Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamil Vacek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Jeg forholder mig udelukkende til hvad OB og JH vil, og denne handel ville de, men havde ikke råd. Så det forholder sig rent faktisk sådan, at kassen er tom og man kan ikke få, det man vil have.
    Løn budgettet er fyldt op, det har ikke direkte noget at gøre med at kassen er tom, men ligesom i enhver virksomhed, skal budgetterne holde, også lønbudgettet, Oliver trækker nok ikke det store i det billede.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
      Løn budgettet er fyldt op, det har ikke direkte noget at gøre med at kassen er tom, men ligesom i enhver virksomhed, skal budgetterne holde, også lønbudgettet, Oliver trækker nok ikke det store i det billede.
      Potato potato :-) vi snakker om vacek her plus Lund naturligvis, og alle de andre flop køb der koster alt for meget i forhold til prisen. Vi underpræsterer konsekvent under jh ift. Budgetter.

      Jeg ville lave hele set uppet fuldstændig om

      Comment


        Vacek med første scoring for Bohemians:
        https://tv.isport.blesk.cz/video/556...il-na-2-0.html
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Vacek med første scoring for Bohemians:
          https://tv.isport.blesk.cz/video/556...il-na-2-0.html
          Vi må håbe han får så meget succes at klubben eller andre ønsker at købe ham fri og vi det mindste får lidt af det tabte tilbage

          Comment


            Ser ud til at Vacek starter inde hver kamp og at det går udemærket for hans nye hold. Spændende at se om de vil købe ham fri til sommer. Kunne også frigive nogle gode lønkroner

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Ser ud til at Vacek starter inde hver kamp og at det går udemærket for hans nye hold. Spændende at se om de vil købe ham fri til sommer. Kunne også frigive nogle gode lønkroner
              Jeg har nu intet ondt at sige om manden og er kun glad for at det ser ud til at han er ved at få gang i karrieren igen 🙂. Men nu hvor du nævner transfers så husk nu på at der er en Ståle Solbakken i FCK som elsker at kaste enorme transfers efter østeuropæiske spiller som har præsteret godt i en halvsæson 😉

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jafre Se indlæg
                Jeg har nu intet ondt at sige om manden og er kun glad for at det ser ud til at han er ved at få gang i karrieren igen . Men nu hvor du nævner transfers så husk nu på at der er en Ståle Solbakken i FCK som elsker at kaste enorme transfers efter østeuropæiske spiller som har præsteret godt i en halvsæson 

                Comment

                Working...
                X