Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamil Vacek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Der ryger helt sikkert noget ud.. Kløve eller Casper?
    Hvorfor.....?

    Gryte
    Ryan. Ramon. Tverskov. JBL
    Eskesen. Drachmann. Vacek. Kløve
    AK. Helenius.

    Mande
    Desler. KEP. Ludwig. Lund.
    Greve. JJT. Casper. Yao
    Festersen. Mathias.

    Så mangler vi vel bare en målfarlig angriber men det kræver nok et salg af Gryte... og så er en hel stamme skiftet ud (efter sæsonen startede)...

    Med Desler og JJT ude med skader tænker jeg det kun er Gryte og evt. en angriber der kan blive solgt..

    Gryte
    Ramon. Tverskov. Ludwig.
    Ryan. JBL.
    Vacek. Drachmann. Kløve.
    AK. Helenius.

    Mande
    Desler. KEP. Lund.
    Greve. Lund.
    Casper. JJT. Yao.
    Festersen. Mathias.
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
      JH har da i hvert fald modbevist alle de Horsens og danske spiller kommentarer.
      Men velkommen til, bliver forhåbentlig et godt bekendtskab.
      Det lugter af, at han er blevet presset fra toppen eller træneren om at gøre noget andet. Helt forståeligt.

      Comment


        #18
        Velkommen til. Uden at kende ham så lyder det spændende.
        Med Leeuwin og Vacek kommer erfaren og rutineret folk ind hvad er meget godt i vores situation.
        JH vil åbenbart vise at vi tog fejl og ham kan hente spiller også udefra Jylland. Hvornår hentede vi sidst 3 spillere i et vindue fra udenlands?
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Det lugter af, at han er blevet presset fra toppen eller træneren om at gøre noget andet. Helt forståeligt.
          Hvorfor?

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
            JH laver måske endnu en Rømer. JH er og bliver inkompetent.
            Baseret på dette transfervindue indtil videre synes jeg det er meget spændende.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
              Hvorfor?
              Fordi det er et radikalt strategiskifte. Ligesom at man har taget et radikalt skifte spillemæssigt.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Fordi det er et radikalt strategiskifte. Ligesom at man har taget et radikalt skifte spillemæssigt.
                Men det kunne vel ligeså godt være et overordnet strategiskift fordi man netop har fået den stabilitet og træningskultur ind i truppen som man stillede efter?
                Så kan sæsonstarten nok godt have fremskyndet processen, men at Thorborg nødvendigvis bare har sagt til JH at der skal flere udlændinge ind og vupti, det gør JH så virker ikke i mine øjne mere sandsynligt.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                  Men det kunne vel ligeså godt være et overordnet strategiskift fordi man netop har fået den stabilitet og træningskultur ind i truppen som man stillede efter?
                  Så kan sæsonstarten nok godt have fremskyndet processen, men at Thorborg nødvendigvis bare har sagt til JH at der skal flere udlændinge ind og vupti, det gør JH så virker ikke i mine øjne mere sandsynligt.
                  Jeg tror JH er presset fra toppen, og sæsonstarten har kun bidraget til det pres. Det virker åbenlyst ikke at hente SønderjyskE og Horsens spillere, derfor tror jeg ikke det er usandsynligt, at der fra toppen af er blevet anmodet om, at man afprøver noget andet, eller at Michelsen har sagt, at han vil have noget andet.

