anmodet om, at man afprøver noget andet, eller at Michelsen har sagt, at han vil have noget andet.

      Det her ligner for mig at se panik. Vi er startet af helvede til resultatmæssigt, så nu går man ud og henter nogle gamle spillere fordi, at man håber det kan rette op på tingene nu og her. Det er meget kortsigtet efter min smag. OB skulle ikke have brugt deres penge på gamle spillere uden udviklings- eller videresalgspotentiale. Så skal de være super gode allerede fra dag 1. Jeg er bange for, at vi om nogle år kigger tilbage på det her vindue, som et af de mest forspildte i nyere tid.
      Jeg har aldrig forstået den der med "udviklings- og videresalgspotentiale".

      Det er godt nok svært at gøre folk tilfredse. Hentes der rutinerede spillere er det galt. Sælges de bedste, yngre spillere er det også galt. Men alligevel er det det, der ønskes. Videresalgspotentialet.

      Jeg kan slet ikke se det forkerte i at hente en spiller i 30-års alderen, hvis bare han er god nok til at spille. Tænk hvis en sådan spiller kunne hjælpe OB i 2-3-4 sæsoner med noget høj kvalitet og rutine.

      Jeg håber, de to rutinerede, der nu er hentet ind, har den klasse, der skal til for at bidrage positivt. Det har OB brug for lige nu.
      Mvh Kent

      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
        Jeg har aldrig forstået den der med "udviklings- og videresalgspotentiale".

        Det er godt nok svært at gøre folk tilfredse. Hentes der rutinerede spillere er det galt. Sælges de bedste, yngre spillere er det også galt. Men alligevel er det det, der ønskes. Videresalgspotentialet.

        Jeg kan slet ikke se det forkerte i at hente en spiller i 30-års alderen, hvis bare han er god nok til at spille. Tænk hvis en sådan spiller kunne hjælpe OB i 2-3-4 sæsoner med noget høj kvalitet og rutine.

        Jeg håber, de to rutinerede, der nu er hentet ind, har den klasse, der skal til for at bidrage positivt. Det har OB brug for lige nu.
        Det handler jo lidt om det langsigtede perspektiv, både sportsligt og forretningsmæssigt. Dansk fodbold skal jo leve af at være et led i fødekæden som leverer spillere til højere niveau, for det er der pengene er.
        Så kan du have ret i, at en god erfaren spiller, kan være supergodt for de unge, og dermed forstærke både holdet her og nu og det langsigtede. Og jeg håber da, at Kamil kan levere de, at JH har set rigtigt på ham, men JH har næsten aldrig før lykkedes med, at hente en rutineret spiller som løftede holdet.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
          Jeg har aldrig forstået den der med "udviklings- og videresalgspotentiale".

          Det er godt nok svært at gøre folk tilfredse. Hentes der rutinerede spillere er det galt. Sælges de bedste, yngre spillere er det også galt. Men alligevel er det det, der ønskes. Videresalgspotentialet.

          Jeg kan slet ikke se det forkerte i at hente en spiller i 30-års alderen, hvis bare han er god nok til at spille. Tænk hvis en sådan spiller kunne hjælpe OB i 2-3-4 sæsoner med noget høj kvalitet og rutine.

          Jeg håber, de to rutinerede, der nu er hentet ind, har den klasse, der skal til for at bidrage positivt. Det har OB brug for lige nu.
          rigtig rigtig meget enig. Vi kan ikke alle være FCN. Vores trup har brug for et mix af spillere. Vi skal bare sørge for at de lidt ældre spillere der kommer ind stadig har sulten og kvaliteten. Så kan jeg heller ikke se problemet

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
            Det handler jo lidt om det langsigtede perspektiv, både sportsligt og forretningsmæssigt. Dansk fodbold skal jo leve af at være et led i fødekæden som leverer spillere til højere niveau, for det er der pengene er.
            Så kan du have ret i, at en god erfaren spiller, kan være supergodt for de unge, og dermed forstærke både holdet her og nu og det langsigtede. Og jeg håber da, at Kamil kan levere de, at JH har set rigtigt på ham, men JH har næsten aldrig før lykkedes med, at hente en rutineret spiller som løftede holdet.
            Syntes mere at de sidste 3 signings (Mandé,Vacek,Ramon) er en test af Ole Spions evner. JH er jo bare en papirsnusser her. Selvom han har ansvaret og måske har set nogle minutter på youtube.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
              Det handler jo lidt om det langsigtede perspektiv, både sportsligt og forretningsmæssigt. Dansk fodbold skal jo leve af at være et led i fødekæden som leverer spillere til højere niveau, for det er der pengene er.
              Så kan du have ret i, at en god erfaren spiller, kan være supergodt for de unge, og dermed forstærke både holdet her og nu og det langsigtede. Og jeg håber da, at Kamil kan levere de, at JH har set rigtigt på ham, men JH har næsten aldrig før lykkedes med, at hente en rutineret spiller som løftede holdet.
              I know :)

              Min pointe er også, at ethvert hold har brug for noget rutine, blandet med yngre spillere. Og man skal jo ikke hente gamle ringvrag, men spillere som kan gøre en forskel. Og kan man gøre en forskel i kampene, så er man god nok - om man er 20 eller 32 år.