                  Det her ligner for mig at se panik. Vi er startet af helvede til resultatmæssigt, så nu går man ud og henter nogle gamle spillere fordi, at man håber det kan rette op på tingene nu og her. Det er meget kortsigtet efter min smag. OB skulle ikke have brugt deres penge på gamle spillere uden udviklings- eller videresalgspotentiale. Så skal de være super gode allerede fra dag 1. Jeg er bange for, at vi om nogle år kigger tilbage på det her vindue, som et af de mest forspildte i nyere tid.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                    Men det kunne vel ligeså godt være et overordnet strategiskift fordi man netop har fået den stabilitet og træningskultur ind i truppen som man stillede efter?
                    Så kan sæsonstarten nok godt have fremskyndet processen, men at Thorborg nødvendigvis bare har sagt til JH at der skal flere udlændinge ind og vupti, det gør JH så virker ikke i mine øjne mere sandsynligt.
                    Strategien er i hvert fald sådan, at man nu går efter at forstærke sig, hvor det er allermest vigtigt: De centrale akser; og i dette tilfælde ikke med en spiller, som træneren har arbejdet med. Udenlandske spillere.

                    Jeg er ikke i tvivl om, at træneren har haft indflydelse på hvilke typer; deres alder, deres erfaring, som der skal ledes efter; og som noget nyt: Fokus på erfarne udenlandske spillere.

                    Hvilken "stabilitet" snakker du egentlig om? Vi har i den grad manglet spillere, der har kunnet øge niveauet til kamp og træning; herunder ledelse og erfaring overfor en skrøbelig og MEGET ustabil trup. Jeg tror JM har set, hvor skrøbelige vi er; og har presset på for at lande spillere, der har kunnet øge stabiliteten, på kort sigt. Ramon og Vacek er begge på den anden side 30; og har begge fået 2-årige kontrakter; det er i den grad kortsigtet tænkning; som jeg ikke tror er ment som en langsigtet styrkning af træningskulturen i OB; snarre et løft lige nu og her.

                    Det har ikke ligefrem været et mantra fra JH's side. Så jeg synes det er okay at spekulere i, at der er blevet aftalt et lille paradigme-skifte de 3 herrer imellem. Måske mest imellem JM og Jesper Hansen.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Strategien er i hvert fald sådan, at man nu går efter at forstærke sig, hvor det er allermest vigtigt: De centrale akser; og i dette tilfælde ikke med en spiller, som træneren har arbejdet med. Udenlandske spillere.

                      Jeg er ikke i tvivl om, at træneren har haft indflydelse på hvilke typer; deres alder, deres erfaring, som der skal ledes efter; og som noget nyt: Fokus på erfarne udenlandske spillere.

                      Hvilken "stabilitet" snakker du egentlig om? Vi har i den grad manglet spillere, der har kunnet øge niveauet til kamp og træning; herunder ledelse og erfaring overfor en skrøbelig og MEGET ustabil trup. Jeg tror JM har set, hvor skrøbelige vi er; og har presset på for at lande spillere, der har kunnet øge stabiliteten, på kort sigt. Ramon og Vacek er begge på den anden side 30; og har begge fået 2-årige kontrakter; det er i den grad kortsigtet tænkning; som jeg ikke tror er ment som en langsigtet styrkning af træningskulturen i OB; snarre et løft lige nu og her.

                      Det har ikke ligefrem været et mantra fra JH's side. Så jeg synes det er okay at spekulere i, at der er blevet aftalt et lille paradigme-skifte de 3 herrer imellem. Måske mest imellem JM og Jesper Hansen.

                      MvH ChrisOB
                      Det lå implicit i ansættelsen af Michelsen, at han havde et netværk at trække på - det ser vi resultaterne af nu. Ole og Jesper skal ikke have kredit, for de er bare en lønbyrde, der ikke giver noget igen. Jesper Hansen er i panik-mode, og jeg tror ikke på han har haft anden indflydelse end en underskrift.
                      Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                        Hvorfor?
                        Fordi vi ligger i bunden med kun to point .... der skal ske noget ... markant ...

                        og passende hvis han har fået en skriftlig advarsel - vil du beholde dit job så få os væk fra bunden .... pronto ...
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Jeg tror JH er presset fra toppen, og sæsonstarten har kun bidraget til det pres. Det virker åbenlyst ikke at hente SønderjyskE og Horsens spillere, derfor tror jeg ikke det er usandsynligt, at der fra toppen af er blevet anmodet om, at man afprøver noget andet, eller at Michelsen har sagt, at han vil have noget andet.

                          Det her ligner for mig at se panik. Vi er startet af helvede til resultatmæssigt, så nu går man ud og henter nogle gamle spillere fordi, at man håber det kan rette op på tingene nu og her. Det er meget kortsigtet efter min smag. OB skulle ikke have brugt deres penge på gamle spillere uden udviklings- eller videresalgspotentiale. Så skal de være super gode allerede fra dag 1. Jeg er bange for, at vi om nogle år kigger tilbage på det her vindue, som et af de mest forspildte i nyere tid.
                          Aldersmæssigt har du absolut en pointe i at vores sæsonstart nok spiller ind, men tror også det handler om at en stor del af strategien har skullet kulminere i den her sæson. Albani tilbage og den generelt fynske identitet skulle sikkert gerne kombineres med en god sæson for ligesom at få folk tilbage. Men selve delen med at give folk ind andre steder fra tror jeg hele tiden man meget bevidst holdt på et minimum for at få "genoprettet" en kultur både trænings og opførselsmæssigt, og man så derefter kunne begynde at tage flere chancer.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Strategien er i hvert fald sådan, at man nu går efter at forstærke sig, hvor det er allermest vigtigt: De centrale akser; og i dette tilfælde ikke med en spiller, som træneren har arbejdet med. Udenlandske spillere.

                            Jeg er ikke i tvivl om, at træneren har haft indflydelse på hvilke typer; deres alder, deres erfaring, som der skal ledes efter; og som noget nyt: Fokus på erfarne udenlandske spillere.

                            Hvilken "stabilitet" snakker du egentlig om? Vi har i den grad manglet spillere, der har kunnet øge niveauet til kamp og træning; herunder ledelse og erfaring overfor en skrøbelig og MEGET ustabil trup. Jeg tror JM har set, hvor skrøbelige vi er; og har presset på for at lande spillere, der har kunnet øge stabiliteten, på kort sigt. Ramon og Vacek er begge på den anden side 30; og har begge fået 2-årige kontrakter; det er i den grad kortsigtet tænkning; som jeg ikke tror er ment som en langsigtet styrkning af træningskulturen i OB; snarre et løft lige nu og her.

                            Det har ikke ligefrem været et mantra fra JH's side. Så jeg synes det er okay at spekulere i, at der er blevet aftalt et lille paradigme-skifte de 3 herrer imellem. Måske mest imellem JM og Jesper Hansen.

                            MvH ChrisOB
                            Jeg snakker om at der har været et efterslæb i forhold til træninger med bagstive spillere og dertilhørende attituder som jeg personligt tror man har arbejdet hårdt på at komme væk fra og derfor ikke har taget de store chancer med spillere hvis personlighed og arbejdsmoral man ikke indgående har kendt. Der tror jeg man er nået et stykke vej og derfor kan man kigge bredere, så er det meget muligt at vores dårlige sæsonstart har fremskyndet processen, men tror skam hele tiden det har været meningen. Og er da slet ikke i tvivl om at JM er inde over, ligeså vel som jeg ikke er i tvivl om Kent var tidligere.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Fordi vi ligger i bunden med kun to point .... der skal ske noget ... markant ...

                              og passende hvis han har fået en skriftlig advarsel - vil du beholde dit job så få os væk fra bunden .... pronto ...
                              Men at ledelsen partout har sagt at JH Skal hente udenlandske spillere tror jeg bare ikke, tror at det er en del af en langsigtet strategi som sagtens kan være fremskyndet.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                                Men at ledelsen partout har sagt at JH Skal hente udenlandske spillere tror jeg bare ikke, tror at det er en del af en langsigtet strategi som sagtens kan være fremskyndet.
                                Hvis der er blevet trukket en streg i sandet så kan han dårligt hente nogen i DK her og nu ... er ret sikker på at NT har talt med store ord efter de sidste to kampe...
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X