              Om Kamil kan gøre en forskel, kan vi jo så håbe på. Kender ikke manden, så har ingen holdninger til signingen, udover at jeg glæder mig til at se, hvad han kan bidrage med, og håber på, at det er positivt.
              Mvh Kent

              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

              Comment


                #52
                For mig at se, så er det positivt at begge de to nye blot har fået 2 år. Dels fordi de er +30, men også fordi man jo ikke på samme måde som med en dansker man kender ud og ind, ved helt hvad man får.

                Vi har generelt et ret ungt hold, og der er simpelthen behov for noget rutine for de unge, især når vi over ret lang tid har konstateret, at vi er et mentalt skrøbeligt hold.

                Derudover tror jeg ikke det er helt skidt, at vi får lidt udenlandsk ind, der kan rive op i den danske lejrskole-stemning.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                  For mig at se, så er det positivt at begge de to nye blot har fået 2 år. Dels fordi de er +30, men også fordi man jo ikke på samme måde som med en dansker man kender ud og ind, ved helt hvad man får.

                  Vi har generelt et ret ungt hold, og der er simpelthen behov for noget rutine for de unge, især når vi over ret lang tid har konstateret, at vi er et mentalt skrøbeligt hold.

                  Derudover tror jeg ikke det er helt skidt, at vi får lidt udenlandsk ind, der kan rive op i den danske lejrskole-stemning.
                  Og hvis det viser sig at blive en succes, så er det nok ikke umuligt at forlænge yderligere 1 år eller 2 med en spiller i den alder. Tænker jeg.
                  "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
                  RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                    I know :)

                    Min pointe er også, at ethvert hold har brug for noget rutine, blandet med yngre spillere. Og man skal jo ikke hente gamle ringvrag, men spillere som kan gøre en forskel. Og kan man gøre en forskel i kampene, så er man god nok - om man er 20 eller 32 år.

                    Om Kamil kan gøre en forskel, kan vi jo så håbe på. Kender ikke manden, så har ingen holdninger til signingen, udover at jeg glæder mig til at se, hvad han kan bidrage med, og håber på, at det er positivt.
                    Jeg er enig .. som Henrik Jensen sagde da han vsr træner i BIF “der er ingen det vinder noget med 4-5 youngsters på holdet”
                    Det gælder nok også i OB forestiller jeg mig
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Jeg er enig .. som Henrik Jensen sagde da han vsr træner i BIF “der er ingen det vinder noget med 4-5 youngsters på holdet”
                      Det gælder nok også i OB forestiller jeg mig
                      ... hvad mener du sådan en udtalelse kan bruges til, er den sand eller?
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Jeg er enig .. som Henrik Jensen sagde da han vsr træner i BIF “der er ingen det vinder noget med 4-5 youngsters på holdet”
                        Det gælder nok også i OB forestiller jeg mig
                        Hvilket nok er en af grundene til, at Henrik Jensen ikke rigtigt har et betydeligt trænerjob længere. Det der er jo noget eklatant nonsens.

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
                          jeps men dog “kun” fra start i 14 kampe....må ærligt indrømme jeg ikke er ovenud imponeret
                          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                            jeps men dog “kun” fra start i 14 kampe....må ærligt indrømme jeg ikke er ovenud imponeret
                            Det er da en formildende omstændighed, at han har startet og spillet nogle kampe, men nu er det desværre 2 år i træk, hvor han har skrevet en 2-årig aftale med et hold, og han er blevet løst fra den kontrakt et år før tid begge gange, det er mildest talt et skidt tegn. Og vi snakker altså to midterhold i Israel og Polen, man stikker sig selv blår i øjnene, hvis man tror, at de to hold eller ligaer skulle befinde sig på et væsentligt højere niveau end OB og Superligaen.

                            Comment


                              #59
                              Har lige spurgt ind til ham hos mine polske kolleger i Wroclaw.
                              I følge dem var han klart deres bedste midtbanemand - men grundet dårlig kemi med deres træner, havde han svært ved st komme i start 11.
                              Forhåbentlig kan han vise noget👍

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                                Men at ledelsen partout har sagt at JH Skal hente udenlandske spillere tror jeg bare ikke, tror at det er en del af en langsigtet strategi som sagtens kan være fremskyndet.
                                tror du ligefrem der er en strategi?
                                På mig virker det mere som om, at der er håb og drømme. Ønsketænkning er ingen strategi.

                                Comment

                                Working...
                                X